Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venezuelan Maduro yritti nostaa miljardin edestä kultaa – englantilaispankki puuttui peliin

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva kun joku pankki määrää mitä itsenäinen valtio tekee. Maduro käy isänmaallista taistelua globalisteja vastaan. Amerikkalaiset ovat nostattaneet kapinaan ne, jotka haluavat myydä Venezuelan ulkomaille ja laittaa tavallisen kansan maksumiehiksi. Tuttua kauraa Suomessakin.

Vierailija
2/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva kun joku pankki määrää mitä itsenäinen valtio tekee. Maduro käy isänmaallista taistelua globalisteja vastaan. Amerikkalaiset ovat nostattaneet kapinaan ne, jotka haluavat myydä Venezuelan ulkomaille ja laittaa tavallisen kansan maksumiehiksi. Tuttua kauraa Suomessakin.

Se on aina harmi kun diktaattoreita kiusataan ilman syytä. Kaikki poliittiset murhat ovat olleet oikeutettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut ovat vasemmistolaisia ja ihailevat näitä diktatuureja. Pukeutuvat vielä julkisesti Che Guevara paitoihin ja haikailevat samaa väkivaltaa Suomeen.

Vierailija
4/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maduro ei ymmärtänyt liittyä illuminatiin

Vierailija
5/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempi johtaja kuin puutinikaan jos puuttin syöstäis vallasta hän varmaan aloittais ydinsodan..

Vierailija
6/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut antaa öljyä puoli-ilmaiseksi jenkeille ja kohta joutuu antamaan ilmaiseksi.

Vierailija
7/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa tukea Maduroa kuten toiset kivat ja demokraattiset maat Venäjä, Kiina ja Turkki :)

Oikein diktaattorien kerho kokontuu ja huolestuu venezuelalaiskaverinsa puolesta.

Miettikää mitä tyyppi oli tekemässä niillä yli biljoonan dollarin kultavaroillaan? Lahjomassa armeijaa puolelleen kenties...

Tai sitten pikku taskuraha, jos herra joutuukin pakenemaan maasta.

Vierailija
8/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina harmi kun diktaattoreita kiusataan ilman syytä. Kaikki poliittiset murhat ovat olleet oikeutettuja.

Kenet Maduro on murhannut? Eikä hän mikään diktaattori ole vaan kansan valitsema isänmaallinen presidentti.

Vierailija
9/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut antaa öljyä puoli-ilmaiseksi jenkeille ja kohta joutuu antamaan ilmaiseksi.

Sen kansa elää köyhyydessä ja itse on ryöstänyt kaikki öljyrikkaudet. Venezuela saa kyllä itse päättää kenelle öljynsä myy ja se onkin syvässä kumppanuudessa Venäjän kanssa.

Vierailija
10/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kansa elää köyhyydessä ja itse on ryöstänyt kaikki öljyrikkaudet. Venezuela saa kyllä itse päättää kenelle öljynsä myy ja se onkin syvässä kumppanuudessa Venäjän kanssa.

Päinvastoin, esimerkiksi aliravitsemus ja köyhyys ovat vähentyneet koko 2000-luvun.

Vierailija
11/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet Maduro on murhannut? Eikä hän mikään diktaattori ole vaan kansan valitsema isänmaallinen presidentti.

Heidän sotilasjohdosta juuri sanottiin, että on murhannut vastustajiaan vaikka Venezuelassa ei ole kuolemantuomiota.

Vierailija
12/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, esimerkiksi aliravitsemus ja köyhyys ovat vähentyneet koko 2000-luvun.

Siellä on niin kova pula kaikesta, että valuutasta on tullut arvotonta superinflaation vuoksi. Kansalla ei ole mitään.

Vierailija
13/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset denial on pelottavaa. Juuri tämmöisten tapausten vuoksi nämä kansanmurhat tapahtuvat.

Vierailija
14/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venezuela on siitä kiva valtio, että siellä ei ole maataloutta. Kommunistijohtajat tulivat siihen tulokseen, että ulkomailta saa ruokaa halvemmalla kuin tuottamalla itse.

Vierailija
15/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niin kova pula kaikesta, että valuutasta on tullut arvotonta superinflaation vuoksi. Kansalla ei ole mitään.

Kuten sanoin, mitkään tilastot eivät tue tätä. Chavezin ja Maduron hallintokausi on ollut tavalliselle kansalaiselle, varsinkin köyhimmille valtava parannus.

Vierailija
16/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään valtion ei tulisi siirtään omaa kultavarantoaan ulkomaille.

Koska siihen siirtoon liittyy poliittinen riski

Vierailija
17/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kannattaa tukea Maduroa kuten toiset kivat ja demokraattiset maat Venäjä, Kiina ja Turkki :)

Oikein diktaattorien kerho kokontuu ja huolestuu venezuelalaiskaverinsa puolesta.

Miettikää mitä tyyppi oli tekemässä niillä yli biljoonan dollarin kultavaroillaan? Lahjomassa armeijaa puolelleen kenties...

Tai sitten pikku taskuraha, jos herra joutuukin pakenemaan maasta.

Armeija on jo Maduron, eli laillisesti valitun presidentin, puolella. USA on ollut öljyn perässä vaikka kuinka pitkään ja jenkit on pääsyy miksi siellä menee näin huonosti.

Vierailija
18/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että Suomenkin kultaa on englannissa "turvassa".

Vierailija
19/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, mitkään tilastot eivät tue tätä. Chavezin ja Maduron hallintokausi on ollut tavalliselle kansalaiselle, varsinkin köyhimmille valtava parannus.

Miksi Venezuela uppoaa? - Nämä 10 kuvaa kertovat Etelä-Amerikan öljyvaltion rappiosta

Vierailija
20/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkään valtion ei tulisi siirtään omaa kultavarantoaan ulkomaille.

Koska siihen siirtoon liittyy poliittinen riski

Suomi teki näin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi