Siis mitä tälle palstalle on taas tehty?? Oikeasti ylläpito pyrkii tekemään tästä käyttökelvottoman?
Kommentit (25)
En ole vielä tutustunut. Onko huono?
Kokonpäivän kauhea valitus, enkä mä ole huomannut kuin pienen ulkonäköeron, käytettävyys ihan sama kuin ennenkin.
Näkymä on kyllä ihan kiva. Joissain ketjuissa toimimiten sattuu. Mutta oilisiko korjattu kun nyt tuntuu toimivan paremmin.
Jos joku vakavissaan väittää, ettei näe eroa vanhan ja nykyisen ulkoasun välillä niin kehoitan hakeutumaan silmälääkäriin. Tämä on jtn aivan kamalaa
Mulla on lähes entisenlainen. Selaan tabletilla.
Mä tykkään tästä neutraalimman näköisestä keskusteluketjujen ulkoasusta. Olen tosin käyttänyt vain läppärillä tätä uudistuksen jälkeen, joten en tiedä niistä monessa ketjussa valitetuista toimivuusongelmista mobiililla.
Minä kysyin äsken ihan asiallisen kysymyksen, tarkistin vielä kahteen kertaan ettei ollut vahingossakaan mitään kiellettyä niin kommenttini jäi silti odottamaan hyväksyntää....
Ai neutaraali? Mun mielestä nää tekstit suorastaan syöksyy silmille. Minusta tässä neutraalisuus kaukana..
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vakavissaan väittää, ettei näe eroa vanhan ja nykyisen ulkoasun välillä niin kehoitan hakeutumaan silmälääkäriin. Tämä on jtn aivan kamalaa
Kyllä mä ainakin näen eron ihan selvästi, mutta ei tässä todellakaan ole mitään ratkaisevaa eroa vanhaan. Ihan neutraalin näköinen. Näkyyköhän eri alustoilla eri tavalla?
Selkeämpi kuin aiemmin. Äkkiä silmä tottuu. Aina sama valitus kun joku muuttuu..
Lainaus -teksti on vaan liian pieni, joutuu tihrustaan.
Siis voi luoja mitä potaskaa. Puhelimella kun selaa niin ai jestas kun vähän väärin kosket näyttöön niin pomppaa edelliselle sivulle. Ihan tuskaa yrittää lukea läpi pitkää ketjua. Jos jää tällaiseksi niin taitaa loppua palstailu, sen verran epäkäytännöllinen.
Demi.fikin silloin uudistettiin, ja tuli kauhea. Siirryin tänne lukemaan ja keskustelemaan, sen sivuston jutut nyt muutenkin on vähän..
Nyt tämäkin pilataan.
Tämä on vasta alkua. suomi24 aikoo tappaa itsensä näyttäen esimerkkiä, miten ylläpitäjä tapaa sivustonsa. Tämän jälkeen vauva.f seuraa perässä ottaen mallia ja olemme kaikki pelastuneet!
Miks aina uudistetaan asiat HUONOMMIKSI?
Miksi kaiken pitää aina MUUTTUA! Grrrrrr
Onkohan joku todella masentunut tehnyt tämän nykyisen päivityksen mobiilille, on niin harmaa ja synkänoloinen
Miksi tuollaiset kamalan isot pampulat joka kommentin alla, POIS! Lisäksi sivu pomppii välillä ihan miten sattuu.
Keskustelupalstat halutaan näivettää.