Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pyyntihinnan pitäis olla isompi ko mitä haluan saada asunnosta?

Vierailija
15.05.2006 |

Siis kuinka iso täytyy olla tinkausvara?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan saada asunnosta 85 000 euroa niin paljon paan hintapyynnöksi?

Vierailija
2/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostajatkin ovat tyytyväisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kymppitonnin enemmän kun millä myisin.

Vierailija
4/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jättävätkö he mitään tarjousta? Täälläkin saa usein lukea, että ei kehtaa tarjota niin ja niin paljon alle pyynnin.

Vierailija
5/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosiaan niin, että ihmiset eivät naurunalaiseksi joutumisen pelossa välttämättä kehtaa tehdä tarjousta, jos hinta kovin korkea. Myyjän näkökulmasta tämä asenne on idioottimainen: eikai fiksu myyjä nyt kenellekään naura, ja ainahan voi koittaa tarjota, siitähän sitten lähdetään neuvottelemaan edelleen. Mutta tästä syystä liian korkea hintapyyntö voi tosiaan olla myynnin este. Toisaalta jos asunto menee ekalla näytöllä ja vaikka useampikin ostaja tarjoaa sen, mitä pyydät, voipi jäädä kaihertamaan olisiko saanut enemmänkin..

Välittäjillä on aika hyvä käsitys realistisesta hinnasta, joten vaikka myisit itse, kannattaisi ehkä raahata muutama välittäjä arvioimaan asuntosi ennen pyyntihinnan määrittelemistä.

Vierailija
6/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota itse myymistä olen miettinyt... Ostajat kun pääosin haluavat edelleen ostaa asunnon välittäjän kautta. Tämä on ainakin minun käsitys.

Mitä luulette, jos ekaks yrittäisin itse myydä. Vaikka kuukauden ja sitten jos ei mee kaupaksi antaisin välittäjälle. Kärsiskö asunto tästä inflaatiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme