Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuukautis-appseista?

Vierailija
25.01.2019 |

Aletaan koittamaan lasta. Mulla ei ole hajuakaan kierron pituudesta, menkat tulee pari viikkoa sinne tänne ja pitäisi alkaa kirjaamaan.
Mikä on hyvä? Onko sellaista jossa olisi jonkinmoinen aktiivisuusseuranta (siis liikunta)? Oon sairastanut syömishäiriöitä pitkin elämää ja vaikka nykyään olen normaalipainossa ja syön hyvin niin pelkään treenaavani edelleen liikaa.
Onko joku kokenut jonkun kuukautisseurannan olleen avuksi raskautumisessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käytössä P tracker.

Vierailija
2/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Fitbit aktiivisuusranneke ja sen appissa on kuukautiskirjanpito. Se on ihan kätevä,ei tarvi kirjoittaa minnekään paperille ja appsi ennustaa aiempien kierroksen perusteella, koska menkat taas alkaa.Fitbitissä on tietysti myös liikunnan seuranta,sitä vartenhan se pääasiassa mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käytössä Period trackerin ilmaisversio ja se on ollut ihan riittävä käyttööni. Siihen saa kuukautisten lisäksi merkattua liikunnan, lämmön, unen, painon, ravinnon, kuukautisoireet, mielentilan ja seksinharrastamisen. Käytän appsia ihan vaan kuukautisten seurantaan, raskautumiselle ei ole tarvetta.

Vierailija
4/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velana en osaa kommentoida raskautumiseen, mutta iPeriod on mainio menkka-app. Siihen voi myös merkitä ovulaatiojuttuja ja ilmoittaa "vaarallisista ajoista".

Vierailija
5/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan aktiivisuusranneketta en omaa eli pitäisi olla ihan kännykän oma. Latasin juuri Flown mutta mielenkiinnolla kuuntelisin mielipiteitä :) hävettää että kolmekymppisenä on vielä näin ulalla omasta kehostaan.

Ja voisko tää alapeukuttaja kertoo oman mielipiteensä myös? :D

Vierailija
6/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu jotain muutakin mutta Clue on ollu tosi kiva ja selkee!

Vierailija
7/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Flo-niminen sovellus.

Tässä on kuukautisten kirjaus, kierron pituus, ovulaation ajankohdan ennusteet, mahdolliset päivät raskautua, seksi ja seksuaalivietti, mieliala ja oireet koko kierron aikana ja vuodon laatu ja määrä koko kierron aikana. Myös unen kesto, askelmittari, nautittu vesimäärä ja ravitsemustiedot (toisesta sovelluksesta tuonti).

Olen ollut todella tyytyväinen. En suunnittele raskautta, mutta olen oppinut sovelluksen avustuksella ymmärtämään paremmin kehoani, mielialojani ja fyysistä vointiani.

Vierailija
8/8 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flo:ta täällä käyttelen, helppo ja siisti ulkoasu!