Lähetä terveisesi henkilölle, jota himoitset seksuaalisesti
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, vain miehet vastaavat. Naiset eivät vain ole yhtä seksuaalisia.
Itse mietin tälläkin hetkellä käsi housuissa yhtä miestä, mutten kirjoittele siitä nettiin.
Jatkuvastihan sitä haluaa seksiä jonkun kanssa, mutta naisilla ei ole tapana kuuluttaa halujaan yleisesti missään tai hieroa niitä muiden naamaan.Naisille nämä asiat on paljon yksityisempiä kuin miehille, siitä johtuu ero tässä ketjussa.
Naiset ovat näköjään myös tosikoita. Ei tällainen leikkimielinen ketju, johon kirjoittaa jonkun etunimen, ole yleistä kuuluttamista tai tai naamaan hieromista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, vain miehet vastaavat. Naiset eivät vain ole yhtä seksuaalisia.
Itse mietin tälläkin hetkellä käsi housuissa yhtä miestä, mutten kirjoittele siitä nettiin.
Jatkuvastihan sitä haluaa seksiä jonkun kanssa, mutta naisilla ei ole tapana kuuluttaa halujaan yleisesti missään tai hieroa niitä muiden naamaan.Naisille nämä asiat on paljon yksityisempiä kuin miehille, siitä johtuu ero tässä ketjussa.
Naiset ovat näköjään myös tosikoita. Ei tällainen leikkimielinen ketju, johon kirjoittaa jonkun etunimen, ole yleistä kuuluttamista tai tai naamaan hieromista.
En viitannutkaan tähän ketjuun, vaan yleisesti miesten ja naisten välisiin käytöseroihin tässä asiassa.
Harvemminpa nainen tuolla missään kertoilee miehille haluavansa heitä tai puhuu muutenkaan julkisesti sukupuolielimestään tai haluistaan, toisin kuin osa miehistä.
Miehille seksihaluistaan yleisesti kertominen tuntuu kyllä olevan keskimäärin helpompaa kuin naisille, ja siksi varmaan tällaisessa ketjussakin on enempi suoraa puhetta miehiltä.
Ei todellakaan mikään HIMO, mutta joskus olen miettinyt millanen miehen nuorempi veli mahtaa olla sängyssä. Se on aivan kuntoiluhullu, joten kroppa on ihan viimesen päälle. Luonteeltaan myös jotenkin niinku kovempi kun mieheni. Pari kertaa oon saunassa vilkassu sen pippeliä, melkein identtiset on veljeksillä, mutta luulisin että sillä varmaan seisoo tosi hyvin kun on fysiikkakin niin kunnossa. Ei tulis mieleenkään edes yrittää vikotella, mutta jos oma mies tulis ehdottaan jotain kolmen kimppaa (tai vaikka neljän, sen vaimo varmaan kelpais hyvin meidän isännälle!) niin en kyllä ainakaan ihan heti sanois ei.
Rakas työkaverini.
Tiedän että olemme molemmat vakavissa parisuhteissa. Ja siksi en tätä ääneen tule koskaan sanomaankaan.
Mutta hoikka kroppasi ja viekoittelevat kasvosi saavat minut keskustellessamme aina miettimään kuumaa seksiä kanssasi. Itse asiassa minun ei tarvitse kuin nähdä sinut vilaukselta hymysuin, niin outo seksuaalinen voima alkaa jylläämään sisälläni. Ei sillä tavalla, että kanssasi olisi kiva elää ja katsoa telkkaria, vaan että haluaisin yllättää sinut takaapäin työpisteelläsi ja huohottaa raskaasti korvaasi samaan aikaan, kun housujemme soljet kilahtavat lattialle.
Mieheni kaverille... Mua vieläkin vaivaa ehditkö nähdä kesällä minut alasti vai et, kun vahingossa törmättiin yhtä aikaa paikkaan, jossa ei tiedetty kummankaan olevan? Sen jälkeen olet katsonut minua punastellen ja silmissäsi on ollut kuumaa laavaa. Sen jälkeen olen ajatellut sua usein iltaisin ja haaveilen miltä tuntuisi, jos saisin joskus upottaa pääni syliisi ja nuolla ja imeä sinut taivaaseen.
Vaimoni pikkusiskolle...olet uskomattoman kaunis ja naisellinen olento!kesäisin uimarannalla en saa silmiä irti sinun kauniista hoikasta vartalosta ja niistä ihanista pienistä kiinteistä tisseistä. Suusi on niin seksikäs että voin vain kuvitella miten kauniilta ne täyteläiset huulet näyttävät Kullin ympärillä.jos vain vinkkaisitkin joskus siihen suuntaan niin lupaan että olisin heti valmis sinua varten.haluaisin nuolla ja tulla sisääsi niin moni eri tavoin.olen jopa usein ajatellut sinua seksin aikana.olet unelmani!
Jatkuvastihan sitä haluaa seksiä jonkun kanssa, mutta naisilla ei ole tapana kuuluttaa halujaan yleisesti missään tai hieroa niitä muiden naamaan.
Naisille nämä asiat on paljon yksityisempiä kuin miehille, siitä johtuu ero tässä ketjussa.