Paljonko sinulle jää palkasta käteen?
Minä teen omasta pyynnöstä osa-aikatyötä ja tienaan n. 2000€ kuussa ja käteen jää 1700€. Päiväkodissa lastenhoitajana työskentelen. Mitä teille muille jää verojen jälkeen?
Kommentit (79)
Aika tasan 100 euroa päivässä, myös lauantaisin ja sunnuntaisin, eli kolmisen tonnia kuukaudessa.
Enemmän jää nyt sairaseläkkeestä ja asumistuesta käteen kuin kun olin töissä.
Bruttopalkka 4400 e / kk, käteen jää 2700 e/kk.
Suomalaiselle jää palkasta 2000-3000e käteen. Jos jää lähempänä tuota korkeampaa summaa, niin asunnossa on yksi huone enemmän. Jos puolisokin on samanlainen, niin volkkarin logon sijaan perheen auton ratissa komeilee bmw. Molemmat taloudet käy kerran vuodessa thaimaassa ja tykkää grillata kesällä.
Vaihtelevasti 1900-2400€/kk jää käteen lähihoitajana erikoissairaanhoidossa vastasyntyneiden osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle jää palkasta 2000-3000e käteen. Jos jää lähempänä tuota korkeampaa summaa, niin asunnossa on yksi huone enemmän. Jos puolisokin on samanlainen, niin volkkarin logon sijaan perheen auton ratissa komeilee bmw. Molemmat taloudet käy kerran vuodessa thaimaassa ja tykkää grillata kesällä.
Stereotypioista on poikkeuksia. Meillä jää palkoista yhteensä noin 13 500 euroa kuussa käteen. Ei ole autoa ollenkaan. Ei olla ikinä käyty Thaimaassa eikä ole mitään kiinnostusta. Ei ole kesämökkiä. Ei grillata kesällä eikä muutenkaan.
Ei ole myöskään (purje)venettä, ei golfata eikä pelata tennistä.
Minulla brutto 7000€ ja netto n. 5200€. Ilmailualalla.
Turha kysyä täällä tämmöistä! Nämä on kaikki jotain johtajia ja saavat monta tonnia kk, kuitenkin niillä on aikaa pyöriä av. Ei täällä käy mitään tarjoilijoita tai kaupan kassoja tms
Minusta tämä on kiinnostavaa. Ei enää harmita pieni palkka, kun käteen jää melki sama kuin isompipalkkaisella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on kiinnostavaa. Ei enää harmita pieni palkka, kun käteen jää melki sama kuin isompipalkkaisella.
Nii-i. Arvaa harmittaa koskaan toisin päin? Brutto n. 3000 ja käteen jää vähän vajaat 2000. Ja jos jossain kuussa tulee jotain ekstraa niin jollain verukkeella se kuitenkin alentuu tohon samaan nettosummaan.
Brutto 1900 €/kk
netto 1500 €/kk
30 t/vko, järjestötyössä
1900e jää käteen yksineläjä, tarkkana pitää olla että kuukauden pärjään.
2300 on brutto ja 1800e jää käteen.
n. 3000 jää käteen.
Tietoliikennetekniikkaa, amiskoulutus, 8-16 duuni.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen omasta pyynnöstä osa-aikatyötä ja tienaan n. 2000€ kuussa ja käteen jää 1700€. Päiväkodissa lastenhoitajana työskentelen. Mitä teille muille jää verojen jälkeen?
Ei kai se vero voi noin pieni olla eikä bruttopalkka suuri, mutta leikitään nyt, että olisi eli tarvitaanko tuohon työhön joku koulutus? 1700 euroa käteen osa-aikaisesta työstähän on erittäin hyvä palkka.
3800 brutto
2700 netto
Valtiolla asiantuntijatehtävissä
Eli sun veroprosentti on jotain muutaman prosentin jos noin paljon jää käteen?