Ylläpito hoi! Tää uusi ulkoasu on onneton!
Ja peukkuja kiitos, jos oot samaa mieltä!
Vanha oli paljon selkeämpi ja helppolukuisempi.
Kommentit (28)
Ärsyttävä ainakin puhelimella. Jos yritän yläpeukuttaa jotakin kommenttia, hyppää automaattisesti ketjun alkuun.
Kännykällä selaaminen mennyt hankalaksi, kun pomppii miten sattuu sivulta toiselle!
Vierailija kirjoitti:
Kännykällä selaaminen mennyt hankalaksi, kun pomppii miten sattuu sivulta toiselle!
Tää ärsyttää niin hemmetisti!
Parempaan suuntaan, mut toi homopinkki vieläkin silmiinpistävän karsea. Hirvee kontrasti.
Vierailija kirjoitti:
Sama tabletilla.
Vierailija kirjoitti:
Parempaan suuntaan, mut toi homopinkki vieläkin silmiinpistävän karsea. Hirvee kontrasti.
Sopii hesalaiseen tyyliin
Tää sivulta toiselle pomppiminen on RAIVOSTUTTAVAA. Etenkin kun siihen nähtävästi riittää, että yrittää toista sivua kelata alaspäin niin aina vaan hyppää ensimmäiselle sivulle! 🤬🤬
Mä kaipaan sitä edellistä ulkoasua, ei siis tätä joka nyt vaihtui vaan sitä aiempi. Se oli hyvä.
Olen käyttänyt uudistuksen jälkeen vain tässä läppärillä ja hyvältä näyttää.
Mutta tosiaan en ole vielä kokeillut muilla laitteilla.
Tykkään tuosta, ettei lainattu kommentti näy kokonaan, toisaalta näkyy koko ketjun kommentit alkuineen.
Mutta muutos on aina vaikeaa, vaikka olisikin sinänsä parempaan päin. Tosin nyt en ota kantaa muihin laitteisiin. Tässä on ehdottomasti parannus kuitenkin.
Mä en pysty antamaan nuolia ollenkaan ja hyppii kans koko ajan edelliselle sivulle 😠
On tämä nykyaikaisempi ja raikkaampi kuin vanha. Mulla tosin ei ole puhelimella mitään toimivuusongelmia, ei pompi mihinkään ja toiminnot pelittää.
Tää sivu on kuin juosten kustu. Niinku joku joka ei tiiä mistään mitään olis "asetellut" tämän. En minäkään mistään tällaisista tiedä, mutta silmät mulla vielä pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei tarvitse vihata kaikkea uutta. Kyllä tähän tottuu eikä ole edes ruma.
Juuri noin. Mikä valitus oli kun aniliininpunainen tuli kuvioon. Siihenkin tottui pian.
Ainakin mobiililla (Firefox) sivut vaihtuvat, kun skrollaa alkuun. Käyttökelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Mikä valitus oli kun aniliininpunainen tuli kuvioon. Siihenkin tottui pian.
anaalinpunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värissä ei ole sinällänsä vikaa, mutta kontrasti on karsea. Ei sovi muuten pelkistettyyn ja vaaleaan ulkoasuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anaalinpunainen
No jos sun persereikä on ton värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo pinkki ole sen paremmaksi muuttunut, susiruma se on edelleen. Totu sinä vaan, minä ja monet muut olemme edelleen sitä mieltä että se näyttää karmealta.
Vauva-sivustolta loppui muut värit. Pinkkikin käytettiin loppuun.