Ärsyttävimmät mainokset tällä hetkellä
Hitto tuo Asema 19 -mainos riepoo! Miten on voitu tehdä noin ärsyttävä mainos?
Toinen on se vesspaperimainossarja missä lapsi toikkaroi sotkevan hirviön kanssa mökissä. Musiikin kuuleminen jo nostaa verenpainetta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Typerä Fazerin ”suklaa on kuin kolmosen ratikka”.
Vitsi ei edes toimi.
Siinähän on pointtina juuri se, että vitsi ei toimi ja se muija vaikuttaa idiootilta. Ärsyttävä joka tapauksessa.
Kuka on netissä!?- mainos jossa poika karjuu. Ai että alkaa ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Pimiän ja Hintikan ohjelman mainos. Aivan kamala.
Mä luulin sitä aluksi pitkään silmälasimainokseksi. Katsokaapa huvikseen, kuinka monta kertaa siinä laitetaan ja otetaan rillejä!!
Vippi.fi
Harvinaisen vastenmielinen ja epäilyttävä kaveri mainostamassa.
Sekä radiostakin tunkeva rahalaitos, piste, fi. Yöööök.
Mä suorastaan INHOAN sitä jonkun treffipalstan mainosta, jossa täysin typerä, surumielinen musiikki ja ne viiskymppiset tyypit siinä huokailemassa kun ei tavattu aiemmin. Mutelle menee joka kerta, kun en vaan kestä sitä musiikkia ja niitten juttuja.
Itseäni ärsyttää ne joka toisella bussipysäkillä näkyvät Ärrän mainokset joissa on Krista Pärmäkoski. Ne on jotenkin vain niin täysin mielikuvituksettomia.
Se hiivatulehdus-mainos jossa jossa nainen esittää supersankaria ja sitten zumbaa vanhuksille vetävä mimmi.
Se Fazerin Domino mainos missä mies äijähaarailee ihan täysillä ja kertoo kuinka on "hyvä olla vähän erilainen". Inhoan sitä äijähaarailua.
Vierailija kirjoitti:
Mä suorastaan INHOAN sitä jonkun treffipalstan mainosta, jossa täysin typerä, surumielinen musiikki ja ne viiskymppiset tyypit siinä huokailemassa kun ei tavattu aiemmin. Mutelle menee joka kerta, kun en vaan kestä sitä musiikkia ja niitten juttuja.
Mutta tykkäät kuitenkin katsella, kun pariskunta tuijottelee toisiaan rakastuneesti ja vaihtaa helliä suudelmia?
Kaikki Huippukiva lääh, lääh puh. Kivaa on mainokset. Tietää jo varoo ennen ja jälkeen Kympin uutisia. Ne vois jo yhdistää, että uutisten lukijoiden pöydällä olisi jortikat pystyssä.
Minisun, MINISUN!