Mies halusi ottaa kuvan, jossa pyllistän
Halusi vielä, että levitän pakaroita. Onko normaalia?
Kommentit (22)
Onhan niitä otettu maailman sivu omien naisten pyllyistä kuvaa.
On täysin epänormaalia, että mies kiihottuu naisesta.
Runkkailee yksin ollessaan ja katsoo kuvaa
Onhan se ihan normaalia, kukapa ei.
Vierailija kirjoitti:
Runkkailee yksin ollessaan ja katsoo kuvaa
Tai vaihtelee kavereiden kanssa, 'wife-picture-swapping'. :)
Minusta tuo on ok jos se tehdään yhteisymmärryksessä, itse haluat sitä ja sovittujen pelisääntöjen rajoissa.
Aikoinaan kuvailtiin vaimon kanssa paljonkin.
Olisit tyytyväinen ja mielissäsi, että miehesi haluaa juuri sinua. Sellainen on erittäin normaalia, etten sanoisi toivottavaa. Mut sähän päätät, ja myös kuinka paljon häntä torjut ja kontrolloit, jolloin hän hakee herkemmin vastaavaa muualta netistä.
Mä olen valokuvannut paljon seksikkäitä, kiinnostavia, nättejä kuvia naisestani - myös täysissä pukeissa. Hänen piirtämisensäkin olis hauskaa, mut vaatis enemmän aikaa ja suunnittelua.
M57
Ei ole normaalia.kukaan mies ei oikeasti runkkaa oman naisen kuvia katsellen kun netti on pullollaan paljon parempaakin ja erilaista.
Kyllä. Miehet ovat tavattoman kiinnostuneita naisen vartalon yksityiskohdista kuten rinnoista, perseestä ja tietenkin emättimestä.
Naisen paikkojen näkeminen tuosta kulmasta saattaa olla monen salainen haave, mutta on aika harvinaista että nainen suostuu tuohon. Luulen että miehet olisivat astetta onnellisempia jos vaimomme ja tyttöystävämme esittelisivät meille luojan luomia aarteitaan edes hiukan useammin.
Voi mä esittelisin kameralle mitä vaan ja mistä kuvakulmasta vaan jos miestä kiinnostaisi. Sen sijaan se katsoo alaston suomesta kuvia ja runkkaa niille. On kurjaa kun oma perse ei kelpaa vaikka on ihan kiva treenattu peppu.
Tyttöystävä on tasan kerran suostunut tekemään noin, viisi vuotta sitten.
Hän pyllisti suoraan edessäni ja kutsui yhdyntään. Naisen takapuoli suoraan silmieni edessä ja koskaan en ole pillu siinä raollaan, koskaan en ole "sitä" nähnyt niin hyvin.
Meinasin pyörtyä, henkeäni haukkoen.
Toivoisin että joskus hän voisi tehdä tuon uudestaan mutta niin ei ole käynyt...
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä on tasan kerran suostunut tekemään noin, viisi vuotta sitten.
Hän pyllisti suoraan edessäni ja kutsui yhdyntään. Naisen takapuoli suoraan silmieni edessä ja koskaan en ole pillu siinä raollaan, koskaan en ole "sitä" nähnyt niin hyvin.
Meinasin pyörtyä, henkeäni haukkoen.
Toivoisin että joskus hän voisi tehdä tuon uudestaan mutta niin ei ole käynyt...
Et siis pääse imemään tyttöystäväsi häpyhuulia takaapäin usein ja säännöllisesti? Osanottoni ;(
M48
Minulla on pyllistyskuvia takaapäin otettuna vain 4-5. Edestä jalat levällään kymmeniä. Joten oli hyvä, että kirjoitit tänne, nyt muistan kartuttaa pyllistyskuvakokoelmaani. Toki takaapäin seisoen stringeissä olevia kuvia on paljon. Rakkaallani on törkeän hyvännäköinen peba. Muuten, kaikki alastonkuvat ovat nykyisestä rakkaastani.
Itse en voisi moista kuvaa antaa ottaa. Hirvittää ajatella, että mies katselee peppureikääni ja masturboi. Inhoan ajatusta peppuseksistä.
Itse ainakin katsoisin mielelläni pyllistyskuvaa puolisosta. Sellaista vaan ei saa kun on sovittu ettei kuvata sellaisia kuvia.
No onhan se nyt ihan sairasta levitellä avoimesti paskareikää jossakin kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehet ovat tavattoman kiinnostuneita naisen vartalon yksityiskohdista kuten rinnoista, perseestä ja tietenkin emättimestä.
Naisen paikkojen näkeminen tuosta kulmasta saattaa olla monen salainen haave, mutta on aika harvinaista että nainen suostuu tuohon. Luulen että miehet olisivat astetta onnellisempia jos vaimomme ja tyttöystävämme esittelisivät meille luojan luomia aarteitaan edes hiukan useammin.
Tavattoman kiinnostuita vulvasta, häpyhuulista, mutta en erityisemmin emättimen katsomisesta.
M48
Laita kuva niin katsotaan onko.