Unelmahäät 28.1.2019 Serita ja Ville
Kommentit (164)
Huh. Onneksi kaason tilillä oli rahaa.
ei ollut tilillä sen vertaa että ois voinu noi ruuat maksaa:D
mikä tän seritan instagram on? en löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut sisko. No kaaso varmaan sekin. Mutta itse puhuin siitä ulkomaalaisesta sirosta naisesta kaasona.
On kyllä onnistuneesti rempattu neukkukuutio, ei ole yhtään niin ankeaa kun on vähän väriä.
Onkohan nuo paljonkin Nick Cavea kuunnelleet...
Onko tässä jaksossa yhtäkään ihmistä jolla ei ole tatuointia.
Mitä ton morsiamen naamatatskassa lukee?
Vierailija kirjoitti:
Olihan sillä Seritalla mutta kortti ei toiminut. Siirsi rahat siskonsa tilille ja sisko maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Kauan odotettu white trash lifestyle ohjelma ja ihan hyvä olisi laittaa myös "normaaleja" joukkoon kun muutoin ohjelma karkoittaa kyllä katsojjia kun vain ei kestä katsoa jos nyt ihan hardcore huumorin ystävä.
Oh, luojalle kiitos, olen niin paljon parempi ihmisenä!
nii tuota seritan instagramia tai facebookkia kysyin tietääkö joku?
Nimikin seksikäs Serita raakel lyydia
Kaasojen mekot ei ole ihan kirkkovaatteita...
Katsoin viis minuuttia ja oksensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan odotettu white trash lifestyle ohjelma ja ihan hyvä olisi laittaa myös "normaaleja" joukkoon kun muutoin ohjelma karkoittaa kyllä katsojjia kun vain ei kestä katsoa jos nyt ihan hardcore huumorin ystävä.
Oh, luojalle kiitos, olen niin paljon parempi ihmisenä!
Olet ihan tosissasi sitä mieltä, ettei ihmisten ”paremmuudessa” ole eroja?
Kunnon white trash -jakso. Järkyttävää, että pieni lapsi elää tuollaisessa perheessä jossa on huumeita ja päihdeäiti. Huomasitteko, ettei häistä näytetty kovin pitkälle juhlintaa.. En edes halua tietää, mikä meno on loppuillasta ollut.
Toki olen tehnyt virheitä, mutta en niin isoja että olisin joutunut vankilaan. Että kyllä, kyllä olen siinä mielessä parempi. Eikä ole paha olokaan kun en ole myöskään huumeisiin sekaantunut.