Suositelkaa sarjoja ja leffoja areena/Netflix! Olen kipeä ja kuolen tylsyyteen
Joku sarja mihin koukuttuisi heti. Eniten tykkään pohjoismaisista.
Kommentit (27)
Tykkäsin Kesä Balatonilla -sarjasta. Areenassa.
Handmaid's tale ja House of Cards.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensin mitkä olet jo katsonut.
Orange is the new black oli koukuttavin, mutta senhän olet jo tietysti nähnyt.
Oitnb ällötti kun ne saatto olla viikon eristyksessä ja suihkutta ja sieltä suoraan harrastamaan suuseksiä😷 Kyllä on ilo mennä kielineen ja nenineen sinne.
You/Netflix. Et voi katsoa vain yhtä jaksoa. Itse katoin koko kauden putkeen.
Riverdale, i zombie, 13 reasons why, vanhat kaverit (friends from collage), gossip girl
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä! Unohdin listata tän!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, meni yhdessä illassa koko kausi. Kertoo kundista, joka kiinnostuu hieman, hmm, sairaalloisella tavalla naisesta.
Areenasta: Karppi, Koukussa (molemmat suomalaisia rikossarjoja), Luottomies, Modernit miehet (kotimaista komediaa).
Vierailija kirjoitti:
Sex education
Tää on kans hyvä :D
Youlle ääni täältäkin! Jos haluat komediaa niin kokeile Grazy ex-girlfriendiä. Ei varmasti kaikkien makuun mutta minua piristää 😄
Johan falk, sex education, arne dahl, gilmoren tytöt netflixistä. Skam, modernit miehet areenasta
Kingdom. Korealainen keskiajalle sijoittuva zombikauhusarja.
Tykkäsin sarjasta Anne with an E, sellainen koko perheen juttu, mutta hyvä. Rikosjuttuja: Line of duty, Bodyguard, The Fall.
Mun mielestä esim. You on ihan jäätävää hömppää, pystyin katsomaan ehkä 2 jaksoa. Tällä hetkellä katson Doctor Fosteria, se on jännittävä ja aika koukuttava. Hyvää draamaa myös eikä mitään teinimäistä täysin epäuskottavaa hölmöilyä. Riippuu varmaan omasta mausta, mitkä nappaa!
American crime stories: Versacen murha.
Ehdottomasti Silta, jos et ole jo sitä katsonut.
Areenasta ruotsalainen komediasarja Toinen kierros.
Kerro ensin mitkä olet jo katsonut.
Orange is the new black oli koukuttavin, mutta senhän olet jo tietysti nähnyt.