Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sairaanhoito-oppilaitoksen pääsykoe?

Vierailija
26.01.2019 |

Olen 44v eikä oman alan töitä löydy. Olen ajatellut kouluttautua sairaanhoitajaksi ja lähteä vaikka Norjaan töihin. Puhun hyvää ruotsia. Millainen pääsykoe on?

Kuinka helposti sh saa keikkatöitä? Ajattelin, että voisin tehdä keikkaa sen ajan, kun lapsi on pieni niin, että valitsen ne keikat, jotka ajoittuu niihin päiviin ja öihin, kun lapsi on isällään. Onko tämä mahdollista?

Ainakin yksi tuttuni tekee yötöitä ne viikot, kun lapsensa on isällään ja ne viikot, kun lapsi on hänellä, on vapaalla. Kuinka helppoa on saada tällaista työtä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten, kun lapsi muuttaa omilleen, voisin lähteä vaikka sinne Norjaan. Tai vaikka kehitysaputyöhön.

Vierailija
2/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään, joka osaisi neuvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut jo vajaa 20v AMK, ei sairaanhoito-oppilaitos. Sinne vaan yhteishaussa paperit vetämään. Kokeista selviää kyllä normaalilla maalaisjärjellä, hieman aktivisuutta ja tuppisuuna ei kannata olla. Työ on rankkaa, sitä ei käy kieltäminen. Keikkatöitä löytyy, omat haasteensa on toki keikkailussa (niin kuin koko ammatissa).

Terv.sairaanhoitaja jo pian 30v ajan

Vierailija
4/4 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh-oppilatosta ei ole olemassakaan. On amk. Lähäriksi pääsee kuka vain, kirjoitustaitoa pitäs osata kirjoittaa oma nimi ja laskea yhteen 1 + 1. Sen verran tolloja olen työpaikalla nähnyt, ettei alan opiskelu ole lastentarhan leikkitunteja vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi