*SYYS04VÄEN TIISTAI*
Kommentit (29)
Kulutan tässä aikaani, esikoinen pitää lähteä viemään yöjunalle tunnin päästä. Hän saapuu aamulla sitten sinne Helssinkiin luokkaretkelle. Heillä ohjelmassa eduskuntataloa, Iltalehden toimitusta, Kansallismuseota ja ratikalla ajelua. Hyvä hermoinen ope, kun uskaltaa lähteä 26 kolmasluokkalaisen kanssa kaupungin pyörteisiin täältä maaseudulta. Ei siis ollenkaan meikäläisen homma olisi :D
Onnea Aavikselle!
Allille olen hiukan kade ensi kesästä! Ihanaa kun voitte lähteä koko perheen kanssa ulkomaille!
Pilen tytölle onnea pottaharjoituksiin. Milloinkahan meillä?! Yritän kyllä päivittäin, mutta tulos on yhä heikko. Tälläkään viikolla, eikä muuten viime viikollakaan tullut pottaan yhtään mitään.
T-P:n Onskalle unihiekkaa yöksi pitkistä päikkäreistä huolimatta.
Nöösälle paranemista, käytitkös neitiä lääkärissä?
Ja Ynikselle turvallista matkaa!
Täällä pienet nukkuu jo, saapa nähdä nousevatko aamulla ennen kuin aurinko nousee. Toivottavasti ei.
Mutta nyt häippäsen. Hyv yötä!
Mimmu
Ps. T@hti, Mersu, Tuttis, Öttis, ja moni muu, hu-huuuuuuuuu? Missä ootta?
Kun TiPi käskee, niin minä kurkistan kolosesta.
Olen ollut Marjatta. Täytyy ihan mainostaa, kun niin harvoin olen. Saldona pari kiiviunelmatorttua sekä pari toskakakkua tuplakuorrutuksella, kun minusta sitä parempi mitä enemmän. Menivät pakkaseen odottamaan juhlallisuuksia.
Pohojanmaan reissu meni mukavasti ja nopeasti. Nähtiin sukulaisia, joita ei olla pitkään aikaan tavattu. Uusia tuttavuuksia Pönksylle. Ainoa miinuspuoli on poijan matkapahoinvointi. Nyt tuli junapuklutkin, kun yleensä vain autossa oksentaa. Tästä aasinsilta turvaistuinkymysykseen, jota joku joskus kyseli. Meillä istuin on keskellä ja naama menosuuntaan päin. Sattuneesta syystä. Ei oikein ole vaihtoehtoja. Tai olisi siis tietenkin se, että jättää kaikki 10 minuuttia pidemmät matkat tekemättä.
Hui, kun sää Aavis olet nuori. Onnea raikkaasta iästä. Sanoo tämä täti :) Ihan vähän vaan kateellisena siitä, että sinä ehdit vielä siirtää vuoria elämässäsi, kun me mummemmat jo keskitytään ryppyvoiteen valintaan.
Tipsu, Pönksyn herätän unilta niin, että nostan sängystä syliin ja menen istuskelemaan olkkariin. Pikku hiljaa raottelee silmiään siinä, kun silittelen. Ei ole pahalla tuulella lain näin. Munstakin noissa unissa kannattaa katsoa enemmän vuorokauden kokonaissaldoa. Harva taapero nukkuu paljoa enemmän kuin 12 h.
Kerpulle erityinen voimalähetys raskaaseen elämäntilanteeseen.
Jassåå, ukkeli sai pikku-ukkelin unten maille. Taidan mennä halimaan palkinnoksi.
Hymiöt on kadonnu, huomaatteko?
Kiitos vaan tuestanne, sitä tosiaan tarvitaan.
Jatu, Mimmuli ja Enkeli kuulivat tänään tarinan livenä kun treffattiin Itiksessä.
Ayap, nii, oikeessa olet että kovaa tää on. Mut mulla on sellanen tunne että tästä selvitään. Ja siks että mulla on totuus ja oikeus puolellani monessa tärkeässä asiassa tässä sopassa. Sitä päivää odottaessa, kun oikeus ja totuus voittaa, ni kaikki voimalähetykset ja halit on enempi ku tarpeen!
Jos kohta tilitän s-postiin... Saapa nähdä mitä tulee.
T-P: Ei ollu vastausta vielä tullu...
Kerppu ja ipanat
Unohdin onnitella!
ONNEA!!!!
Hui kun olet nuori :)
Terkuin " Muori" kohta 34v...
Isä on niin kova puhumaan aina päivän tapahtumista, että joskus tekis mieli sanoa, että ei nyt... Koko ajan puhuu eikä kaikkea ehdi kuunnella.
Unista. Menin sitten herätteleen tänään Onskan kolmelta, 3h unien jälkeen. Silittelin ja juttelin, siinäpä se heräs eikä ollut pahalla tuulella. Sen olen laskenutkin juu, että noin 12h on saldo vuorokaudessa. Että jos alkaisin siihen, mitä ajattelin, että annan nukkua sen 2h päikkyjä, yön pitäs siis jatkua tunnilla. Näinhän se menee, kun suunnittelee:)
Voih tuosta veljen pojasta on kuoriutumassa oikein viehkeä nuori herra:) On ollut suloinen aina tietysti, kovin erin tyylinen kuin Onni. Liekö Onnilla osuutta asiaan, kun nyt näkevät useasti viikossa mutta on poikanen alkanut sanomaan sanoja urakalla, paljon samoja kuin mitä Onni käyttää. Ja mun lempinimenkin sanoo kirjaimellisesti oikein. Muikistelee ihanasti aina suullaan, on semmonen totisen oloinen veikko vaikkei sitten sitä olekaan. Heinäkuussa jo 2-v tulee hälle ikää.
Kiitos Lempi-I, että mun käskytys toimii:)
T-P
Nuori olet. Minä siirryn mummoikäluokkaan sitten virallisesti vuoden päästä:)
Täällä hän minä. En oo taas ehtinyt kirjoittaa. On toi täys tuho Veeti pitänyt kiireisenä ja viikonloppuna oli konekkin rikki. Voi tätä mamma raukkaa kun ei koko viikonloppuna päässyt nettiin, vierotus oireet oli hirveät.
Ynikselle hyvää reissua!
Aavikselle onnea!!!
Kerpulle paljon voimia ja jaksuja!!!
Veetin kanssa nukkumaan meno on nykyään ihan yhtä tappelua ja huutoa. Ei pysy pinniksessä hetkeäkään (kokeiltiin laittaa isojen lasten sänkyyn aj siellä ei pysynyt edes pientä hetkeä), kiipeää sängystä n 20-30 kertaa ennen kuin suostuu nukahtamaan. Ei halua että luetaan iltasatua tai mitään, sitä kauheemmin huutaa jos sängyn vieressä ollaan. Pinniksetä kiipeää niin kepeesti ja nopeesti yli että huh. Matkasängystäkin kiipeää pois. Ei Veetiä näemmä pidättele mikään.
Omaa napaan ei miään ihmellistä. Vatsa kasvaa ja paino nousee. Mulla on ihan järkyttävä makean himo. Pullia ja muuta makeeta tekee mieli (ja niistä en normaalisti yhtään tykkää). Veetin kanssa söin kaikkea rasvaista, mutta nyt sit taas makeeta. Närästys on myös riesana, rennieitä kuluu.
Mitähän pitikään veilä kommentoid. Ei taas muista.
Meen kattoo saiko mies Veetin pysymään sängyssä, ainakin hiljaista on.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv24+6
Päivät on lähinnä menny ihan arkihommissa ja iltaisin onkin sitten iso väsy.
Mutta on ollu myös kaikenlaista hässäkkää.
Omat asiat ok, mutta läheisten asioita selvitellään (tai lääkärit selvittelee).
Hengessä mukana ja kädet ristissä
T@hti
Et voi olla noin nuori. Nuin kokenut ja viksu. Onnea, 25 on hyvä ikä :)