Olin pitkään ulkomailla ja Suomeen palattua työmarkkinat tuntuvat ahdistavilta
Tiedän kyllä, että työpaikkailmoitukset ovat osaltaan mainoksia ja se ettei työpaikkoihin haeta täydellisiä ihmisiä on todellisuus. Kuitenkin ahdistaa todella paljon työnhaku. Koin ulkomailla töissä sellaista hyväksikäyttöä, kiusaamista työnantajan taholta, syrjintää, lähentelyä ja palkkojen pimittämistä, että työnhaku kammottaa. Olen useassa paikassa koettujen asioiden takia rikki. Haluaisin vain jonkin normaalin, helpon työn joka voisi olla fyysisesti raskastakin kunhan siitä maksettaisiin palkkaa silloin kun tilipäivä on. Pääsisin ehkä siten tästä kammosta. Ennen noita kokemuksia olin kyllä töissä pitkään kotimaassa ja vaikka olikin rankkaa en tullut täysin tallotuksi.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaikeinta on saada työ. Omalla työpaikalla monia ilmoituksia töistä joihin on jo tekijä.
Tuon takia en alunperin halunnut palata Suomeen. AP
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaikeinta on saada työ. Omalla työpaikalla monia ilmoituksia töistä joihin on jo tekijä.
Ne , on niitä joilla pidetään yllä kuvitteellista työvoimapulaa, ei niihin koskaan ketään ole tarkoituskaan ottaa, se on huijaus jolla pidetään palkkoja alhaisina.
Huijaavat valtiolta vielä yritystukia, joita sitten siirretään huvisaarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne , on niitä joilla pidetään yllä kuvitteellista työvoimapulaa, ei niihin koskaan ketään ole tarkoituskaan ottaa, se on huijaus jolla pidetään palkkoja alhaisina.
Huijaavat valtiolta vielä yritystukia, joita sitten siirretään huvisaarille.
No ehkä, mutta tämä nyt ei oikein auta mua ahdistuksen kanssa. AP
Kyllä suomalaisetkin työnantajat ahdistelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaisetkin työnantajat ahdistelevat.
Sitä, hyvää ovat kyllä poliittiset päättäjät nyt hakeneet ulkomailta oikein roppakaupalla, tyhmät ei huomaa että kun kopioidaan jotakin , niin siinä tulee ne huonot puoletkin mukana.