Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko toinen nainen?

Vierailija
26.01.2019 |

Lopetin vuoden kestäneen suhteen naimisissa olevaan mieheen. Näin on järkevää enkä halunnut rikkoa heidän perhettään. Olimme todella rakastuneita ja viihdyimme niin hyvin yhdessä.

Silti tämä sattuu :( Vaikka sen kuinka tajuaa että näin on parempi ja minulta lähti taakka pois. Ikävä on mieletön!!

Kertokaa kuinka unohditte varatun ja pääsitte yli. Vertaistukea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.

Saan miehestä kaiken mitä tarvitsen ja vaimolleen jää kaikki raskas mitä en suhteesta halua.

Perfect!

Vierailija
2/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta en ollut niin typerä, että olisin rakastunut petturimieheen. Otin vain pullat rusinasta. En edes huolisi rakastajaani omaksi miehekseni, koska tiedän, etten tulisi olemaan hänelle ainoa petikumppani. Paras lääke sydänsuruihin on uusi rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen.

Saan miehestä kaiken mitä tarvitsen ja vaimolleen jää kaikki raskas mitä en suhteesta halua.

Perfect!

No te ette ainakaan rakasta toisianne. Onko pelkkä seksisuhde?

Vierailija
4/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen.

Perfect!

No te ette ainakaan rakasta toisianne. Onko pelkkä seksisuhde?

Eiköhän nuo ole pääsääntöisesti pelkkiä seksisuhteita, ainakin varatun miehen puolelta. Sinisilmäiset sinkkunaiset vain naiiviuksissaan saattavat kuvitella muuta.

Vierailija
5/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen.

Perfect!

Sairas paska

Vierailija
6/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta mies jätti vaimonsa. Nykyään olemme yhdessä. Ennenkuin joku tulee julistamaan, että kohta hän pettää minuakin, niin siinähän julistatte. Elämä on arvaamatonta. Minä elän tässä ja nyt. Rakastamme toisiamme tänään ja se riittää. Ei yhteisiä lapsia tai asuntolainoja. Onni ei tule yhdestä muotista.

Vierailija
7/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole. :DDD enkä myöskään ykkösnainen. XDDD ihan sinkku nainen.

Vierailija
8/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen.

Perfect!

Sairas paska

”Joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.”

- Jeesus

Vierailija
9/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen toinen nainen jo 14v.

Vierailija
10/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena. En halunnut parisuhdetta joten varattu oli helppo valinta kun ei tarvi pelätä sen haluavan enempää. En ollut siis romanttisesti kiinnostunut joten yli pääseminen ei ollut ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän