Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kukaan isopepuista, vai onko se vaan pelkkää propagandaa?

Vierailija
27.01.2019 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen totaalisen kyllästynyt näihin muodissa oleviin treenattuihin hehtaariahtereihin. Ihan niinkuin nainen olisi vain pelkkää persettä, kun sitä vielä niin aktiivisesti pitää esitellä. Joidenkin neitosten instagramissa ei ole muuta kuin pelkkiä persekuvia. Sairasta.

Kyllä on ikävä 90-luvun söpöjä pikkupyllyjä, jotka olivat luonnollinen osa naista, eikä vaan se ainoa osa.

Vierailija
22/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää jotkut ei. On ns. Tissi- ja perseihmisiä.

-öööh niin?? miten toi liittyy isoihin peppuihin??:D:D:D:DD: ootko jotenkin tyhmä???

joku mies rakastaa isoja peppuja ja joku rakastaa pieniä peppuja. ja molemmat on peppumiehiä??? :D ja sit joku ei huomaa koko peppua ja tykkää vaan esim rinnoista. :D

mul on aina ollu peppumiehii itelläni, ja mulla on iso peppu. ja nyt ku sen muodot alkaa näkymään ku oon aktiivinen elämässä ja treenaan ja laihdun jonki verran niin muistan et ainiin se oliki niin hyvä. :DDDD kaikki miehet on rakastanu mun isoo peppuu, siis ne iehet joiden kanssa oon viihtyny. sit on ollu niit homomaisempii, joille sopis joku minipeppu paremmin, jollanen mä en ikinä halua olla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja okei olin nyt muutaman vuoden tosi hirveessä kunnossa koska söin itteni iha muodottomaks enkä jaksanu treenata intensiivisesti. mut normaalisti mä oon oikeesti ollu tyylii tunnettu mun pepusta. :DDD

joka ei oo yhtää suomalaistyyppinen....... ja ite rakastan sitä, nyt vasta muistan millanen se oikeasti edes on ku se on alkanu näkymään ihrojen alta. :DDDDD

ja siis miehet on ollu ihan hulluina mun per      seesee. :DDDDDD on kadulla, iha kaikkialla käyty kiinni.. ja joku exä pyys joka sekuntti esittelemään per     settä ja kuljin kotona aina joku minihame päällä ja exä halus jatkuvasti et esittelen takapuolta koska se rakasti isoo per        settä. :DDD

joukkoon mahtuu myös muutama "vi      .tu               n lehmä!!11111111" tyyppi. :DDDD joille nauran vaan koska oikeesti mul on ihan unelma kropan malli. :DDD

hahahahaha....

Vierailija
24/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin hämmentää tää koko peppukeskustelu. Kun muistan vielä sen ajan, kun vaatetta sovitettaessa oikein varmistettiin, että "ei kai vaan min peppu näytä tässä isolta?". Mikä milloinkin on muotia.