Mielipiteesi nimestä Ellen?
Kommentit (24)
Tulee mieleen noin 55v nainen, blondit lyhyet hiukset, lesbo, oma talkshow
Kaunis kansainvälinen nimi. Tykkään!
Kaunis ja perinteinen. Mielestäni paljon kauniimpi kuin esim. Ella tai Elle.
Sopii kauniille ihmiselle nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jo kulunut.
Olen 22v nainen eikä ole tuon nimisiä tullut vastaan kuin tasan yksi nainen ja sitte tietty Jokikunnas ja se yks ulkomaalainen mikälie sen sukunimi olikaan. Ei ole myöskään ainakaan lähipiirin vauvoilla tullut vastaan, en toki tunne vauvapiirejä sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Aina-Impi Ellen Anna....
Ei Ellen sopi tohon isolla alkukirjaimella, se on ellen joka taas on sana eikä nimi. Ja aika lapsellista touhua muutenkin. Heität tietysti Annasta samanlaista vitsiä eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ellen olisi rikas olisin köyhä.
Ja miten tää liittyy nyt otsikkoon? Opettele lukemaan ;)
Tosi kaunis nimi. Itselle tulee mielikuva jostain hennosta, vaaleakiharaisesta tytöstä. Pidän myös kovasti nimestä Elle. Sen nimen kanssa on varmaan vaan aina harmia. Nimet ovat ihmisille niin hirveän vaikeita. Esim. oma nimeni sanotaan 99 prosenttisesti väärin. Siitäkin huolimatta, että se on ihan suomalaisen kirjoitusasun mukainen ja vaikka se olisi nenän edessä kirjoitettuna. Elleä taivutellaan varmaan Ellenin, vaikka pitäisi sanoa Ellen (esim. Ellen takki), joten Ellen lienee helpompi nimi käytössä.
En tykkää. Tulee mieleen Elen, jota vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Ellen olisi rikas olisin köyhä.
Kirjoitteleeko tällä palstalla oikeasti aikuiset ihmiset tällaisia juttuja? Tulee ihan joku ala-aste mieleen, ei herranjestas 😂
Ei oma suosikki, mutta neutraali. Ei mikään Rahka- tai Ana-Ali-provo, joihin palstalla totuttu. Ei siis oma lemppari, mutta jos itse pidät nimeä kauniina, niin siinä ei ole mitään äärimmäistä vikaa. Sopii lapselle jos itse pidätte nimestä, ihan kaunis. :)
Minulla on mielipide ainostaan Nikosta. Ei muista. Niko on ylimielinen vttu.