Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut kasvattaa parran

Vierailija
26.01.2019 |

kun ei sovi kaikille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi piilottaa ruman naaman. Siksi hipstereillä on parta. Näyttävät ihmisiltä sen kanssa.

Vierailija
2/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Matti voi kasvattaa parran, vaikkei parta sopisi Pasille ja Erkille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden jolla on hyvin vahva alapurenta. Parta peittää sen. Näytti karmealta kun kerran ajoi pois movember-mielessä.

Vierailija
4/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kääntyneet islamiin?

Vierailija
5/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneet pätkimään sitä.

Vierailija
6/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuunnuin ja kasvatin parran. Syy: tasapainottaa kasvojeni ilmettä ja ihmisten ei tarvitse ponnistella pitääkseen katsettaan pois kaljustani, kun on muuta kiintopistettä.

Vierailija
7/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kiva pyöritellä aprikoidessa, siihen voi varastoida pulapäivän ruuat, vrt. ruskuaispussi, ja oikein trimmattuna voit näyttää karikatyyrimäiseltä pirulta!

Vierailija
8/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin naiset leikkaavat lyhyen tukan: Luulevat sen sopivan itselleen.

Vierailija
9/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin modernissa yhteiskunnassa parta kuuluisi ajaa. On kiva tehdä toisin kuin oletetaan. Parta myös kasvaa itsekseen. Parta miehellä on siis myös tekemättömyyden manifesti. Sillä kaikille mieleenjuolahtaville asioille ja ilmiöille elämässä ei todellakaan tarvitse tehdä jotain. Elämme jo valmiiksi tekevien ja touhuavien ihmisten tyranniassa. Tai emmehän me kukaan kauaa elä.

Vierailija
10/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Joel Harkimo parantaa ulkonäköään huomattavasti kun saa heikon leukansa piiloon parran alle.

Vierailija
11/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli aika leuaton, enkä tajunnut sitä ennen kuin kerran houkuttelin hänet ajamaan parran pois. Innossani sitten odotin, että parta kasvaa takaisin, koska mies näytti ihan kamalalta ilman sitä :D

Vierailija
12/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän siloleukaisista, mutta kieltämättä oikeanlainen parta parantaa joidenkin miesten ulkonäköä huomattavasti. Saa piiloon pienen leuan, kaksoisleuan, buldoginposket ja vaikka mitä komeusvirheitä.

Lisäksi olen kuullut, että joidenkin miesten ihoa parranajo ärsyttää riivatusti.

Vierailija
13/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanneksia pitää kasvattaa, parta kasvaa kasvattamattakin.

Vierailija
14/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa (ei kiinnosta) ajaa pois kun kerran 1-2kk, siksi kasvaa. En ole ulkonäkökeskeinen. t. mies

Vierailija
15/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kokeilla jotain ihan uutta, sen lisäksi että mieheni mielestä olin täysin leuaton ilman partaa. Nyt olemme molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
16/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen kateellinen miehille siitä että he voivat jättää kaikki karvansa ajamatta ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kesälläkin voi lähteä uimaan hetken mielijohteesta, eikä tarvi miettiä minkälainen sänki kasvaa sääressä tai bikinirajassa.

Vierailija
17/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen kateellinen miehille siitä että he voivat jättää kaikki karvansa ajamatta ja siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kesälläkin voi lähteä uimaan hetken mielijohteesta, eikä tarvi miettiä minkälainen sänki kasvaa sääressä tai bikinirajassa.

Tietenkin voi. Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että ei voi.

Vierailija
18/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei partaa tarvitse kasvattaa. Se kasvaa omia aikojaan. Se on se kasvun estäminen, mikä vaatii toimenpiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän