Hiusten vaalennus suihkeella?
Kommentit (17)
Minun mieheni harrastaa sitä. Vetäisee kerran kuussa suihketta päähänsä talviaikaan, niin hiukset ovat samanväriset kesät talvet.
Ihan hyvin toimii. Vaalentaa vähän hellävaraisemmin asteittain.
Vaalentaa suunnilleen samalla tavalla kuin auringonpaiste kesällä. Eli toimii lähinnä melko vaaleaan (tummin mihin voi odottaa mitään efektiä on sellainen pahvilaatikon vaaleanruskea) ja värjäämättömään tukkaan.
Eikös tuo suihke vain kiihdytä auringonvalon vaikutusta, mutta ei muuten värjää? Vai olenko väärässä?
minkä merkkinen : ) ?
Vai ostetteko apteekin vetyperoksidia?
Schwarzkopf Nordic Blonde ainakin toimii todella hyvin. Helppokäyttöistä ja 8 euron pullo kestää ainakin puoli vuotta.
Käytän välillä vaalentava shampoota. Suihkeesta tuli epätasainen ja kellertävä hius.
Mulla ainakin maantienharmaata tyvikasvua vaalensi hieman. Käytin kylläkin kesällä ja pohjalla oli oma vaaleaksi raidoitettu maantienharmaa. Sitruunamehu ajoi mulla myös saman asian.
Vierailija kirjoitti:
minkä merkkinen : ) ?
Vai ostetteko apteekin vetyperoksidia?
http://www.schwarzkopf.fi/fi/brands/haircolor/blonde/blondspray/s1-blon…
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni harrastaa sitä. Vetäisee kerran kuussa suihketta päähänsä talviaikaan, niin hiukset ovat samanväriset kesät talvet.
Minäkin olen muuten kuullut näistä suihkeista ensimmäistä kertaa yhdeltä miespuoliselta kaverilta. Ajattelin ensin sen olevan vaan jotain äijämäistä uhoamista kun hän kertoi selviävänsä hiustenvärjäyksestä kuudella eurolla ja viiden minuutin työllä vuodessa. Mutta totta se oli kun itsekin kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän välillä vaalentava shampoota. Suihkeesta tuli epätasainen ja kellertävä hius.
Mistä saa vaalentavaa shampoota?
http://www.schwarzkopf.international/en/brands/haircolor/blonde/lighten…
Oletteko käyttäneet tätä suihketta vai onko olemassa muita? Mikä on ollut juurikasvunne väri ja onko lopputulos ollut keltainen?
Eikö siitä tule epätasainen varsinkin pitkään tukkaan?
suihkuttelen tuota silloin tällöin tyveen ja menen aurinkoon tai kuivaan föönillä. tai menen saunaan. lämpö tehostaa vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä tule epätasainen varsinkin pitkään tukkaan?
Suihkeella aikaansaatu vaalennus on hienovarainen (tuskin edes yhtä astetta), että tulos ei voi näyttää epätasaiselta. Omiin vaaleanruskeisiin hiuksiini sain suihkeella hyvin, hyvin kevyen vaalennuksen ja hentoisia kullan sävyjä. Lopputulos on siis uskoakseni samantyyppinen kuin auringossa vaalentuneet hiukset.
Toimii jos on luonnostaan vaaleat hiukset joita haluaa vielä hieman vaalentaa lisää. Tai haluaa talviharmaat pois.