Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummitytön paras kaveri ehdotti salaista seksisuhdetta

Vierailija
27.01.2019 |

Kummitytön kaveri on 22-vuotias, itse olen 39-vuotias. Viatonta silmäpeliä ja leikkimielistä flirttiä meillä on ollut aiemminkin, mutta eilen kun vietimme iltaa tuttavaporukalla, niin hän lähestyi minua pienissä siidereissä ja kertoi, että on jo pitkään haaveillut minusta ja ehdotti, että voisin opettaa hänelle seksijuttuja muilta salassa. En tiennyt oikein miten suhtautua, joten sanoin vain, että ei jutella sopimattomia humaltuneena. Että jutellaan mieluummin selvin päin myöhemmin.

Nyt en oikein tiedä miten ottaa asiaa puheeksi tai pitäisikö sitä edes puheeksi ottaa? En halua nolata häntä tai itseäni asian suhteen. En ole varma oliko hän tosissaan ja jos oli, niin onko kuitenkaan samaa mieltä selvänä. Miten minun kannattaisi tässä toimia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä itse seksiä hänen kanssaan?

Vierailija
2/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin varmaan,HUUTONAURUA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikeastaan pidä sitä kovin fiksuna vaihtoehtona. Hän on kuitenkin huomattavasti nuorempi ja kummityttöni bestis, joten ei mitenkään ideaali lähtökohta millekään säädölle. Nuori ja kaunis toki on, mutta enpä tiedä.

Ap

Vierailija
5/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Täällä eletään vain kerran.

Vierailija
6/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikeastaan pidä sitä kovin fiksuna vaihtoehtona. Hän on kuitenkin huomattavasti nuorempi ja kummityttöni bestis, joten ei mitenkään ideaali lähtökohta millekään säädölle. Nuori ja kaunis toki on, mutta enpä tiedä.

Ap

Tietysti voisit pyytää häntä treffeille, niin kuin herrasmies tekisi. (Sen sijaan, että "nostaisit kylmästi seksin jälleen puheeksi".) Olethan jo vähän "sextaillut" hänen kanssaan etänä, jos kerran flirttailette.

Mutta varoituksen merkkejä on selkeästi ilmassa... Ensinnäkin, tuo mitä sanoit eli suhteen kautta intiimeistä asioista tulisi kenties myös kummityttösi tietoon. Sukusi tietoon. Olisi naiivia ajatella, että bestikset eivät vaihda mietteitään intiimeistä asioista. Toiseksi, tyttö on pelottava. Harva 22-vuotias on noin "päällekäyvä"? Ties mitä tauteja voi kantaa - älä ainakaan suostu seksiin, ennen kuin olette käyneet testeissä. Kaikkea ei voi parantaa edes nykylääketieteellä. Kolmas asia johon kiinnitin huomioni on se kun kirjoitit "enpä tiedä". Pano siis kiinnostaisi ehkä, mutta osaatko kuvitella, että saisit vain haluamasi ilman enemmän murhetta? Se on ihanan optimaalista tietysti, mutta yleensä todellisuus on karumpi.

Vierailija
7/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vakuutti olevansa neitsyt.

Ap

Vierailija
8/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti jo tosi huono! 0/5

Vierailija
9/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No hohhoijaa. Tämä ei siis ollut kirjoittamani viesti.

Ap

Vierailija
10/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hyvin "charmantti". 0/5.

Vierailija
11/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti voisit pyytää häntä treffeille, niin kuin herrasmies tekisi. (Sen sijaan, että "nostaisit kylmästi seksin jälleen puheeksi".) Olethan jo vähän "sextaillut" hänen kanssaan etänä, jos kerran flirttailette.

Mutta varoituksen merkkejä on selkeästi ilmassa... Ensinnäkin, tuo mitä sanoit eli suhteen kautta intiimeistä asioista tulisi kenties myös kummityttösi tietoon. Sukusi tietoon. Olisi naiivia ajatella, että bestikset eivät vaihda mietteitään intiimeistä asioista. Toiseksi, tyttö on pelottava. Harva 22-vuotias on noin "päällekäyvä"? Ties mitä tauteja voi kantaa - älä ainakaan suostu seksiin, ennen kuin olette käyneet testeissä. Kaikkea ei voi parantaa edes nykylääketieteellä. Kolmas asia johon kiinnitin huomioni on se kun kirjoitit "enpä tiedä". Pano siis kiinnostaisi ehkä, mutta osaatko kuvitella, että saisit vain haluamasi ilman enemmän murhetta? Se on ihanan optimaalista tietysti, mutta yleensä todellisuus on karumpi.

Aika hyvin summasit. En nyt noista seksitaudeista niinkään, mutta tuo että asia tulisi muiden tietoon. Flirttailumme on kyllä ollut ihan kesyä ja viatonta sinänsä. Ja kyllä, hän oli ainakin eilen tietyllä tavalla päällekäyvä, koska ylipäätään asiaa ehdotti. Humalan rohkaisemana toki. Seksi kyllä kiinnostaisi, mutta ei ehkä niin paljon, että viitsisin ottaa sen riskin, että asia tulisi muiden tietoon ja mutkistaisi ihmissuhteitani. 

Ap

Vierailija
12/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joo ole whm sopivaa, muutenhan ihan ok ja kiva tilanne.

Vierailija
13/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö tuo olisi insestiä?

Ap

Vierailija
14/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa näemmä sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
15/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mutta koska itse olen neitsyt, niin en voi saada mitään sukupuolitauteja

Ap

Vierailija
16/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mutta koska itse olen neitsyt, niin en voi saada mitään sukupuolitauteja

Ap

Mikä tämä juttu on? En ole nähnyt, että muiden aloittamiin ketjuihin tulisi näitä feikki-aloittajia. Miksi tämä aloitus oli sellainen, että sitä täytyi sabotoida?

Ap

Vierailija
17/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin Porvoosta.

Ap

Vierailija
18/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit ja huomasit taas nukahtaneesi sohvalle.

Vierailija
19/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin Porvoosta.

Ap

No ilmankos...

Vierailija
20/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, okei. Tämä on palstan reaktio asiaan. No kiitos vielä sille yhdelle asiallisesti vastanneelle, jonka vastauksesta oli oikeasti apua. 

Ap