Mikä on naisen seksikkäin ruumiinosa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeää naisen esineellistämistä! Vain mies voi tehdä jonkun näin mauttoman kyselyn!
Älä jaksa suuttua, tasapuolisuuden nimissä kun miehistäkin tämä kysely tehtiin
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeää naisen esineellistämistä! Vain mies voi tehdä jonkun näin mauttoman kyselyn!
Itse et taida kovin viehättävä olla, kun noin menee karvareuhkan alle.
Monivalintavastaus, ei voi valita yhtä. Oon tissimies, mutta olkapäät, kasvoissa erityisesti silmät ja poskipäät, perse tietysti ja kuumat uumat on kaikki seksikkäitä.
M51
Vierailija kirjoitti:
Kylllä silmät onn koska ne luooo sitää tarinaaa.
Naiisia on kaahdenlaiisia selllaisia vomakkaita naisia tai sellaisia arjen sakareeita mervejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi, että silmät.
Mies valehtelee mieliksesi tai sitten se voi kiihottua myös miehistä, koska silmissä ei ole eroa sukupuolten välillä. Taidat olla aika justiina tai miehesi tohvelisankari tai muu romantikko. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiisia on kaahdenlaiisia selllaisia vomakkaita naisia tai sellaisia arjen sakareeita mervejä.
Siiis herkkiä naisia taii voimakkkaita naiiisia ja samallla huumorintajuisia.
Vastasin reidet, mutta parasta ovat jalat kokonaisuudessaan. Varsinkin tosi pitkät. Sellaiset Naomi Campbellin tyyliset kontit.
Vierailija kirjoitti:
Persesilmä on seksikkäin naisen ruumiinosa. Voisin tuijotella sen kanssa kuukausia.
Miehen ja naisen persesilmät ovat samanlaisia, joten pääset helpommalla kun etsit miehen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Eipä suomalaiselta mieheltä voi muuta odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa romanttista. Et taida olla mies lainkaan.
Melkein kaikkihan naisen kropassa on kaunista ja seksikästä😍
T. Mies 47 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa romanttista. Et taida olla mies lainkaan.
Okei. Varmaaaan just nykänenkin valiitsi mervin kuun eiihän kukaan ainaakaaan urheilijaa haluaaa nähdä ja sorrrtua heikkkouksille?
Paha silmä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persesilmä on seksikkäin naisen ruumiinosa. Voisin tuijotella sen kanssa kuukausia.
Miehen ja naisen persesilmät ovat samanlaisia, joten pääset helpommalla kun etsit miehen.
Minulla on jo mies, miksi tarvitsen toisen?
Joskus se naisen seksikkäin kohta ei löydy heti.
Mulla meni pari päivää ennen kuin hokasin että sillä oli sievä nenä.
No olipa vajavaiset vaihtoehdot... tiedätkö edes mitä vartaloon kuuluu?