Miks jotkut kasvattaa parran
Kommentit (18)
Kyllä Matti voi kasvattaa parran, vaikkei parta sopisi Pasille ja Erkille.
Tiedän yhden jolla on hyvin vahva alapurenta. Parta peittää sen. Näytti karmealta kun kerran ajoi pois movember-mielessä.
Kaljuunnuin ja kasvatin parran. Syy: tasapainottaa kasvojeni ilmettä ja ihmisten ei tarvitse ponnistella pitääkseen katsettaan pois kaljustani, kun on muuta kiintopistettä.
Sitä on kiva pyöritellä aprikoidessa, siihen voi varastoida pulapäivän ruuat, vrt. ruskuaispussi, ja oikein trimmattuna voit näyttää karikatyyrimäiseltä pirulta!
Samasta syystä kuin naiset leikkaavat lyhyen tukan: Luulevat sen sopivan itselleen.
Tietenkin modernissa yhteiskunnassa parta kuuluisi ajaa. On kiva tehdä toisin kuin oletetaan. Parta myös kasvaa itsekseen. Parta miehellä on siis myös tekemättömyyden manifesti. Sillä kaikille mieleenjuolahtaville asioille ja ilmiöille elämässä ei todellakaan tarvitse tehdä jotain. Elämme jo valmiiksi tekevien ja touhuavien ihmisten tyranniassa. Tai emmehän me kukaan kauaa elä.
Esimerkiksi Joel Harkimo parantaa ulkonäköään huomattavasti kun saa heikon leukansa piiloon parran alle.
Mun ex oli aika leuaton, enkä tajunnut sitä ennen kuin kerran houkuttelin hänet ajamaan parran pois. Innossani sitten odotin, että parta kasvaa takaisin, koska mies näytti ihan kamalalta ilman sitä :D
Itse pidän enemmän siloleukaisista, mutta kieltämättä oikeanlainen parta parantaa joidenkin miesten ulkonäköä huomattavasti. Saa piiloon pienen leuan, kaksoisleuan, buldoginposket ja vaikka mitä komeusvirheitä.
Lisäksi olen kuullut, että joidenkin miesten ihoa parranajo ärsyttää riivatusti.
Vihanneksia pitää kasvattaa, parta kasvaa kasvattamattakin.
En jaksa (ei kiinnosta) ajaa pois kun kerran 1-2kk, siksi kasvaa. En ole ulkonäkökeskeinen. t. mies
Halusin kokeilla jotain ihan uutta, sen lisäksi että mieheni mielestä olin täysin leuaton ilman partaa. Nyt olemme molemmat tyytyväisiä.
Olen nainen ja olen kateellinen miehille siitä että he voivat jättää kaikki karvansa ajamatta ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kesälläkin voi lähteä uimaan hetken mielijohteesta, eikä tarvi miettiä minkälainen sänki kasvaa sääressä tai bikinirajassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen kateellinen miehille siitä että he voivat jättää kaikki karvansa ajamatta ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kesälläkin voi lähteä uimaan hetken mielijohteesta, eikä tarvi miettiä minkälainen sänki kasvaa sääressä tai bikinirajassa.
Tietenkin voi. Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että ei voi.
Ei partaa tarvitse kasvattaa. Se kasvaa omia aikojaan. Se on se kasvun estäminen, mikä vaatii toimenpiteitä.
Sillä voi piilottaa ruman naaman. Siksi hipstereillä on parta. Näyttävät ihmisiltä sen kanssa.