Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit halusivat minun palaavan Suomeen

Vierailija
28.01.2019 |

kun olin ulkomailla. Kun palasin tänne mieheni kanssa kukaan ei ole halunnut tavata kahvittelujen merkeissä. Ei kysytä edes. En tajua. Miksi sitten piti yrittää maanitella palaamaan?!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain niin kivalta huomata ketkä ovat niitä ystäviä. AP

Vierailija
2/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on yksinäinen. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tosiystäviä jos toivovat sinut Suomeen.

Vierailija
4/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt aikoinaan itsellekin. Sosiaalisessa mediassa kyllä kommentoivat kaikkea, mutta Suomessa sitten eivät halunneet edes nähdä. No, entisiä kavereita ovat nyt.

Vierailija
5/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin kuin paskassa seurassa kirjoitti:

Sama käynyt aikoinaan itsellekin. Sosiaalisessa mediassa kyllä kommentoivat kaikkea, mutta Suomessa sitten eivät halunneet edes nähdä. No, entisiä kavereita ovat nyt.

Mikäköhän tähän on edes syynä? Mä olen epäillyt, että yksi olisi ainakin sellainen joka on itse eroamassa ja jolle kelpaisin vain sinkkukaverina ryyppyseuraksi. Kun olen jossain ulkomailla puhutaan miten multa nyt puuttuvat turvaverkot ja pälä-pälä. Ei niitä ole Suomessakaan juuri mitään kuten tästä tilanteesta huomaa. Vanhemmat on, onneksi. AP

Vierailija
6/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen epäillyt, että yksi olisi ainakin sellainen joka on itse eroamassa ja jolle kelpaisin vain sinkkukaverina ryyppyseuraksi. 

Sori, mutta millainen ihminen välittää jonkun ryyppäävän ihmisen mielipiteistä? Paitsi ehkä toinen ryyppäävä (eli sinä). 

Vierailija
7/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes puolisoa. Suomessa käydessä olen orpo piru. Ketään ei kiinnosta tavata, vaikka viesteillään ahkeraan kun olen pois. Omista menoista ja tekemisistä eivät voi joustaa, kun pari kertaa vuodessa olisi teoriassa mahdollisuus tavata.

Vierailija
8/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes puolisoa. Suomessa käydessä olen orpo piru. Ketään ei kiinnosta tavata, vaikka viesteillään ahkeraan kun olen pois. Omista menoista ja tekemisistä eivät voi joustaa, kun pari kertaa vuodessa olisi teoriassa mahdollisuus tavata.

Onkohan tää jotain kontrolloinnin tarvetta ja kateutta? Jos pitää puuttua toisen valinnanmahdollisuuksiin muttei todellisuudessa toisen ystävyys kiinnosta. Mulla ne olivat täysin muita ihmisiä jotka sitten auttoivatkin, rahallisesti sadoilla euroilla kun tuli tiukka paikka. Näiltä muilta ei saanut kuin hyvää tarkoittavia "neuvoja". AP

Vierailija
9/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia naisten juttuja. Hehkutamme turhaan, ketään ei edes kiinnosta loppujen lopuksi.

Vierailija
10/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisia naisten juttuja. Hehkutamme turhaan, ketään ei edes kiinnosta loppujen lopuksi.

No miksi pitää sitten puuttua kaverin tekemisiin? Tämä yksi painosti koko ajan palaamaan kotiin. AP

Vierailija
11/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on mahdollisuus paeta tästä feministisestä totalitäri valtiosta niin pakene. Täällä ei ole mitään kenellekkään jolla on sydän, vain tuskaa ja pimeyttä. Jumala on hylännyt tämän maan enkä ihmettele miksi.

Minä olen liian heikko paetakseni täältä. Minut on jo kahlittu tänne näkymättömillä kahleilla ja nyt minä kärsin täällä niin kauan kuin henki pihisee arvottomassa kropassani.

Vierailija
12/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa harmilliselta. Kai koitat sopia tapaamisia ajoissa ja konkreettisesti? Mä sovin Suomen-käyntien tapaamiset kavereiden kanssa mahdollisimman aikaisin enkä odota, että kaikki vain jättää muut suunnitelmansa kun minä saavun Suomen kamaralle. Joskus suomen-reissulla jää jonkun kaverin kaa treffit väliin, se on elämää.

Vierailija
13/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusia kavereita.

Vierailija
14/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ruma maa valtaosalle, ei täällä kandee asua. Jos osaat nauttia luonnosta, hyvä täällä on olla. Ihmiset on sitten toinen juttu.

Vierailija
15/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää sitten puuttua kaverin tekemisiin? Tämä yksi painosti koko ajan palaamaan kotiin. AP

Vaikuttiko tämä kaverien toivomus palaamiseen? Olisitko muuten palannut ja kuinka kauan olit ulkomailla?

Somemaailma on valheellinen ja ihmiset on tottuneita, että netissä voi sanoa mitä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan