Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä tälle palstalle on taas tehty?? Oikeasti ylläpito pyrkii tekemään tästä käyttökelvottoman?

Vierailija
28.01.2019 |

Ihan hirveä lukea tällaista

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstat halutaan näivettää.

Vierailija
2/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tutustunut. Onko huono?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonpäivän kauhea valitus, enkä mä ole huomannut kuin pienen ulkonäköeron, käytettävyys ihan sama kuin ennenkin.

Vierailija
4/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymä on kyllä ihan kiva. Joissain ketjuissa toimimiten sattuu. Mutta oilisiko korjattu kun nyt tuntuu toimivan paremmin.

Vierailija
5/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on perseestä

Vierailija
6/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vakavissaan väittää, ettei näe eroa vanhan ja nykyisen ulkoasun välillä niin kehoitan hakeutumaan silmälääkäriin. Tämä on jtn aivan kamalaa

Vierailija
7/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes entisenlainen. Selaan tabletilla.

Vierailija
8/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä neutraalimman näköisestä keskusteluketjujen ulkoasusta. Olen tosin käyttänyt vain läppärillä tätä uudistuksen jälkeen, joten en tiedä niistä monessa ketjussa valitetuista toimivuusongelmista mobiililla.

Vierailija
9/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin äsken ihan asiallisen kysymyksen, tarkistin vielä kahteen kertaan ettei ollut vahingossakaan mitään kiellettyä niin kommenttini jäi silti odottamaan hyväksyntää....

Vierailija
10/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai neutaraali? Mun mielestä nää tekstit suorastaan syöksyy silmille. Minusta tässä neutraalisuus kaukana..

Vierailija
11/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vakavissaan väittää, ettei näe eroa vanhan ja nykyisen ulkoasun välillä niin kehoitan hakeutumaan silmälääkäriin. Tämä on jtn aivan kamalaa

Kyllä mä ainakin näen eron ihan selvästi, mutta ei tässä todellakaan ole mitään ratkaisevaa eroa vanhaan. Ihan neutraalin näköinen. Näkyyköhän eri alustoilla eri tavalla?

Vierailija
12/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeämpi kuin aiemmin. Äkkiä silmä tottuu. Aina sama valitus kun joku muuttuu..

Vierailija
13/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus -teksti on vaan liian pieni, joutuu tihrustaan.

Vierailija
14/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja mitä potaskaa. Puhelimella kun selaa niin ai jestas kun vähän väärin kosket näyttöön niin pomppaa edelliselle sivulle. Ihan tuskaa yrittää lukea läpi pitkää ketjua. Jos jää tällaiseksi niin taitaa loppua palstailu, sen verran epäkäytännöllinen.

Vierailija
15/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fikin silloin uudistettiin, ja tuli kauhea. Siirryin tänne lukemaan ja keskustelemaan, sen sivuston jutut nyt muutenkin on vähän..

Nyt tämäkin pilataan.

Vierailija
16/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vasta alkua. suomi24 aikoo tappaa itsensä näyttäen esimerkkiä, miten ylläpitäjä tapaa sivustonsa. Tämän jälkeen vauva.f seuraa perässä ottaen mallia ja olemme kaikki pelastuneet!

Vierailija
17/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aina uudistetaan asiat HUONOMMIKSI?

Vierailija
18/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitää aina MUUTTUA! Grrrrrr

Vierailija
19/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku todella masentunut tehnyt tämän nykyisen päivityksen mobiilille, on niin harmaa ja synkänoloinen

Vierailija
20/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiset kamalan isot pampulat joka kommentin alla, POIS! Lisäksi sivu pomppii välillä ihan miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan