Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu tuolla krapulaansa, taas

Vierailija
26.01.2019 |

Mä ihan oikeasti kiehun!

Heräsin viime yönä puoli neljä kun vauva halusi maitoa (meillä on 3 kk vanha vauva) huomaten samalla, että mies istuu olkkarissa tissutellen viiniä, puolitoista pulloa juoneena.

Mies tekee pitkää päivää ja yhteistä aikaa meillä on hyvin vähän. Haluaa juu varmasti rentoutua, mutta tätä on nyt ollut vauvan syntymänkin jälkeen oikeastaan joka viikonloppu enkä mä jaksa tai tahdo katsoa enää.

Mietin otanko asian puheeksi heti kun mies tuolta herää. Pelkään että menee huutamiseksi. Mua kiukuttaa niin, että kädet ihan tärisee. Eikö tuo tajua, että meillä on tämä vauva! Kauanko tuo tuota ihme juomistaan aikoo jatkaa? En minä halua kasvavan pienen ihmisen näkevän joka viikonloppu krapulaista isää. Mun oma isä oli täysjuoppo enkä halua samaa omalleni. Voi että kun sieppaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hei tuommoista menoa! Ihan alkoholisti meininkiä juoda yksin yöllä. Mies hoitoon ja äkkiä ennen kuin pahenee. Tuo voi olla kasvava ongelma.

Vierailija
2/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä alkoholistien läheisten palveluun. Saat hyviä neuvoja miten lähteä hoitamaan asiaa.oma isä ja isoisä alkoholisteja ja nyt oma mies vanhempana alkoholisoitunut.

Hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 huutista paskalle miesvihaprovolle!!!!

Vierailija
4/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsen näkevän, älä sitten mahdollista asiaa, vaan lähde.

Vierailija
5/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Meilläkin mies tehnyt pitkiä päiviä töissä lähiaikoina ja eilen töiden jälkeen illan ja yön kaverillaan, nukkuu vielä... Meillä 3v lapsi ja toinen tulossa. Nykyään onneksi tosi harvoin käy juomassa mut silloinkin alkaa aina ärsyttää, tuntuu että olen lapsen kanssa muutenkin kokoajan kaksin ja yksinään 24/7 vastuussa. Silloin vauva-aikana mies kävi huomattavasti enemmän juhlimassa ja muutenkin omilla menoillaan. Onko teidän ensimmäinen lapsi, voi siis liittyä siihen niinkuin arvelen meilläkin liittyneen? Ja me riideltiin vauva-aikana PALJON juurikin näistä omista menoista ja miehen juomisesta. Yritä puhua miehesi kanssa mahd. asiallisesti ja kerro miltä sinusta tuntuu, toivon että olette parempia puhumaan asioista ja toivottavasti tuo vain vaihe joka teilläkin menee ohi. Ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu, jaksamisia!

Vierailija
6/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen vauva ei vielä mitään ymmärrä vaikka isä vähän ottaa.

Vierailija
7/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jaksa katella nalkuttavaa akkaa selvinpäin. Mies tehnyt oikean ratkaisun.

Vierailija
8/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pe-iltana on tissutellut puolitoista pulloa viiniä, ei vielä ole alkoholisti. Jos tekee sitä joka päivä, niin se on sitten eri juttu. Ota nyt Ap ihan rauhallisesti ja anna miehesi nukkua ihan rauhassa. Jos fiksu olet, keität hänelle vielä aamukahvit. Tosin minä jouduin meillä keittelemään itse aamukahvini pikku rapulassa, mutta näytti tuo nyt naisellenikin maistuvan (siis kahvi).

Mutta tää nyt taitaa ollakin joku miesvihaprovo, mutta menköön tämä kommentti.

Vierailija
9/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sun nyt on pakko sen kans asua? Pakkaat kamas ja vauvan mukaan ja lähdet pois. Voitte sit vauvan kans vietellä alkoholitonta elämää niin paljon kuin huvittaa

Vierailija
10/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoitit provon, jossa mies teki liikaa remonttia. Aivan sama kirjoitustyyli. Miten aikuinen nainen jaksaa haukkua miehiä taas? Ihan oikeasti, eikö sinulla hyvä nainen ole mitään muuta tekemistä?

Vierailija
11/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ne miehet alkaa aina kaikki juomaan kun emännän ja kakrut hommaavat.

Vierailija
12/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa. Tämä on ainakin kolmas provo. Etkö oikeasti voi lopettaa? Ymmärrätkö itse , että kukaan ei usko näitä samoja tarinoitasi?

Vierailija
13/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen miesvihaprovo tällä kertaa. Viimeisessä tarinassa vauvasi olla vuoden ikäinen. Kovasti nuorentunut. On se kova paikka varmaan tarinassa, kun ensin mies tekee aina remonttia ja nyt sitten tämä.

Vierailija
14/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies otti eilen viiniä, joipa muutaman oluenkin illan aikana. Ihan kiltisti meni nukkumaan, kuten aina. Noustiin ennen kymmentä ja nyt tekee pihalla lumitöitä. En huomannut, että krapulaa olisi ollut, osaa aina ottaa siististi, ilkeä ei ole ollut koskaan. Lapset meillä aikuisia, joten eipä tuo viikonloppuinen viininjuonti ketään haittaa. Minä alan tekemään lihakeittoa ja runebergintorttuja.

Vierailija
16/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nopeasti kaupasta laatikko olutta ennenkuin mies herää!

Miehesi pitää saada "korjaussarja"  että hän voi loiventaa krapulaansa

ja vaimon tehtävä on palvella miestään ja olla miehelleen alamainen.

.

Muistelehan vain mitä tuli papin edessä luvattua naimisiin mennessä.

.

Niinpä, nyt täytyy lupaukset lunastaa.

Vierailija
17/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että nukkuu eikä räyhää kännissä. Sitäkö haluat?

Sinkkumies

Vierailija
18/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sen vauvan kantanut ja synnyttänyt! Älä rupea miestä syyttelemään juomisesta tai vauvan rääkymisestä. Tsiisus näitä nykyajan mammoja! Ennen oli paremmin.

Vierailija
19/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että nukkuu eikä räyhää kännissä. Sitäkö haluat?

Sinkkumies

Jeesus mitä paskaa. Hyvä mies kun ei lyö?

Vierailija
20/53 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seuraavaksi ottaa turaparta musumies kun niiltä

kieltää ållah juomisen niin on ainakin yksi ongelma poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan