Mikä on naisen seksikkäin ruumiinosa?
Kommentit (63)
Pillu toki mutta myös sirot kantapäät. Itse haluan että nainen osaa paneutua tyydyttämään miestä myös koko vartalollaan. Erilaisia kehonosia voi kiihottaa monella tapaa. Jo Venäjällä ja Ruotsissa yleiseen sänkytapaan kuuluu footjob ja monia aistillisia keinoja miehen tyydyttämiseksi. Suomessa naiset eivät puhu keskenään seksistä vrt, Thaimaa ja siksi suomalainen kantturat luulee että pilluun penetroiminen on miehelle se juttu. En usko että voisin elää tyytyväisenä suomalaisen kanssa. Ainakin sutra on osattava!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi, että silmät.
Niinhän me miehet sanotaan päin naamaa. oikeesti se paras puoli on peppu. En tiiä itekkään miksi mutta sen vastasin heti kun kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus se naisen seksikkäin kohta ei löydy heti.
Mulla meni pari päivää ennen kuin hokasin että sillä oli sievä nenä.
Valuuko räkää?
Jos valuu, suutelen sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkihan naisen kropassa on kaunista ja seksikästä😍
T. Mies 47 v.
Tuo on parempi kuin mun vastaus, peppu.
Myöskin m 47.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeää naisen esineellistämistä! Vain mies voi tehdä jonkun näin mauttoman kyselyn!
Samaa mieltä. Eipä suomalaiselta mieheltä voi muuta odottaakaan.
EIkä suomalaiselta naiseltakaan, koska sama kysely on tehty myös miehistä...
Vierailija kirjoitti:
Persesilmä on seksikkäin naisen ruumiinosa. Voisin tuijotella sen kanssa kuukausia.
Otan tän huumorilla, oikeesti nauratti. Mulla on aika laaja tää huumorintaju. Sano nyt vielä että se on sykkivä silmä.
Se toinen m 47.
Hymyilevät kasvot ja huumorintajua korvien välissä:) sellaisen kanssa on kiva. Loput voi olla kiinteää tai löysää, sillä ei oo väliä
Kiva näin pienirintaisena huomata, että rinnat eivät olekaan siellä kakkosena listalla
Vierailija kirjoitti:
Osaako miehet katsoa muita kuin näitä ilmeisiä, takapuolta ja rintoja, siinä mielessä?
Toki. Mm. niska ja selän kaari kuuluu näihin muihin, mihin huomio kiinnittyy
Vyötärö. Se kun on kunnossa tai edes löytyy niin rinnat, lantio ja peppu tulevat paremmin esiin.
Vyötärö/lantio suhteelle pojot.
Takareidet on sopivasti treenattuna myös omia silmiä miellyttävä juttu.
Seksikkyys on paljon enemmän kuin nuo yksittäiset ruumiinosat. Joku jo mainitsi aivot, joka lähentelee totuutta. Se mitä ja miten nainen puhuu, miten katsoo, kävelee, liikkuu, elehtii jne. tekevät naisesta seksikkään. Noista ruumiinosista voi poimia oikeastaan vain sen, jota katsoo mieluiten naisessa eroottisessa mielessä. Siis noin yleisesti. Pakarat ja reidet voisin minä poimia.
m50+ kirjoitti:
Seksikkyys on paljon enemmän kuin nuo yksittäiset ruumiinosat. Joku jo mainitsi aivot, joka lähentelee totuutta. Se mitä ja miten nainen puhuu, miten katsoo, kävelee, liikkuu, elehtii jne. tekevät naisesta seksikkään. Noista ruumiinosista voi poimia oikeastaan vain sen, jota katsoo mieluiten naisessa eroottisessa mielessä. Siis noin yleisesti. Pakarat ja reidet voisin minä poimia.
Kyllähän se nimenomaan näin on, pellillä ruumiinosilla ei sitä seksikkyyttä saa. Ja vaikka itse tissimiehiä olenkin, niin kyllä se on naisen kasvot, ilmeet, eleet nauru, ääni ja muut ei-ruumiinosiin liittyvät asiat, jotka naisessa huomion herättää. Kauniit silmät ja hymykuopat kun näkee niin siinä on naisen muut fyysiset mitat kokolailla toisarvoisia
T : niskan ja selän kaaren maininnut
Valuuko räkää?