Ihannenaiseni on tällainen.
Arvoisat palstan neitokaiset!
Tässä tulee lista sellaisista naisen ominaisuuksista jotka ovat mielestäni minun arvomaailmaan sopivia.
Olen itse yli nelikymppinen sinkkumies eikä mulla ole omia lapsia. Aikoinaan kyllä halusin muksuja mutta sitten tuli mutkia matkaan ja enää en halua niitä.
Tässä ne ominaisuudet:
-Ikä 27-48, venyy päistä.
-Voi olla lapsia tai lapseton.
-Työssä käyvä tai opiskelija.
-Ymmärtää että pikavipit, pyramidipelit ja todellinen uhkapeliriippuvuus ovat turmioksi.
-Ei yritä hyötyä miehestä taloudellisesti vaan yhteiselämän tulee olla tasapuolista taloudellisesti.
-Alkoholia käyttää kohtuudella, joskus harvoin on mukava ottaa vaikka pullo viiniä.
-Ei ole vihervasemmistolainen, ei suojele puustoa äärimmäisellä vimmalla ja ymmärtää että merkittävän kansallisomaisuutemme metsän kaatamisen hakkuusuositusten mukaan ja myymisen teollisuuden tarpeeksi on välttämätöntä.
-Uskoo tieteelliseen toimintaan ja tutkimukseen.
-Ei ole rokotevastainen eikä usko vaihtoehtolääkintään.
-Jos hän omistaa oman auton niin osaa perusteet auton toiminnan tarkastamiseksi kuten öljyn lisäys, rengaspaineet, jarrunesteen, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostinöljyn lisääminen.
-Syö terveellisesti, valmistaa kotona ruokaympyrän mukaista kotiruokaa ajan niin salliessa. Töissä syö kunnon ruokaa.
-Liikkuu sopivasti eikä syö makeisia kuten kokonaista suklaalevyä joka päivä.
-Omaa kohtuulliset tietotekniset taidot asioiden hoitamiseen internetissä.
-Ymmärtää että keskivertoihmisen on järkevää koittaa kerryttää omaisuutta omistusasunnon hankinnalla. Vuokra-asuminen on vain rahan menoa.
Kommentit (70)
No hitto. Muuten olisin täydellinen, mutta olen kyllä vihervasemmistolainen. Vaikka toi sun vihervasemmistolaislause ei kyllä päde.
Match❤️
Saako käyttää ns. Apuvälineitä ilostuttamaan molempien elämää?
Saako pöydän alla olla useampia jalkoja?
Saako käyttää siivouspalveluja sekä auton kokonaishuoltopalveluita? Itsemaksavana tottakai, työllisten harm...harmaahapsisen eläkeläisen?
Vierailija kirjoitti:
Match❤️
Saako käyttää siivouspalveluja sekä auton kokonaishuoltopalveluita? Itsemaksavana tottakai, työllisten harm...harmaahapsisen eläkeläisen?
Saa käyttää apuvälineitä.
Voi olla useita jalkoja pöydän alla.
Voi käyttää joskus siivouspalveluja koska niistä saa kotitalousvähennystä.
Oman auton korjaan itse mutta jos daamilla on uusi auto niin silloin varmaan korjaamo on oikea paikka
alkuperäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Match❤️
Saako käyttää siivouspalveluja sekä auton kokonaishuoltopalveluita? Itsemaksavana tottakai, työllisten harm...harmaahapsisen eläkeläisen?Saa käyttää apuvälineitä.
Voi olla useita jalkoja pöydän alla.
Voi käyttää joskus siivouspalveluja koska niistä saa kotitalousvähennystä.
Oman auton korjaan itse mutta jos daamilla on uusi auto niin silloin varmaan korjaamo on oikea paikka
No sit laitat kuvaa niin katsotaan meneekö oikealle vai vasemmalle!
En osaa huoltaa autoa, olen onneton tietotekniikassa, kokkaan mielelläni mutta en syö virallisen ruokaympyrän mukaan. Mut kohdat täsmää.
Voinko pitää Archien Bunkerista ja Benny Hillistä sekä Kettusesta?
Kas, minä, lapseton ikisinkku, täytän kaikki kriteerit paitsi kaksi: olen ylärajaasi vanhempi ja ohjaustehostinöljyn hupenemisen huomatessani vien auton huoltoon enkä ryhdy lisäilemään itse mitään. Jokin syy siihen hupenemiseen nimittäin on, ja se ei ole piharempalla hoidettavissa.
Jos olet itse kuvauksesi mukainen, hyvältä näyttää. Mutta mitä sinä teet vapaa-aikanasi? Mitä haluat tehdä yhdessä? Mitkä ovat ajatuksesi yhteiselosta? Mikä sinua kiinnostaa maailmalla ja kotona?
Mulla osuu kaikki kohdat, mutta olen heteromies! Sori siitä! 🤣
Mä oon puunhalaaja eli en käy, sillä vanhojen metsien ja kansallisomaisuuden tuhoaminen on minusta yksinkertaisesti väärin. Talousmetsää Suomessa riittää ilman, että varta vasten tuhotaan luontoa.
Mikä on ohjaustehostinöljy???
En kyllä tajua, miksi minun pitäisi jotain ohjaustehostimen öljyjä lisäillä tai muutenkaan autoa roplailla, kun osaan ajaa sen huoltoliikkeeseen.
Toinen on se, että jos haluaa tasaveroisen taloudellisen suhteen niin olisi varmaan pitänyt laittaa tuohon se, mitkä ne naisen vuositulot ja varallisuus pitää olla.
Rakkaus on kemiaa eikä matematiikkaa.
Toki se on hyväksi, että edes jotkut toiveet täyttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon puunhalaaja eli en käy, sillä vanhojen metsien ja kansallisomaisuuden tuhoaminen on minusta yksinkertaisesti väärin. Talousmetsää Suomessa riittää ilman, että varta vasten tuhotaan luontoa.
Ohjaustehostinöljyä lisätään moottoritilassa olevaan säiliöön. Joskus saattaa olla että sitä hieman hikoaa liitoksista mutta niin vähän että ei tarvitse korjata, sen kun lisää. Ainakin mulla on niin autossani.
Ohjaustehostinöljyä tarvitaan jotta ohjaustehostin toimii ja ei tarvitse niin kovasti käännellä rattia voimalla.
Ilmeisesti sinua ei sinkkuus liikoja häiritse.
alkupeärinen93939 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjaustehostinöljyä lisätään moottoritilassa olevaan säiliöön. Joskus saattaa olla että sitä hieman hikoaa liitoksista mutta niin vähän että ei tarvitse korjata, sen kun lisää. Ainakin mulla on niin autossani.
Ohjaustehostinöljyä tarvitaan jotta ohjaustehostin toimii ja ei tarvitse niin kovasti käännellä rattia voimalla.
Onko autossasi ilmastointi ja EPS? Jotenkin kuulostaa viime vuosituhannen meiningiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voinko pitää Archien Bunkerista ja Benny Hillistä sekä Kettusesta?
... 💛
Vierailija kirjoitti:
alkupeärinen93939 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autossasi ilmastointi ja EPS? Jotenkin kuulostaa viime vuosituhannen meiningiltä.
Ilmastointi on ja ABS-jarrut on mutta ESP:tä ei ole
kuulostaa kuin hakisit tyäntekijää yritykseesi
Joo nyt jäi öljyistä kiinni tämä homma.
Eihän tämä nyt mikään paha lista ollut, kaikki ei vaan ole romantikkoja. Minusta ihan realistinen, ja vaikka olenkin puunhalaaja elämäntapavuokraaja (sijoitan sit muualle), antoi toivoa siitä, ettei kaikki palstamiehet ole ihan urpoja.
Onnea ap:lle elämänkumppanin etsintään!
Onnea valitsemallasi tiellä.