Tampereen kampaamot
Kommentit (17)
Annina Savilepo on hyvä, sijainti vain vähän syrjäinen
Unity, Tammelassa. Olen käynyt 3 vuotta, enkä vaihda enää muualle. Ei ehkä halvimmasta päästä mutta mielläni maksan koska saan joka kerta sellaiset hiukset kuin halusinkin. Liian monessa paikassa on värjätty hiukset persiilleen, täällä ei koskaan. Haluan tietyn sävyiset vaaleat hiukset ja tämä on niitä harvoja paikkoja, jossa värjäys on onnistunut täydellisesti.
Kalevan Hair Divassa en ole käynyt mutta paikallisessa facebook yhteisössä on arvosteltu kovin sanoin ko. yrityksen toimintaa ja myös näytetty heidän värjäystuloksiaan. Myös tämän firman omille fb sivuille on tullut paljon huonoa palautetta. Poistavat niitä tosin. En itse kyllä menisi.
Parturi-kampamo Tuija Seppälä ok ja halpa, aika tarkka vaan saa olla sanomissaan että saa haluamansa
Kertokaa, mikä olisi nyt vuonna 2022 paras kampaamo Tampereelta keskusta-Kaleva -alueelta. Hinnan ei tarvitse olla halvimmasta päästä, jos rahalleen saa myös vastinetta.
Tykkäsin ennen Glohairista, kun kampaaja otti hinnan sen tehdyn työn, käytetyn värimassan ym. mukaan rehellisesti. Nykyisin kuitenkin jos varaa netistä ajan, niin kampaaja ottaa varmasti tasan sen 180€ (extrapitkien hiusten värjäys + leikkaus), vaikka siinä paikan päällä olisi lopulta päädytty vain laittamaan tyviväri ja siistitty latvat, jolloin tehty työ ja käytetyt väriaineet eivät varmasti vastaa samaa kuin jos olisi värjätty koko extrapitkä hiuskuontalo ja tehty mallinmuutoaleikkaus.
Minusta tämä on väärin, ja siksi etsin rehellistä kampaajaa, joka laskuttaisi vain tehdystä työstä.
En myöskään pidä siitä, että kampaaja päättää tehdä omiaan ja sanoo: "Koeta tottua." Jos minulla on varaa käydä 4kk välein värjäyttämässä tyveä, haluaisin sen silloin tehtävän kunnolla enkä toista juurikasvun näköistä värjäystä vain sen päälle.
Hiukseni ovat pitkät ja paksut ja sellaisina haluan ne pitää. Tällä hetkellä pitäisi tosiaan saada karmea tumma juurikasvu (n. 5cm) vaalennettua yhteneväksi muiden hiusten kanssa.
Kertokaa, kuka Tampereella olisi kykeneväinen moiseen (mielellään alle 180€ hinnalla) ja että tulos olisi toivottu.
Opettelin leikkaamaan itse, enkä värjää. Takavuosina Tampereella sain yhdeltä kampaajalta päänahkaruhjeet koska kampasi voimakkaasti, eikä olisi saanut sanoa siitä, suuttui kahta kauheammin. Vieläkin näkyvissä. Silloin kävin todella harvoin kampaajalla. Yksi kampaaja taas moitti hartiakivuistani ja kaikilla oli kova pesuallas ilman pehmuketta. Jotkut leikkasivat liikaa tai väriä odotellessa alkoi päänahkaa polttaa. Nyt olen tyytyväinen.
Paljon on tullut kampaamoja kierrettyä ja ihan parhaan leikkuun olen viime vuosina saanut asematunnelin non stop-kampaamosta, siitä k-kaupan vierestä. Kampaaja oli keski-ikäinen rouva, ikävä kyllä en muista nimeä.
Monessa kampaamossa on nykyään tason 1-4 kampaajia ja se vaikuttaa hintaankin. Mielestäni se paras ei aina ole ollut hintansa väärti. Suosin halvimpia rutiinileikkaajia.
Osaisitteko suositella jotain tiettyä kampaajaa Tampereen Glohaireista, Profista tai Unitysta? Näistä tuntuu olevan monella hyviä(kin) kokemuksia.
Ai niin, olen varmaan vähän yksinkertainen, mutta osaisiko joku selvittää, mitä kampaajat tarkoittavat lapaluulla noissa nettiajanvarauksissa? Esim. "Hiukset lapaluun alapuolella." Onkohan kyse kuitenkin lapaluun alareunasta, josta tuota mitataan? Lapaluuhan on muodoltaan kolmiomainen ja yläreuna on melkein olkapäissä...
Nyt suosituksia. Etenkin Glohaireista, Profista tai Unitysta. Tai mistä vaan tasokkaasta paikasta keskustan läheltä.
Vältä cw hius "akatemiaa" ei osata.
Valvojat pohjasakkaa!
Miten opettajat syö banaania tiskillä mussuttaen ei pysty valvomaan vaikka pitäisi olla valvottuja opetus töitä niin valvojien osaaminen surkeaa.
Milloin valvoo joku puolisokea mummu tai joku luonnehäiriöinen hiustenrepijä tai jankkaava lihavuori joka ei osaa ohjata värejä vaan lopputulos ihan eri mitä sovittiin ja sitten ei osaa ottaa palautetta vastaan jankkaa vastaan kaksoisleuka hyllyen eikä pyydä anteeksi.
Yksi mielistelee opiskelijoita niin että hiusten valvonta jää kokonaan.
Varoitan ko paikasta, asiakkaat kävelee ulos kamalissa väreissä ja tukka kuin kanan perä.
Tämä tapahtuu yhteiskunnan varoilla, saavat opintotuen verorahoista!
Kalevan hair divassa kampaajan kanssa kommunikointi haastavaa. En ollut lopputulokseen tyytyväinen, mutta en uskaltanut enää pyytää mitään uutta kun näytti suht siedettävältä, pelkäsin että menee pahemmaksi