Kaikki, jotka taalla " porvoilevat" , eli keksivat jannia juttuja, joita vaitavat tosiksi ja joita ihmiset taalla jannittavat, ilmottautukaa tahan.
Itse kuulun heihin ja mua hämää, kun joku täällä kuvittelee, että yksi ja sama kirjoittelee provoja.
Kommentit (12)
Vai onko se teille keino purkaa ahdistusta ja pahaa oloa?
mä ajattelen aina välillä että laittaisin jonkun hauskan jutun ja sitten rupeen päässäni muka kehittelemään enkä keksi yhtään mitään :b
Ihan vaan ammattimielessä kiinnostaa asia... :)
imainen juoni.
Niin ja ihan vaan huvikseni niitä kirjoittelen, ihan niinkuin jotkut, jotka täällä kirjoittelevat huvikseen esim kakkavaipoista. Meillä jokaisella on omat keinomme rentoutua. Ja olen tyytyväinen elämääni. Olen nuori, kaunis, onnellisesti naimisissa ja vielä akateeminen :D Vauva kun nukuu pitkiä päikkäreitä, niin on välillä pakko ottaa tällaisia hassutuksia kehiin.
Ei kai se kiinnostaminen olekaan mikään ongelma vaan se että kyllä kiinnostus lopahtais 100 % jos tietäis olevan keksitty juttu. Ja minusta noi provot päinvastoin vähentää av:n viehätystä. Minäkin käyn nykyään harvemmin kun olen tajunnut että mistään ei voi tietää onko keksittyä!
Viimeksi kirjoitin äitienpäivänä jotain tyyllin " Mitä muuta äitienpäiväruuaksi kuin nakkeja ja perunasalaattia" . En ikinä usko, että kukaan vastaa noin huonoihin provoihin, mutta sain aika paljon vastauksia.
Kerran kirjoitin " miehenä" , että onko minulla hyvä vai paska vaimo. Siihen tuli sivukaupalla vastauksia. Halusin saada naiset näkemään asioia miehen kantilta.
Tyyliin insestistä tai lapsen sairaudesta tai kuolemasta tms.
ämääräisesti). Niin villi tarina, että todellakin ihmettelin, että jotkut otivat sen tosissaan ja vielä vetivät herneet nenään kun ap ilmoitti sen olevan keksitty tarina.
Ylläpito muuten poisti senkin, ylläri :D
Ei tulisi mielenkään vitsailla millään vakavilla asioilla. Rajansa se on mauttomuudellakin!
12 (vai mikä nro olinkaan)
Vierailija:
Tyyliin insestistä tai lapsen sairaudesta tai kuolemasta tms.
Mutta miksette provoilijat lopuksi tunnusta! Eikö se olis paitsi hauskaa, myös hyödyllistä.