Matti hakkasi Mervin äitienpäivänä!
Mervi: Matti pahoinpiteli minua
Matti Nykäsen ja Mervi Tapola-Nykäsen parisuhde voi jälleen kerran huonosti. Eilen Mervi kävi lääkärissä näyttämässä vammojaan ja pani avioeron vireille. Tänään Mervi menee tekemään poliisille rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
- Sain sunnuntaina Matilta mustan silmän äitienpäivälahjaksi, Mervi Tapola-Nykänen kertoo avoimesti tämän päivän Ilta-Sanomissa.
Mervi sanoo, että yhteiselo on nyt totaalisesti loppu.
- Soitin asianajajalleni, että vie eropaperit oikeuteen. Taloon on vaihdettu uudet lukot autotallia myöten.
Mervin mukaan tilanne on riistäytynyt viime aikoina käsistä.
- Vähän aikaa meni hyvin, mutta nyt Matti on keksinyt viinan juonnin uudestaan. Hän on ryypännyt yötä päivää ja syönyt lääkkeitä.
Kommentit (4)
Matti löytää jonkun uskovaisen naisen, joka pistää sen totaalisesti uudelle kurssille. Matti rakastuisi niin, että ei tajuaisi mitään muuta. Nainen raahaisi sen jonnekin korpeen, mistä ei pääse pois kuin kerran vuodessa.
Ja kerrankin Matti saisi kokea jonkun täysin omistautuneen hänelle, tuntisi, mitä on rakkaus. Mulla on paha olo sen miehen puolesta. Jatkuvaa riepottelua, ihmiset naureskelee päin naamaa. Miten kukaan tollasesta voisi täysijärkisenä selvitä?
Mattihan on ollut uskossa, eikä sekään kauan kestänyt. Ei taida auttaa mikään. Itse on julkisuuden valinnut ja " paras kaverikin" on toimittaja joka haukkuu tätä jatkuvasti.
Kohta taas kumminkin ovat yhdessä :)