Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän lastani

Vierailija
28.01.2019 |

Tämä kuulostaa todella kamalalta, mutta on totta. Häpeän teini-ikäistä lastani yli kaiken. Hänellä on isoja oppimisvaikeuksia koska syntyi keskosena. On hidasälyinen ja opiskelee amiksessa. Hän on suvun ainoa duunari ja minun on vaikea sulattaa ajatusta siitä, ettei hänestä tule ylioppilasta. Ei opiskele edes mitään teknistä alaa, vaan lähihoitajaksi. Olen äärimmäisen pettynyt. :(
Vertaistukea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti aika uusi juttu toi kouluttauminen silloin. Esi-.-esi-esi-esi-esi-esi-esi-esi-esi-esi-esi-esi vanhemmillasi ei ilmeisesti ollu yliopistotutkintoa 1700 luvulla? Olikohan edes kaikilla neljällä isovanhemmillasi?

Vierailija
2/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan ja selvitä mistä häpeäsi johtuu?

Oma äitini häpeää minua, sillä ka oli vain 8.4 enkä ole akateeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se keskonen voinut kuollakin, kannattaisi varmaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
4/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti provo, AP on kamala ihminen kun viitsii edes keksiä tällästä.

Vierailija
5/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistakaa huono lähäri-provo.

Vierailija
6/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi hävetä lastaan, tosi läpinäkyvä provo. Ja sitä paitsi ne duunarit ovat tämän maan kivijalka jonka päälle kaikki muu rakentuu, he ovat välttämättömiä yhteiskunnalle ja siksi tärkeämpiä kuin akateemiset. Akateemiset ovat se hieno loppusilaus, mutta ilman duunareita heille ei olisi mitään käyttöä. Voit siis ennemminkin olla ylpeä lapsestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme