Te palstalaiset olette ainoita ystäviäni.
Kiitos siitä. Edes jotain juttuseuraa ja välillä myös ihan loistavaa huumoria jolle saa nauraa ääneen. ❤️
Kommentit (17)
Hyvä kuulla, että palsta tuottaa iloakin ja naurua <3
Me olemme myös halpoja ja helppoja ystäviä. Ei tarvitse edes tarjota mustaa kahvia ja korppua.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme myös halpoja ja helppoja ystäviä. Ei tarvitse edes tarjota mustaa kahvia ja korppua.
Se on ihan totta! Ettekä te välitä tai puhu pahaa selän takana jos jonain päivänä koti on jäänyt siivoamatta tai tukka pesemättä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta! Ettekä te välitä tai puhu pahaa selän takana jos jonain päivänä koti on jäänyt siivoamatta tai tukka pesemättä 😊
Teidän pitää panna asiat kuntoon.
Ihana aloitus pitkästä aikaa. Moi moi vaan sullekin ystävä.
Munkin ainoat "ystävät" on nettifoorumeilla.
Elämä on mennyt kummalliseksi.
Miksi on mahdoton ystävystyä irl!?
Vierailija kirjoitti:
Miks me ainoita?
No, ei vain ole ketään muita. Kouluaikoina vielä riitti ystäviä, mutta pikkuhiljaa vuosien varrella kaikki ovat kadonneet ja rakentaneet oman elämänsä jossain muualla. On minulla toki sellaisia hyvänpäivän tuttuja joille morjestetaan kaupassa jne, mutta ei ketään kenet esimerkiksi kutsuisin kahville juttelemaan tai kenen kanssa voisin lähteä viinilasilliselle tai lenkille jne. Välillä kyllä kaipaan tosi kovasti sellaista ystävää.
Ei minullakaan ole, ainakaan tällaisia joille kehtaa suoltaa kaiken. Terapeutti tämän lisäksi.
Minulla on tämän lisäksi myös radio hyvå ystäväni,se kertoo minulle kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorat haukut täältä kyllä saa tarvittaessa :)
Jep, täällä myös yksi säälittävä tapaus, jolle palsta on ainoa kanava olla "sosiaalinen". Ei ole ystäviä eikä juurikaan kavereita. Vissiin olen niin ärsyttävä tapaus ettei kukaan halua olla seurassani. Noh, näillä mennään vaikka yksinäisyys kalvaa. Kaikkeen kuitenkin tottuu.
On meitä muitakin. Tosin on minulla perhe ja yksi ystävä, mutta häntä näen välimatkan vuoksi vain hyvin harvoin.
Tämä on kaiken raadollisuuden keskellä kuitenkin laaja foorumi, johon mahtuu sydämellisiäkin ihmisiä. Minä viihdyn täällä paremmin kuin kahvipöydissä.
Mun mielikuvituskavereilla on paremmat jutut kun palstalla.