Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellisuudesta

Vierailija
26.01.2019 |

Olen itse 170cm/79kg, se on aivan liikaa naiselle. Laihtua en onnistu millään ainoastaan rankalla liikunnalla.

Kun katsoo vanhat elokuvia, videopätkiä naiset olivat upeita, hoikkia ja naisellisia. Huomaan että naiset ovat runsaan ruuan takia kasvanneet sekä pituutta että leveyttä. 50 luvun nyrkkeilyssä 75kg miehet kuuluivat raskaan sarjaan. Eli olen sota--znorsu.

Minua muuten vain ärsy__ää että nykyään olipa TVstä, Instagramista tai lehdestä niin aina joku ylipainoinen esittelemässä sell,iaan! Surettaa ja ällöttää!!

Itselleni tulee nykyään huono omatunto jos liikun ja haluan laihduttaa, tuntuu että petän muita naisia.

Haluan hoikistua ja saada naisellisuuteni takaisin!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpöä koko jorinasi.

Vierailija
2/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat oikeissa paikoissa persiissä, reisissä ja ryntäissä vaipi olla hyvinkin kuuma ja naisellinen paketti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpöä koko jorinasi.

Asiaa.

Vierailija
4/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvathan ne totuuden kertovat siitä, miltä näytti kyseisen aikakauden keskivertomuikki. Pyri vain tavoitteeseesi, et sinä siinä ketään "petä". Ei tarvitse pyydellä anteeksi, jos haluaa näyttää paremmalta ja olla terveempi.

Vierailija
5/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, että mitä nuo entisaikojen naiset söivät ja miten liikkuivat? Painohan oli usein luokkaa 45-50kg, mutta silti muotoja ja naisellista pehmeyttä löytyi.

Vierailija
6/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, että mitä nuo entisaikojen naiset söivät ja miten liikkuivat? Painohan oli usein luokkaa 45-50kg, mutta silti muotoja ja naisellista pehmeyttä löytyi.

Kävelivät melkolailla joka paikkaan ja peltotöitä, sekä elikoiden hoitoa. Ruoka mitä nyt perinteisesti suomessa syötiin. perunaa, leipää ja sit jos oli kalaa tai jotain läskisoossia.

Vierailija
7/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua kymmenen senttiä pitempi ja reilusti painavampi, mutta kukaan ei ole koskaan väittänyt, ettenkö olisi naisellinen. Amatsonit nimittäin ovat naisellisia, varsinkin me, joilla vyötärö erottuu. :)

Vierailija
8/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet, liho ihan vapaasti ja elä lyhyt nautinnollinen elämä joka päättyy lihavuussairauksiin. Eiks se oo nykyajan trendi?

Vierailija
9/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ja missä maassa keskivertonainen on painanut tämän verran? Ei aivan lähivuosikymmeninä (-satoina!) varmasti missään.

Vierailija
10/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ja missä maassa keskivertonainen on painanut tämän verran? Ei aivan lähivuosikymmeninä (-satoina!) varmasti missään.

Niin ja ainakaan siinä ei naisellista pehmeyttä liiemmin ole ollut jollain riuskalla raatajalla.

Vierailija
11/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus on tasan tarkkaan päässä! Sua 10kg painavampi ja saman mittainen.

Vierailija
12/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko monissakin... ihan viime vuosisadan alkupuolella, 1800 luvusta puhumattakaan. Tosin pituuskaan ei ollut kuin keskimäärin alle 160cm

Vierailija
13/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olivat vanhoissa elokuvissa hoikkia, notkeita ja liikunnallisia.

Ei näkynyt heinäpelloila potkupallomahoja tai läskileukoja.

Vierailija
14/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, nykynaisilla ei ole vyötäröä, vaikka ovat hoikkia ja kiinteitäkin. Jalat kunnon tolpat ja perse elää omaa elämäänsä, koskee niin liikunnallisiakin tai itseään sellaiseksi väittäviä ja läskejä. Kamalia mammutteja monet. Sirot ja kauniit naiset loistavat poissaolollaa yli 30+ vuotiaissa.

Suomalaismiehistä 66 prosenttia on ylipainoisia - ja loput kaljuja.

Vierailija
15/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nykynaisilla ei ole vyötäröä, vaikka ovat hoikkia ja kiinteitäkin. Jalat kunnon tolpat ja perse elää omaa elämäänsä, koskee niin liikunnallisiakin tai itseään sellaiseksi väittäviä ja läskejä. Kamalia mammutteja monet. Sirot ja kauniit naiset loistavat poissaolollaa yli 30+ vuotiaissa.

Suomalaismiehistä 66 prosenttia on ylipainoisia - ja loput kaljuja.

Niin, miehiltä tuppaa iän myötä tukka lähtemään, minkäs teet? Vai sytytkö peruukeista ja ylikampauksista?

Vierailija
16/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat tehneet fyysistä työtä eikä ole ollut varaa mässäilyyn, ovat olleet hoikkia ja kiinteitä menneinä aikoina eli varsin suuri osa kansasta. Ylipainoisia on kyllä ollut myös kautta aikojen.

Vierailija
17/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellanen mustavalkoleffojen hoikka mies jolla housut vedetty kainaloihin nykynaiseen vetoaisi pätkääkään.

Vierailija
18/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellanen mustavalkoleffojen hoikka mies jolla housut vedetty kainaloihin nykynaiseen vetoaisi pätkääkään.

Itseasiassa, monet niistä suomifilmien heinäpellolla heilujista ja tukkijätkistä on hyvinkin hot mun mielestä.

Vierailija
19/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Olen myöskin sitä mieltä että miehetkin olivat aivan jäätävän hyvänäköisiä ennen vanhaa. Olen saanut nähdä isoisien ja veteraanien kuvat nuoruudesta, heistä huokuu ryhdikkyyttä ja miehisyyttä. Valtavan komeita ja tyylikkäitä.

Mielestäni nykyajan ihmiset ovat paljon hehkeämpiä mutta paljon plösähtänempiä kuin aikasemmin.

En tiedä mutta ihmisissä ei ole enää muotoja. Olemme turvonneita tästä yltäkylläisyydestä. Japani on ainut maa jossa vielä miehet ja naiset erottuu toisistaan.

Keskipaino nykyään 20kg enemmän kuin 60 luvulla, katsokaa tilastot.

Vierailija
20/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin ennenhän oli ihan normaalia että naiset käyttivät kureliivejä. Tiedäthän, sellaisia kiristäviä alusasuja joilla voi luoda kapean vyötärön. Et varmaan luule, että naisvartalot olivat luonnostaan niin erilaisia?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän