Ikisinkut naiset vs ikisinkut miehet
Keskusteltiin( isossa kaveriporukassa jossa on miehiä/naisia) ikisinkuista. En ole kun muutaman nähnyt/tiedän/tunnen hyvännäköisen ikisinkku naisen mutta ikisinkku miehissä ( jonkun verran syrjäytyneitä) mut on paljon hyvännäköisiä joista ei todel. uskoisi että ovat koko elämänsä olleet seurustelematta. Kuten kaveriporukassani on eräs tummaihoinen noin 30v mies korkeakoulutettu ja on esiintynyt muutamassa tv-mainoksessa (olette varmasti nähneet). Itse olen jo parisuhteessa, mutta itse naisena ihmettelen ja taisin sanoa nuorena et kaikki hyvät miehet( ennen kun löysin omani) on jo varattuja ettei vaan asiat olisi toisinpäin?
T: N29
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla yllätyksenä: ulkonäkö ei ole se tärkein meriitti
Onhan se nykyisyin melkein 90%
Mä en ymmärrä aloitusta ollenkaan. Kenen ajatus pätkii, mun vai aloittajan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä aloitusta ollenkaan. Kenen ajatus pätkii, mun vai aloittajan?
Aloittajan. Ei tuossa tekstissä ole mitään järkeä. Voi toki olla, ettei suomi ole äidinkieli.
Parhaat parisuhdeihmiset kyllä pariutuvat ensimmäisinä ja pysyvät yhdessä. Voihan niissä ikisinkuissa olla sitten muissa asioissa hyviä ihmisiä.
Useat ikisinkut voivat olla luonteeltaan sellaisia, että he todella ovat parhaimmillaan sinkkuna ja tiedostavat sen itsekin. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä. Eivät edes kaikki ne, jotka luulevat olevansa ja kokevat uppoavan katastrofiparisuhteen toisensa jälkeen, koska uskovat tarvitsevansa parisuhteen.
Jossakin sanottiin, että parisuhteeseen soveltuvimmat aloittavat seurustelun jo varsin nuorella iällä toisten samaa tyyppiä edustavien kanssa ja ovat pitkissä suhteissa. Siksi "vapailla markkinoilla" on lähinnä niitä, joille sitoutuminen ja yhteiselämän taitojen hallinta ei ole niin ominaista. Se kyky toimia läheisessä suhteessa tulee usein perintönä jo lapsuudenkodista.
Mikä tässä on ongelma?Se että ikisinkkulla ei ole vakinaista parisuhdetta ei tarkoita sitä etteikö se seurustelisi hyvin aktiivisesti ja hyvin monien kanssa.
Minä olen taas huomannut, että moni hyvännäköinen ikisinkkumies taas nimenomaa nauttii sinkkuudestaan, kun on naisia joka sormelle eikä tarvitse jämähtää vain yhteen. Ei se ikisinkkuus tarkoita sitä, etteikö olisi seksuaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas huomannut, että moni hyvännäköinen ikisinkkumies taas nimenomaa nauttii sinkkuudestaan, kun on naisia joka sormelle eikä tarvitse jämähtää vain yhteen. Ei se ikisinkkuus tarkoita sitä, etteikö olisi seksuaalista elämää.
Niinpä. Heille kevyempikin sitoutuminen tarkoittaa palloa jalassa ja tuntuu kauhealta jo ajatuksena. Ja hyvä tietysti näin, että tietävät mitä haluavat, eivätkä lähde suhteeseen ja sitten puuhaile selän takana, kun ei se yksi nainen riitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat parisuhdeihmiset kyllä pariutuvat ensimmäisinä ja pysyvät yhdessä. Voihan niissä ikisinkuissa olla sitten muissa asioissa hyviä ihmisiä.
Jaa. Minusta kyky löytää parisuhde helposti ja kyky olla hyvä kumppani eivät ole kyllä lainkaan samoja asioita, vaikka näissä kieltämättä päällekkäisyyksiä onkin. Jollakin ikisinkulla voi olla niin kovat kriteerit ettei sopivaa helposti löydy, mutta se ei kerro juuri mitään siitä millainen hän on suhteessa sen oikean lopulta löydyttyä. Toiset taas ajautuvat toimimattomasta suhteesta toiseen tai saamattomuuttaan jämähtävät siihen ensimmäiseen tai toiseen nuoruuden suhteeseen vaikka siinä on kaikki pielessä.
Tutkimuksissa korostui miesten syrjäytyneisyys koulutettuihin naisiin verrattuna.
Olen 36v. ikisinkkunainen mutta hyvännäköinen.
Noin, aloitus kumottu.
Suhdetta haluavat ikisinkkunaiset ovat lähes poikkeuksetta passiivisia ts. eivät itse ole kauhean aloitteellisia. Miehissä taas löytyy passiivisia sekä niitä, jotka ovat saaneet satoja pakkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta kyky löytää parisuhde helposti ja kyky olla hyvä kumppani eivät ole kyllä lainkaan samoja asioita, vaikka näissä kieltämättä päällekkäisyyksiä onkin. Jollakin ikisinkulla voi olla niin kovat kriteerit ettei sopivaa helposti löydy, mutta se ei kerro juuri mitään siitä millainen hän on suhteessa sen oikean lopulta löydyttyä. Toiset taas ajautuvat toimimattomasta suhteesta toiseen tai saamattomuuttaan jämähtävät siihen ensimmäiseen tai toiseen nuoruuden suhteeseen vaikka siinä on kaikki pielessä.
Referoit juuri itsekin tapauksia joissa parisuhdetaidot ovat puutteellisia. Parisuhde kun ei ole vaatimuslistoja vaan empatiaa ja kykyä myötäelää. Samoin ajattelevat ihmiset kyllä tunnistavat nopeasti toisensa.
Huono itsetuntoiset. Pyydän anteeksi naiset koska olen tuhlannut aikaanne. :(
Miesten ikisinkkuus tarkoittaa lähes aina eri asiaa kuin naisten vastaava.
Tuon kun sisäistää niin sitten voidaan keskustella.
Ikisinkut:
Mies = syrjäytynyt, luuseri, jolle kelpaa kassialmatkin.
Nainen = kaunis, hyvinkoulutettu ja tasokkuutta vaativa.
Mutta naiset tarvitsevat kuitenkin tukea kaikeen lisää, koska lasikatot, naisen euro, huono itsetunto jne.
Tämä voi tulla yllätyksenä: ulkonäkö ei ole se tärkein meriitti