Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYS04VÄEN TIISTAI*

16.05.2006 |

Pinoutukaamme!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä astetta näytti lämpömittari, hrrrrrr..onkohan Hilu jo hakenut sukat! ;-) Tosi hankalaa pukea ulos päälle, kun välillä kylmä ja välillä kuuma. Meidän puistoon ei yleensä tuule ja eilenkin tuntui, että ihan liikaa vaatetta. Sitten kun meni pilveen saikin taas jäätyä, hankalaa...

Mä odottelen jo illan tapaamista, ihanaa saada vähän omaa aikaa. Eilen käytiin kaverin luona katsomassa uutta itämaista kissanpentua. Hieman oli stressaava vierailu kun Nea olis niin mielellään mennyt halaamaan sitä villiä ja riehakasta, erittäin teräväkyntistä kissaa. Pelkkää vahtimista koko vierailu, mutta suloinen oli kissa.

Hip-su, saa onnitella! Viime viikon keskiviikkona julkaisin uutisen! :)

Pile, ihanalle kuulosti asunto! Tilava ja vielä kodinhoitohuone!

Taas vieraili unissani T-P asuntoasioineen! :) Tarkempaa en kyllä muista tällä kertaa.

Oon tuolla odotuspuolella lueskellut marraskuisten juttuja, mut on vähän sellainen olo, että en ainakaan tässä vaiheessa jaksa sinne alkaa kirjottelemaan. Mulle riittää tämä ihana tuttu porukka täällä! :) Ja kun ei tässä kummempia kuulu raskauteenkaan. Välillä ei edes muista olevansa raskaana, eikä tästä osaa edes nauttia. Vähän stressaa enemmänkin kaikki, et miten saa Nean nukkumaan omaan huoneeseen, tutista vieroitus (tuntuu, et sit varmasti lopettaa ne päikkärit) ym ym. Näillä asioilla ei olis kiire, ellei vauva olis tulossa ja ärsyttää kun hermostuttaa.

Väsyttää ja ei liiku kummempia päässä. Eilen kai ajattelin, et jotain pitäs kommentoida. Ylös pitäis näköjään aina kirjottaa! Mukavaa päivää kaikille ja jaksamisia.

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv13+1

Vierailija
2/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltatorille pitäis mennä ja nurmikkoa korjata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7268096&p=1&mpage=4&tmode…

Tuossa eilinen.

Kerpulle toivon kovasti voimia! Vaikutat pirteältä ja reipaalta, mutta kovaa tuo on. *halaus*

Aavis, miten teillä menee?

Muuttajille tasapuolisesti jaksamista, tasapuolisesti tarkoittaa kaikille juuri sen verran kuin on tarpeen :)

Tuota Jatun vauva-asiaa olen pohtinut. On varmasti kamalan vaikea tilanne, kun toinen tahtoo vauvan ja toinen ei. Kompromissia on hankala tehdä - pidetään vauvaa joka toinen viikko tms.

* * *

Leipää suussa, kahvi odottaa vuoroaan. Pikkuväki natustaa aamiaistaan. Kohta me lähdetään kyläreissulle, tämä onkin hauska viikko, kun saan tavata joka päivä ihmisiä (perheenjäseniähän ei lasketa :))

Olen suunnitellut Britteihin muuttoa, siellä on se loistava sisäoppilaitossysteemi. Kun lapsi täyttää 11 -> kouluun ja vain lomiksi kotiin ;) Olen varma, että järjestelmän suosio pohjautuu (ei suinkaan mihinkään jaloihin aatoksiin) siihen, että vanhemmat eivät kestä esimurkkujaan.

No niin, sau taas.

Vierailija
4/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikupi tässä edessä, takana KAAMEA yö. Poika meni nukkuun kivasti 20 aikaan kylvyn jlk, mies laittoi mä en olluyt illalla kotona. No itki 2.15, 3.15, 3.45, 6 ehkä enemmänkin, en tiedä oliko vaivana tuo masu , pieni itkee ja takoo masua, kakkaa ei tule. Annoin tänä aamuna purkin luumua ja 2 luumua, toivotaan että kakka irtoaa. Eilinen päiväunikin oli kamala nukahti 12.50 nukkui 55min huusi 15min ja nukkui vielä 30 minsaa. Itse olin tänä aamuna niin väsy ettei jaksettu edes lähteä kerhoon, suuntaamme siis vain puistoon.

täällä +4 hrr.... tunput ja PIPO päähän:)

Äitienpä: mä sain aamiaisen, poika oli piirtänyt kortin sit sain valkovuokkoja ja mies grillailli hyviä pihvejä, mummi ja pappa kävivät iltapvällä kahvila.

Paljon oli kaikilla asiaa mut mä aina unohdan kommentoida mut T-P ainakin oli asuntoa käynyt katsoon joka kuulosti kivalta ja joku muukin oli?

miten sitä' muistais aina mitä kellekin piti sanoa?

YNis: sulla tais olla jo aurinkoisempi mieli, hyvä niin.

Mitäpä tänne muuta, viime yönä mun vauvakuume joka välilä nostaa päätään katosi johkin unettomuuteen... no eipä ole libidoakaan näkynyt;)

Leanna: mites se r- testi?

no eipä muuta, palaillaan saas nähä jaksanko mennä illalla jumppaan...

Vierailija
5/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiitkästä aikaa. Yritän kirjuutella tässä yhdellä käpälällä, kun Jade istuu sylissä. Viikon Pohjoisen reissu tuli tehtyä, sääkin suosi meitä, parina päivänä vaan sateli vettä. Ihanaa oli olla poissa, mutta oli kotiinkin kiva päästä. Meidän mökissä kun nukkui kuusi lasta ja kolme aikuista, ahdasta välillä kyllä oli meidän sohvalla kun tämä tuleva esikoululainen ei voi näköjään nukkua ilman äitiä! kotona sama meno jatkuu. Tuntuu että nämä kummatkin tytöt EI VOI TEHDÄ MITÄÄN ilman äitiään.

Jade oli just ennen reissua miltei viikon oksennustaudissa, mutta onneksi parani ja ruoka rupesi maistumaan. Nyt meikäläisellä on nuhaa, yskää ja kurkkukipua, muttei onneksi kuumetta.

Luin Yniksen nenänliinojen pesua, mä pesin vapun jälkeen miehen passin(kun se oli käynyt siilon laivareissulla) huomasin tietenkin sen vasta sillon kun rupesin laittaa farkkuja kuivumaan, ei auttanut muuta kuin ottaa hiustenkuivaaja kauniiseen käteen ja kuivaamaan. Seuraavaksi pesin poikien vaatteita ja kas kummaa, taas kuivumaan laittaessa olin et mitäköhän kovaa täällä on niin YLLÄTYS, YLLÄTYS, päätinpä näköjään pestä pojan KÄNNYKÄN!! kännykkä oli reissun ajan kotona kiinni ja kun tultiin kotiin, poika kokeili puhelintaan ja se toimii. Kyllä pojalla oli virne korvissa asti. Näin meillä pestään pyykkiä.

Enkelille kovasti onnea tulevasta vauvelista!

Täällä haisee pylly, vaihtoon siis mentävä. Palailen taas!

Vierailija
6/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko yrittää lämmittää mutta tuuli tekee yritykset tyhjäksi..hrrrrrrr...

Ayap:Niin minäkin olen miettinyt..ja todennut senkin että kompromissia ei ole....Muistan kun kirjotit surutyöstä kun luulit että toista paria ei tule....Mä luulen että olen viha vaiheessa..vihan kohdekin löytyy ihan läheltä :-( Täytyy toivoa että tämä johtaa hyväksymiseen,eikä jää masennukseen..

Kiitos kaikille lämpöisistä ajatuksista!

Ja jos Britteihin tulee syysmammakortteli,meille on yks kämppä varattu!

MEillä asuu nykyään aurinkoinen typy.Hän leikkii,laulaa,juttelee,kiipeilee..JA sekuntti vain ja meillä onkin raivoava,huutava,rääkäyvä pikkuneiti.Hän makaa maassa ja huutaa otan,tahon,saan!!!Räkä ja kyyneleet vaa valuu...Tätä kirjoittaessa typy teki tornia,yhtäkkiä halus ottaa kanamunaleikkurin ja nyt huutaa kun ei saa!!on aivan lohduton....nyt suostu sentäs syliin..usein juoksee omaan huoneeseen ja makaa lattialla ja huutaa ikken,ikken...

Nyt hän meni pukemaan...Kovin menee tunteet vuoristorataa..ja tämä monenmonta kertaa päviässä.

Tänään mennää puistoo!

Illalla lähden yksin..kiva nähdä teitä :-)

jatu

Vierailija
7/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä tilanne meillä: allergiaa vai lievää mahatautia? Nöösä oksensi kaksi kertaa yöllä, mutta nyt ei mitään epänormaalia. Aamupala pysyi sisällä ja kakka oli kivikovaa limaä´ää. Muutenkin leikkii iloisena ja normaalisti. Nöösä on joskus ennenkin oksannu epäsopivan ruuan jälkeen, muttei ihan näin paljoa. Omenaa kuitenkin epäilen syypääksi, kun on nämä siitepölyajatkin menossa (lääkäri viimeksi jo tuota omskua epäili). Kotiin jäimme siis ihmettelemään. Nyt pohdin, josko kuitenkin menisimme allergialääkärille iltapäivällä, jos Nöösän tilanne ei muutu. Taidan olla itsekäs, kun mahdollisesti saatamme lekurilla tartuttaa muita potilaita, mutta tätä aikaa on odotettu ja tarvitsemme apua nyt. Ajattelin, että pysymme kotona, jos vielä jostain päästä jotain lentää.

Jatu, Enkeli, Kerppu: Laitoin spostia. Jospa meidän järkevää jättää tänään väliin. :(

Siirryn pähkäilemään. Palaan Nöösän päiväuniaikaan pinoon muiden juttujen kera. Jaksua!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
8/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa rasittaa.Viimeviikkohan meni ihmeen hyvin,mutta tää viikko alkoi takkuisesti. V kai jotenkin protestoi kun mummi ja pappakin oli viikonloppuna ja sit lähtivät ja isi kanssa. Viimeyö oli aika kamala. Annoin kyllä kalaa eilen,jota en ole antanut pariin kuukauteen,kun oli noita viljaaltistuksia yms,oliskohan se laittanut mahan kipeäksi,koska muutoinkin uni oli tosi levotonta,kisko mun hiuksia yms.kiehnäs ja pyöri.

Ihanaa olla muuttamassa uuteen kotiin,mutta jotenki kaipaisin totaalista irtiottoa,jotain kunnon matkaa lämpöön! huokaus,ja työt alkaa jo ens viikolla!!

Mies lupaili et vois tulla jo huomenna kotiin,saatais sit yhdessä pakattu loput tavarat.

tiivii

Vierailija
9/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli maa ihan valkoinen tänä aamuna... kamalaa!!! Hyvä ettei pakkasta ollut sentään, yöllä tosin oli ollut.

Kiitokset tuesta, mammat. Pikkuisen parempi päivä tänään. Takana hieman paremmin nukuttu yö, vain kolme tai neljä herätystä ja aamulla sai nukkua jopa seiskaan asti. Mutta nyt yöllä ei huudettu, eikä noustu seurustelemaan, niin kuin viime viikolla kolmena yönä. Olen myös siis sellainen, joka tarvitsisi paaaaaaljon unta, jotta olisi iloinen ja virkeä. Mies on joskus sanonutkin, ettei minulla tee silloin yhtään mitään, kun olen väsynyt. Heh!

Muuttotouhuja monella menossa, tsemppiä! Jostapa tluikin mieleen, että edelleen osa laatikoista lojuu varaston ja teknisen tilan lattialla ja odottavat purkamista... ja vasta vuosi sittenhän me muutettiin... Ilmeisesti laatikoiden sisältö on sellaista, minkä voisi kipata suoraan kaatopaikalle, niitä ei ole kukaan kaivannut.

Lilan tavoin olen myös haikeana katsellut synnäriltä otettuja kuvia, miten pieniä ne vastasyntyneet sitten ovat! Ja miten äkkiä tuo aika menee. Neitikin on jo yli 4 kk ja tänään annoin ensimmäiset makuannokset perunaa. Ei ollut oikein menestys... irvistystä, päristystä ja lopulta yökkäilyä. Napansa ympäri Neiti lattialla jo pyörii ja ensimmäiset yritykset ryömiä on tehty. Toinen niin kovasti yrittää pungertaa jaloilla ja käsillä, että pääsisi eteen päin. Mutta älkää kuvitelkokaan, että olisi minkäänlaista vauvakuumetta. Ei tod! Mutta ymmärrän kyllä täysin niitä mammoja, joilla se on, joten myötätuntohalaus lähtee Jatulle, kas tässä********

Ynikseltä on pitänyt kysymäni, että minkä rotuinen teidän koira on? Kirjoittelit tässä joskus, että se on nypitty. Uteliaisuutta kysyn, koska meidänkin herrat on nypittävää rotua.

Nyt kuuluu taas itkuhäläristä kohinaa. Liekkö taas naapurin kissa joka taasen yrittää Neitin vaunuun (tässä lähistöllä melkein joka talossa on kissa ja kaksi niistä on yrittänyt mennä vaunuun, kun Neiti nukkuu!). Levotonta on Neitin unet nykyisellään, aina pitäisi olla heijaamassa vaunuja. Pitkät päiväunet taitavat olla pelkkä muisto vain...

Mimmu ja lapset x3

Ai niin ja Leannalle toivon sitä plussaa loppuviikosta ilmestyväksi!

Vierailija
10/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs T@hti luuraa? Huhuilin, etten unohda, kun eilen mietin, ettei ole aikoihin näkynyt.

Täällä oli aamulla pakkasta. Onni kiekaisi ylös kello 6, tai vähän ennenkin. Minä jään aina sitten nukkumaan kun mies menee valmistautuun töihin lähtöön Onnin kanssa. Laiska minä. Mutta eipä tuo mies valita.. Vielä tuolloin 7.30 aikaan oli 2 astetta pakkasta. Hyrr hyrr.

Käytiin aamulla kaupungilla autolla, liitossa. Pankkiin piti mennä mutta aukes vasta kympiltä ja en jaksanut jäädä odottaan. Pitkään ei olis tarvinut odottaa mutta Onnia risoi jo muutenkin kun ei päässyt käveleen ja aina joutui autoon istumaan. Ja oli väsynytkin.

Saapas nähdä, miten meidän käy kun annoin pitkästä aikaa omenaa Onnille. Söi kokonaisen ompun jota harvoin tapahtuu. Mutta taitaa ollakin niin,että Onni aina kyllästyy tiettyihin ruokiin ja kun pitää riittävän pitkän tauon, taas maistuu. Toivottavasti ei aiheuta mitään mahakipuja, joskus olen niitäkin epäillyt.

Nyt painun sohvalle. Iltapäivällä pitäs mennä toiseen pankkiin nostaan säästöstä rahaa, että pääsen kosmetologille huomenna. Noloa mutta kun muualta ei nyt rahaa tule. Ja apteekkiin pitää kans.

Kurjuus Nöösän oireita.

T-P

Vierailija
11/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tällainen täysi tohelo voi saada itselleen silmäkulmaan pikku nirhauman ja punaisen jäljen jääpalalla. =D Toisessa kainalossa oli Nöösä ja toisella kaivelin veitsen avulla bataattijääpalaa. No, pompsahti sitten täpöllä suoraan silmääni koko jääpala. Johan sattui ja nauratti ja pääsi muutama painokelvoton sanakin. Hehee¿

Nöösän tilanne edelleen normaali. On kyllä kuulemma liikkeellä mahatautia, jolloin vain öisin laatta lentää. Huoh. Sanokaahan mielipiteenne tuosta allergialääkärille menemisestä tässä tilassa, kun epäselvää onko lievä mahatauti vai allergiaoire.

Äitienpäiväg: Käväisin Pohjanmaalla 24 tunnin pikavisiitillä kahden Nöösän kanssa. Pidettiin siskolle vauvakutsut lauantaina. Sunnuntaina lähdimme aamupäivällä kohti kotia. Sain lahjaksi Nöösän hoidossa tekemän helmirannekorun, Lauri Tähkä ja elonkerjuu -cd:n ja suklaata. Niin ja paljon haleja ja pusuja.

Leannalle toivon plussan ilmestymistä loppuviikosta.

Muuttajille tsemppiä ja jaksua.

Yövalvojille lähtee vertaistukea ja voimia.

Allergioihin voimia.

Kerpulle lähtee täältä tasaista tahtia voimalähetyksiä.

Nyt pätkii¿

-M

Vierailija
12/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Poika 4v kerto tänään vitsin(mistä lie saanut päähänä)

Silmät suurina kutakuinkin näin:

Äiti,jos haluat saada sun tissistä maitoa,ota(esitti kahdella kouralla)kiinni näin ja puristat,niin suihkuu suuhun.Minä katsoin pitkään ihmeissäni johon poika:Vitti,vitti=vitsi vitsi.Mä meinasin kuolla nauruun!

[color=red]vatsaa juilii ja olo on että vuosisadan menkat alkamassa.Ei näy mutta asennoidun siihen.Höh!

[color=blue]Kaikille lähetän hyvää mieltä ja iloista mieltä ja reipasta mieltä jne..Tasapuolisesti.Jokaiselle=)

T@htia olen minäkin kaivannut?Missä piileksit?

Leanna ja lauma

Vierailija
13/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-postiin kirjoitinkin, että jos Nöösä kunnossa, eikä ole oksennellut, niin kyllä mä uskaltaisin tavata. Vie ihmeessä lääkäriin, ei toi musta nyt oksennustaudille kuulosta. Tai siis outoa jos vaan yöllä ja muuten ei mitään! Nyt suklaan ja uuden vauva-lehden pariin! :)

Vierailija
14/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ollut kiireinen päivä, kiireisen yön jälkeen. :-/ Lilli ei uskonut ihan yhtä helposti kuin viime yönä, että sitä tissiä ei tosiaankaan tarjoilla yöaikaan. Huutoa riitti, ja nousin sitten Lillin kanssa puurolle pian kuuden jälkeen... *haukotus*

Käytiin sitten aamusella katsomassa paloautoja ja poliisiautoja, niillä kun oli joku tapahtuma tuolla kylällä. Lilliä kiinnosti kyllä katukiveyksen reuna enemmän :-) Sitten käytiin Lillin perhepäivähoitajan pihalla leikkimässä taasen, kunnes Lilli väsähti ja tultiin kotiin syömään ja sitten unille. Tällä kertaa päiväunet alkoivat säällisempään aikaan, vähän ennen kahtatoista, ja jatkuvat vieläkin.

Itse vein yliopiston hakupaperit postilaatikkoon - kokeisiin pitäisi lukea, mutta molemmat kirjat on englanniksi ja vielä aika vaikeaa tekstiä - en tiedä paljonko hyödyttää lukea näin väsyneenä kun ei kuitenkaan tajua mistään mitään. Käväisin myös kaupassa ja vielä Karen eskarissa sopimassa seuraavaa tutustumispäivää.

Mimmuli, itse olen sen verran hysteerinen vatsatautien suhteen etten varmaan veisi. Meillä on kyllä pojilla ollut muutaman kerran sellaista vatsatautia, että yöllä on oksennettu muutaman kerran ja sen jälkeen ei muita oireita. Olen silti aina pitänyt pari päivää tarhasta pois. Mutta meillä ei ole allergiataustaa, joten jos uskot että Nöösän oireet johtuivat allergiasta niin varmaan voi mennä. Peskää vain käsiä hyvin, ettei tartu mahdollisia pöpöjä odotushuoneen leluihin.

Tiiviille jaksamista muuttorumbaan! T-P, joko teitte ratkaisun asunnon suhteen?

Jatu, täältäkin lähtee sinulle lämmin halaus *************. Ymmärrän, miltä sinusta tuntuu. Minulla oli ihan kauhea vauvakuume monta vuotta, mutta pystyin siirtämään sitä vauvatoivetta niin että " sitten puolen vuoden päästä" jne. Ja Lillin synnyttyä tuntui siltä, että nyt meidän perheestä ei puutu enää ketään, tämä on nyt niin kuin pitää. Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän ratkaisun.

Leanna, minusta tuo ihankohtamenkatalkaa-olo alavatsassa kyllä on liittynyt alkuraskauteen siinä missä menkkojenkin alkuun. Jos ei ala kuulua, niin teepä uusi testi. Ja sitten kipikapi nettiin kertomaan syysmammoille tulos!

Kerpulle lämmin halaus. Täällä on kaarimaljat ojossa sitten kun tahdot, jaksat ja ehdit kertoa enemmän tilanteestanne. Vaikkei hyviä neuvoja osattaisikaan antaa, niin ainakin me osataan kuunnella.

Jospa oikaisisi hetken tuohon sohvalle... Illalla pitäisi vielä jaksaa Karen kevätjuhliin.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
15/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelin, että lyhentäis noita päikkyjä. Yleensä ne kestää himpun yli 2h, nyt on nukkunut pian 3h. Kävin äsken kurkkimassa, silittelemässä ja kyselemässä, että jaksaisko Onni herätä. Ei se herännyt. Ja tietää sitten, että ensi yökin on lyhyt. Mutta kun en raaski niin en raaski. Sittenpä saan valittaa öiden pituudesta.

Miten saisin tuon päikkyjen lyhentymisen onnistumaan? Kannattaako sitä edes kokeilla?

Ankkis, ei olla vielä päätetty asunnosta. Pitäs kai meidän tarjous jättää mutta eipä olla keskusteltu asiasta miehen kanssa. Ei paljon muustakaan. Tsemppiä teidän tissittömiin öihin!!! Toivottavasti Lilli pian hoksaa, että äiti taitaakin olla tosissaan laittamassa maitobaaria kiinni;)

Pile, Lempo, Kukkuu, T@hti edelleen, ulos koloistanne ja heti:)!

T-P

Vierailija
16/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin yö oli vaihteeksi itkuinen. Syystä tai toisesta Typy kitisi unissaan vähän väliä. Voi sääli, kun ei voi kuin arvailla miksi. Jälleen kerran heräsin siis viideltä enkä sen jälkeen ole nukkunut. Onneksi oli valoisaa ja kaunis aamu niin ei harmittanut ihan vietävästi... Töissä olisi pitänyt käydä, mutta väsymyksen takia jätän käymättä, kun ei kuitenkaan mikään velvoite ollut. Heikosti on kyllä aiheesta informoitukin hätäisellä yleissähköpostilla viime perjantaina.

Mekin kastuttiin eilen ulkoilureissulla kahteen kertaan. Oli melkoisia sadekuuroja!

Mimmuli: hassulta kuulosti jääpalaonnettomuutesi, toivottavasti selvisit suuremmitta vammoitta. Silmänseutu on niin arkaa. Hyvä, että Nöösä voinut päivän normaalisti. Päätittekö lääkärikäynnille lähteä?

Jatu: vieläkö teidän Typy juo öisin vettä?

Meillä oli eilen illalla taas vastaavanlainen kuvio kuin toissailtana eli Typy oli hetken makoillut rauhassa sängyssään ja sitten alkaa komentelu: riisikakkua, vettä... Onneksi vaippa kesti, sillä joi desin juuri ennen nukahtamistaan ja yökitinöidensä aikana oli imaissut reilun desin.

Perjantaina suunnataan Typyn kanssa viikoksi mökkeilemään. Valitettavasti mies joutuu tulemaan ainakin alkuviikoksi takas töihin, joten ihan perhelomailua ei tästäkään reissusta tule.

Hmmm... meen laittamaan kalan uuniin ja siivoamaan Typyn vaatekaappia.

Terkut, Keilin

Vierailija
17/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin esikoisen kanssa foniatrilla tänään. Saatiin lähete osastolle kuntoutusjaksolle, päästään ehkä ensi syksynä. Hyvä, että saatiin se lähete viimein.

Kamppeet on kassissa. Puolen tunnin päästä lähdetään. Heräsin klo 4.30 yöllä, kun esikoinen oli hereillä vähän aikaa. En meinannut millään saada unta enää, joten nyt olen haukotellut koko päivän.

Jaksuja kaikille! Plussaonnea tarvitseville (myös niille jotka " salaa" yrittävät:). Jaksua masujen kasvattajille! Erityislähetys jaksuja Jatulle vauvahaaveiden taltuttamiseen! Toivottavasti tulee se hyväksyntä lopulta, jos mies ei ikinä aio vaihtaa mielipidettään. Ehkä noi tunteet on tosiaan käytävä läpi ja sulla on nyt se vaihe menossa.

Minä poistun pariksi päiväksi. Täyttäkäähän pinoja sillä aikaa...

T: Ynis

Vierailija
18/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä Ayap! Motti pieni edelleen tukossa, yskä hiukan lohkeilevampaa. Mutta jossain määrin sade helpotti. Ainakin ulkona on kivempi olla. Yhtään ei kylmyyskään haittaa:) Ventoline suihketta en saa ottamaan sitten millään. Lääkitsee kyllä nallea, vauvaa ja traktoria, säännöllisesti joka päivä, mutta jos lähestyn lääkkeen kanssa Mottia, alkaa paniikkimainen huuto:/ En ole sitten pakottanut.

Kuten en myöskään herätä Mottia miltään unilta toistaiseksi. Kun kerta kotona ollaan eikä ole niin väliä. Meilläkin siis T-P yöt lyhyitä ja päikkärit kolmetuntisia. Olen aina itse inhonnut sitä, jos minut herätetään kesken unien, tulee huono ja kiukkuinen olo.

Kerppu, olet ollut paljon mielessä. *Lämmin halaus* Olen kovin pahoillani tilanteestanne, toivon asioiden järjestymistä ajan kanssa teille kaikille mahdollisimman hyviksi. Kuulolla ja myötäelämässä ollaan sitten kun jaksat ja haluat kertoa.

Mimmulle myös kovasti voimia ja yöunta toivoo hän.

Nöösän veisin lääkäriin, meillä jokunen tuollainen kumma oksennus. Pitäisin rattaissa, enkä antaisi koskea leluihin ja ahkerasti pesisin vastaanotolla käsiä.

Eilinen oli kumma päivä. Yksi kaveri yllätti kivalla tavalla, toinen kertoi kovin surkeita ja pysähdyttäviä uutisia ja kolmas järkytti omalla toiminnallaan. En oikein tiedä mitä ajattelisin noista. Pohdittiin niistä eilen paljon miehen kanssa ja päätettiin vielä entistä enemmän vaalia hyvää ja toimivaa suhdettamme. Vaikka kaikki on kunnossa, tuli silti pelko siitä, kuinka me selvitään, kun se tuntuu olevan niin kovin vaikeaa kaikille muillekin. Ollaankin sitten unohdettu työstressi ja nautittu yhdessä tekemisen mahdollisuudesta. Anoppi kuntoutui ja on hoitanut jonkin verran Mottia. Mukavaa vaihtelua mullekin.

Äitienpäivä oli ihana. Pidettiin sittenkin vapaata, nukuttiin ja minä olin tekemättä mitään. En kannata äitien ja isänpäiväksi kummempia lahjoja, mutta ilahduin kovin kukista, aamupalasta kera kuohuviinin ja illan päättäneestä miehen toteuttamasta hieronnasta.

25 vuotta sitten Jorvissa eräs pieni perhe tutustui ensimmäiseen nyyttiinsä, joka tuotiin paikalle folioon käärittynä ja toi isäni mieleen Hk:n sinisen lenkin. Toivottavasti herätän tänään muita mielikuvia, ainakin on tukka hyvin, kävin tapaamassa vimosen kerran ihanaa kampaajaani:)

Iloiset ajatukseni kaikille!

Aavis ja Motti

Vierailija
19/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mikäli oikein ymmärsin niin onnea kovasti Aavis :) Toivottavasti saisit lahjaksi unta.

Mimmulin Nöösälle parempaa oloa! Toivottavasti käynti allergialääkärillä auttaa! Vai pääsittekö lähtemään?

Kovasti tsemppiä edelleen Tiiviille muuttorumbaan, huh. Ja TP:n katsastama asunto kuulosti tosi kivalle - ja edullinen on, todella! Näillä leveyksillä saa kyllä lisätä tuohon summaan 50.-80.000 euroa keskimäärin (ellei enemmänkin) ennenkuin mitään varteenotettavaa perheasuntoa löytyy. Pöh. Mutta toivottavasti löydätte pian mieleisen asunnon!

Kerpulle lähteän edelleen kovasti voimia ja muistutan että todella täällä löytyy virtuaaliolkapäitä.

Ynikselle kivaa matkaa!! Ja kiva oli lukea siitäkin että mielesi on parempi, iloisempi. Hyvä myös että isorinsessan osalta hommat etenee .. siis tuo lähete.

Jatulle hali!!

Hilu, täällä ilmoittautuu kaveri " sukattomana syyskuulle" -kerhoon :) KAMALAA oli kaivaa nailonit kehiin taas tänä aamuna mutta pakko oli koska eilen roikuin puistossa ilman sukkia ja kurkku tuntui heti illalla karhealle :( Minusta jos kerran sukat jättää, ne saa jäädäkin kunnes tulee syyskuu (ja minä katson kalenteria, en säätä ;) )

Sitten sen verran omaa napaa että meidän perheelle taitaa tulla lähtö heinäkuuksi-elokuuksi USAaan. Mies joutuu/pääsee työkomennukselle. Lähdemme tytön kanssa mukaan. Kauhean nopeasti tuli tämä tieto, ja tuntuu että pää ei pysy mukana. No, kysymys nyt vain 2 kk joten eipä se kai ole kuin normaalia pidempi lomamatka ;) Kiireellä täytyy tässä ryhtyä selvittelemään passi, yms. asiat kuntoon. Asunto siellä jo on. Lähdemme siis Milwaukeen.

Minä aloitan sitten työt lähes heti kun palaamme. Jeejee. Mies ottaa lomansa sitten syykuuksi ja on kotona, joten tyttö aloittaakin päiväkodin vasta syyskuun lopulla.

Mutta ilolla otan vastaan tämän mahdollisuuden!! Jänittää mutta hyvällä tavalla.

Voikaa hyvin

Alli

Vierailija
20/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valma on muutamana päivänä, useamman kerran, sanonut pissa tai kakka ja halunnut/ottanut vaipan pois ja istunut potalle ja tehnyt tarpeensa sinne. Olen ollut superlaiska pottailussa, mutta nyt tuntuu, että tyttö saattais olla kypsä ;). Päätin rykäistä kunnolla ja jättää kotona vaipan pois (meillä tulee muutekin niin vähän pyykkiä ;)). Valma sai hienot pikkarit tai " kaasait" , kuten hän itse sanoo :). No, mutta jos veikallakin on kalsarit, miksei sitten hänellä.

Kivaa, että välillä sataa. Rakeetkin kuuluvat tyypillisesti kevääseen, sanoin meteorologi eilen telkkarissa.

Pile, pikaiseen.