Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ovat niin hyviä sängyssä?

Vierailija
27.01.2019 |

Esimerkiksi ensimmäinen poikaystäväni joka ei 17-vuotiaana taatusti ollut mikään järin kokenut. Pystyvätkö he vain lukemaan naisen ajatuksia vai onko heillä jokin myötäsyntyinen rakastamisen taito?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt, jotkut vaan on niin hyviä.

Vierailija
2/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä muita ei se välttämättä edes kiinnosta, kunha vaa hoitaa likaset hommat alta pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoret kollit ovat hyviä juuri siksi koska ovat kokemattomia. Tunnustelevat tilannetta etsien sen mikä naisesta tuntuu hyvältä, eivätkä yrittää väkisin tehdä samaa josta exäkin tykkäsi.

Vierailija
4/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt oikeasti niin älyttömän taitolaji? Oikeasti? En vähättele, mutta kyseenalaistan joidenkin näkemyksen seksistä elämää surempana akrobatiana. Eli vastaan että joillain epäilemättä on sisäsyntyinen "taito".

Vierailija
5/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole varmaan kovin hyvä. Naiset ovat vain halunneet minua. Antavat kai myös anteeksi puutteita sängyssä silloin?

Vierailija
6/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinullakaan silloin ollut vertailukohtaa, kun oli kerran ensimmäinen poikaystävä. Silloin se tuntui täydelliseltä, hormonit hyrräsivät ja kaikki oli uutta ja jännää. Varmaan hän oli myös kiltti ja halusi tuottaa sinulle hyvää, eikä keskittynyt vain omiin haluihinsa. Pisteet hänelle siitä.

Harjoittelu tekee mestarin ja siinä pitää olla myös muutama erilainen kumppani. En usko kumppanien suureen määrään, parempi harjoitella saman kumppanin kanssa pitkään, mutta miehen on myös hyvä oppia etteivät kaikki naiset ole samasta puusta veistettyjä.

Minä olen mies, joten toisista miehistä minulla ei ole kokemusta. Kuulemani mukaan miehet ovat aika samanlaisia. Minua taas on aina ihmetyttänyt miten erilaisia naiset ovat keskenään. Se mikä toimii yhdelle on toiselle täydellinen turn-off. Ja vaikka jokin olisi ollut kaikille tähänastisista mieluista niin sitten tulee se yksi joka ei voi sietää sitä. Uuden kumppanin kanssa pitää olla todella tuntosarvet herkkinä, sillä kukin nainen kuvittelee oman tapansa olevan se "normaali" ja loukkaantuu kun mies ei sitä tiedä. Naisilla vain ei tunnu olevan mitään "normia" vaan mieltymykset voivat olla mitä tahansa.

Vierailija
7/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hyvän rakastajan tekee se jona ottaa rakkautta vastaan. Itse olen tuntenut itseni kovaksikin rakastajaksi silloin kun nainen on syystä tai toisesta ollut niin hullaantunut että on lauennut rajusti ihan perusmeiningillä. Lämmittely on vain mennyt ns putkeen.

Vierailija
8/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on aitoa halua ymmärtää mitä nainen haluaa niin se riittää jo pitkälle. Parhaat rakastajat ovat juuri sellaisia nöyriä joille elämän sadas nainen on samalla sadas kerta oppia naisen tuntemukset alusta asti.

Vierailija
9/9 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se riippuu ihan kemioista ja siitä miten paljon toisesta pitää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi