Haluaisiko joku täällä, että katson taroteilla
Kerro etunimesi ja yksi kysymys.
Kovasti toivon palautetta
💕💕
Kommentit (48)
Seikku. Muuttuuko tilanteeni paremmaksi?
Maria.
Koska löydän uuden työpaikan ja menen naimisiin?
Mäkin oon ennustaja, tarot tulkitsija amatööri :D Vedän vaan jutut hatusta, niinkuin kyllä nää ns. ammattitulkitsijat, kuka näihin uskoo :DDDDDDDDDDDD
Aava
Kerrohan, löydänkö koskaan ketään vai jäänkö ikisinkuksi?
Susanna, miten avioliitolleni tulee käymään?
Saana
Miten rakkauselämäni menee?
Kuinka monta kymmentä kysymystä meinasit odottaa ennen kuin alat hommiin?
Venla💕
Sinulle tuli näin. Haasteita nyt alkuun ja päänvaivaa kunnes saat itse mielessäsi tehtyä päätöksiä ja toimimaan näiden mukaan. Mutta minulle tulee vahva tunne, että keväällä/alkukesästä olet erittäin tyytyväinen tilanteeseesi työn suhteen
Vierailija kirjoitti:
Venla💕
Sinulle tuli näin. Haasteita nyt alkuun ja päänvaivaa kunnes saat itse mielessäsi tehtyä päätöksiä ja toimimaan näiden mukaan. Mutta minulle tulee vahva tunne, että keväällä/alkukesästä olet erittäin tyytyväinen tilanteeseesi työn suhteen
Hyvä, koska se on se on se aika jolloin olen työpaikkaa vaihtamassa :)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ennustaja, tarot tulkitsija amatööri :D Vedän vaan jutut hatusta, niinkuin kyllä nää ns. ammattitulkitsijat, kuka näihin uskoo :DDDDDDDDDDDD
Vastaavaa hupia kuin ns. palstaviisaiden ja "-osaajien" lukeminen. Ei sen kummampaa.
Kauanko yhdessä korteista luvussa kestää?
Seikku💕
Pakko sanoa heti alkuun, että koita kestää vielä. Tunnen ahdistuksesi.
Mutta kyllä, sinulle kaikki kortit toivat isoja muutoksia elämääsi ja lopulta hyvää ja onnea. Jokin karmallinen tilanne (en osaa sanoa tämän tarkemmin) tulee päätökseen ja saat aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.
Venla
Tulevaisuuden työkuvioni?