Puolisä jättänyt yllättäen ja elämä romahtanut, kuitenkin loppujen lopuksi...
selvinnyt itse ns voittajana koko paskasta? Onko kokemuksia tai tietoa vastaavasta? Itse seurasin sivusta todella ikävää eroa, missä mies jätti yllätten vaimonsa toisen naisen takia. Parisuhde oli ollut onnellinen, jopa mies sen on myöntänyt. Kuitenkin vierasliha houkutteli ja piti päästä uuden mukaan. Nyt tilanne on kuitenkin se, että naisella on onnellinen ja ihana elämä uuden puolison kanssa (ja entisen suhteen lapsien, jotka eivät vielkään kokonaan ole antaneet anteeksi isälleen) ja miehellä taas menee aika kurjasti. Uusi suhde ei kantanut (ylläri) ja nyt eletään yksin pienessä asunnossa.
Kommentit (8)
Ai eikö se mennytkään niin että ero tulee vain miehille yllätyksenä?
Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole tarvetta pettää
Olisihan se varmaan kovin monista ihana ajatella, että se uusi suhde ei toimi jättäjällä ja jätetty taas saa mansikoita ja mannaa. Lapsellista haihatusta, todellisuudessa kummallakin osapuolella on ihan yhtä suuret todennäköisyydet löytää tai olla löytämättä se onni elämässään.
Vaikka olisit katketa, kasva aikuiseksi ja elä oma elämääsi ja anna eksän elää omansa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se varmaan kovin monista ihana ajatella, että se uusi suhde ei toimi jättäjällä ja jätetty taas saa mansikoita ja mannaa. Lapsellista haihatusta, todellisuudessa kummallakin osapuolella on ihan yhtä suuret todennäköisyydet löytää tai olla löytämättä se onni elämässään.
Vaikka olisit katketa, kasva aikuiseksi ja elä oma elämääsi ja anna eksän elää omansa.
Pelottaako?
Vaimo jätti kyllästyttyään tasaiseen perhe-elämään.
Tästä jo muutamia vuosia ja edelleen molemmilla elämä pelkkää yksinäisyyttä ja itselläni myös kyvyttömyyttä luottaa. Turvallisuuden tunne mennyt iäksi. Ja talous toki myös molemmilla heikko.
Mä luulen että meidän erossa se romahti molemmilla, koska ihan turha ero. Ei ole kumpikan tasapainoinen enää. Miehellä jatkuvia viritelmiä vaihtuvien naisten kanssa. Mulla ei ketään, eikä mielenkiintoa edes. Liian pitkä yhteiselo ja lapset aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jätti kyllästyttyään tasaiseen perhe-elämään.
Tästä jo muutamia vuosia ja edelleen molemmilla elämä pelkkää yksinäisyyttä ja itselläni myös kyvyttömyyttä luottaa. Turvallisuuden tunne mennyt iäksi. Ja talous toki myös molemmilla heikko.
Niin, ei eroa halunnutkaan ole aina onnellinen jälkeen päin, mutta täällä puhutaan yleensä siitä jätetystä.
Luullaan että syy ikävään oloon on puolisossa, vaikka oltaisiin masentuneita. Eron jälkeen masennutaan vielä enemmän.
Otsikko menee yli hilseen, mutta olenkin varmaan tyhmä.
Luulin, että tässä puolisän lapsi kirjoittelee...
Mikä ei tapa, se vahvistaa. Ostin pettäneen ja jättäneen avovaimoni ulos asunnosta. Muutaman kuukauden vitutuksen jälkeen oli monta vuotta vilkasta seuraelämää, kunnes tapasin nykyisen vaimoni. Olen onnellisempi 20 vuoden jälkeen kuin silloin 5 vuoden jälkeen. Vaan olisihan tässä toisinkin voinut käydä.