Päädyin oranssiin toppatakkiin =)
Kommentit (31)
Kiva takki ja toivottavasti on lämmin ja laadukas. Itsekin tässä yritän siirtyä mustasta ja eri hamaan sävyistä värikkäämpinä vaatteisiin. Oranssi on pirteä väri.
Tuohan on aika "laimea" oranssi. Luulin, että se olisi oikein kirkuvan oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellainen neon oranssi on paras!
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Mulla on semmoinen signal jacket. 😊 Nyt tulee jo vanut ulos taskujen saumoista, mutta oli mieluinen takki niin kauan kuin kesti. En ole kellään nähnyt vastaavaa. Omani ostin Sydneystä.
Ap:n takki on tuommoinen murrettu punaoranssi, oikein kivan näköinen.
Hyvä! Äitini käyttää pinkkejä takkeja, ja ne sopivat hänelle todella hyvin (on 60v.). Kadehdin häntä, koska ne vain sopivat hänelle niin hyvin, kun itselläni on vaikeuksia löytää edes sopivia vaatteita, vieläpä pinkkinä. Tykkään kyllä huomioväreistä ja minulla olikin pinkki juoksutakki, mutta se meni parin käyttökerran jälkeen rikki, eikä niitä ollut enää jäljellä, kun palautin rikkinäisen liikkeeseen. Tosin uutta talvitakkia en tarvitse, kun minulla on ollut kaksi vanhaa jo varmaan 8 vuotta ja ne ovat edelleen hyvässä kunnossa. Ja ensimmäinen on tummansininen, toinen musta-harmaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Mulla on semmoinen signal jacket. 😊 Nyt tulee jo vanut ulos taskujen saumoista, mutta oli mieluinen takki niin kauan kuin kesti. En ole kellään nähnyt vastaavaa. Omani ostin Sydneystä.
Ap:n takki on tuommoinen murrettu punaoranssi, oikein kivan näköinen.
Mulla on kaikki mustaa, tummansinistä tai harmaata. Olen aina siirtänyt kirkkaanväriset sivuun perusteella että jos vaikka kyllästyn. Nyt olen totaalisen kyllästynyt olemaan hillitty ja hallittu, lisäksi saatan vaikka kuolla puolen vuoden päästä joten so what? Toki käytän ne mustat ja tummansinisetkin loppuun enkä nyt aivan alvariinsa takkeja ostele=)
Nuo värit olivat jotenkin likaisensävyisiä monet.
Miksi toppatakki maksaa noin paljon? En maksaisi kuin max100€ takista ja silläkin saanut aina lämpimän, vettä pitävän (työssäni oleellista sekin) ja hengittävän takin sekä syys-että talvikaudelle.
Kiva väri, mutta en ikinä ostaisi 280€:n kevytuntsikkaa, vaikka rahasta ei olekaan puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva väri, mutta en ikinä ostaisi 280€:n kevytuntsikkaa, vaikka rahasta ei olekaan puutetta.
So?
Mä en ikinä ostaisi 1000 euron puhelinta, en edes 500 euron. En ostaisi BMW:n maasturia vaikka mulla olis sihen varaa. En halua matkustaa Thaimaahan/Balille/Malediiveille vaikka voisin niin tehdä.
Mutta mä voisin ostaa 280 euron kevytuntuvatakin jos tykkään siitä ja tarvitsen sellaisen.
Ok, ihan kiva väri. Onneksi tuossa ei ole turkista.