Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne käteisellä olevat säästöt piiloon?

Vierailija
25.01.2019 |

En oikein keksi mitään paikkaa. Pitäskö vaan ostaa lukollinen säiliö.

Ei ole mitään isoja summia mutta haluaisin silti pitää varmassa paikassa.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mistä se oli?

Taivaasta tippui. Hyvä enkeli lähetti💙

Vierailija
42/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kultaa ja hautaa maahan. Muista piirtää kartta. PS: tein nettivinkin rahanpesusta.

Ai garmiaa!

Ilmoitissää keskusrikospoliisil vai go Suome pankkii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukanvarteen säästäminen ei taida olla rahanpesua.

Ei ellet pese niitä sukkia vahingossa rahoineen. En suosittele. Potuttais pahasti.

Miksi potuttaisi? Ei nuo nykysetelit ole moksiskaan pesusta.

Vierailija
44/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mistä se oli?

Taivaasta tippui. Hyvä enkeli lähetti💙

Oikeestikko? Mulle antoivat pankin tiskiltä muovipussiin. Kaupanpäällisenä tuli mustepatruunoita, joilla ei ollu käyttöä kun ei ole tulostinta.

Vierailija
45/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne Tuppervaara rasiaan ja hautaa puutarhaan isompaan lootaan. Samassa paikassa terassin alla voi pitää myös pienemmät aseet, semmoset 22:set Isommat pidetään lukitussa  asekaapissa, muista panna patit eri paikkaan. Varkaat etsii viinaa , rahaa ja kultaa.. Jotkut käyvät vain syömässä kesämökeillä . Meidän mökillä oli syksyllä vain syöty ja lukko rikottu. Mitään ei ollu kelvannut varastettavaksi. Naapuri korjasi sen lukon.

Vierailija
46/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin mukavaa ja tietyllä tavalla itsenäinen olo, kun on joitakin tonneja käteistä kotona. Ei pankeissa nykypäivänä kuitenkaan makseta sellaisia korkoja, että rahan arvo ei alenisi, ja sijoittaminen taas ei itseäni kiinnosta, ts. enemmän vaivaa kuin siitä edes saa. Rahani eivät kuulu pankille tai muille ihmisille tai valtiolle mitenkään niin kauan kuin olen ne laillisesti saanut enkä kierrä veroja. Eivätkä ne rahat tililläkään saa olla rauhassa, koko ajan pankki yrittää lokkeilla mun käyttötilinkin rahoissa ja saada mua siirtämään ne johonkin heidän rahastoonsa, että ne hyödyttäisivät heitä enemmän. Noiden takia tulee nykyään todella kytätty olo, jos ostelen jotakin vähän isompaa tilin kautta, ja niinpä en sitä tee. Se on tosin sitten käteisen vastaanottajan asia, maksaako hän verot, ei enää minun.

Vierailija
47/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinmaassani eteläisessä EU:ssa ihmisillä on kymppitonneja käteisenä kotona. Täällä on ihan normaalia myös maksaa isojakin ostoja käteisellä, esim. auto.

Kaupassa käydessä näen kassalla miten rouvien lompakot pullottavat viiskymppisiä.

Cash is king, sillä pankkeihin ei luoteta. Syystä.

Ulkomaiset rahanpesijät sen sijaan tallettavat täkäläisiin pankkeihin käteistä rahaa. Hahaa.

Vierailija
48/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia ammattirikollisista, eli maastokätkö. Ei katoa rahat vaikka tulisi murtovarkaita tai kotietsintä.

Vierailija
49/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkaan. Eikö kaikki tee niin. 😲 Ja sukka patjan alle. Tämähän on vanhaa perinnetietoa. 👍🏻

Vierailija
50/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhassa peltirasiassa roskiskaapissa, ajattelin että sinne ei varkaat kato, purkissa on teippi päällä missä lukee vanhat paristot.

Vierailija
51/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän säästöjäni kondomeissa jotka on työnnetty suoleeni. Sieltä harva osaa niitä etsiä.

Vierailija
52/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän minigrippussissa likapyykkikorin pohjalla. Ei kukaan rosmokaan ala paskaisia kalsareita kaivelemaan ja kun asun yksin, ei tarvi pelätä, että joku muu pyykätessään löytäisi rahnat.

Vierailija
53/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanhassa peltirasiassa roskiskaapissa, ajattelin että sinne ei varkaat kato, purkissa on teippi päällä missä lukee vanhat paristot.

Todella ovela hämäys 😂😂

Vierailija
54/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ovela hämäys 😂😂

Paljastetaan toinenkin jemma, seteleitä on kaapissa missä on vanhoja vhs nauhoja, tuskin yksikään varas kurkistaa sinne Pretty woman elokuvan kansiin....

Vierailija
55/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan esille, laatikkoon missä on muita vaikka kirjekuoreen muiden alle.

Vierailija
56/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukanvarteen säästäminen ei taida olla rahanpesua.

No eihän säästöpossua isompia määriä käteistä säästä kuin henkilöt, jotka syystä tai toisesta eivät voi ilmoittaa varojaan pankille tai viranomaisille. Eli kyseessä ovat rikolliset rahanpesijät ja toimeentulotuesta säästäjät.

Ei se tarkoita, että kaikki muutkin ovat rikollisia ja elävät toimeentulotuella, jos itse olet sellainen.

Ok, lisätään listaan höperöt vanhukset.

Kyllä se niin on, että suuret summat pimeää rahaa käteisenä eivät kestä päivänvaloa.

Mikä on suuri summa? Pidän paria tonnia kotona jotain katastrofia varten. Jos vaikka pankit pimenevät terrorismin vuoksi.

Isommat summat on sijoitettuina asiallisesti.

Vierailija
57/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatelaatikon pohjalla säilytän omia käteisvaroja. Perhanan huono tuuri, jos sattuu joku pervo murtovaras joka etsii juuri sieltä. Paloturvakaappi olis hyvä, vaan ei ole niin suuria summia, että sellaista tarvitsee.

Siellä säilytetään perinteisesti koruja eli yksi ensimmäisistä paikoista varkaille.

Vierailija
58/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ovela hämäys 😂😂

Paljastetaan toinenkin jemma, seteleitä on kaapissa missä on vanhoja vhs nauhoja, tuskin yksikään varas kurkistaa sinne Pretty woman elokuvan kansiin....

Luuletteko, että varkailla ei ole mitään kokemusta hyvistä kätköpaikoista? Totta kai ihmiset tunkee tavaransa jonnekin, mistä ajattelee, että varas ei kumminkaan tajua katsoa. Joten varas miettii, mistä asukas ei uskoisi kenenkään katsovan ja etsii sieltä. Ratkaisevaa varmaan on, ehtiikö etsiskellä tarpeeksi nopeasti/kauan, että kätkö löytyy.

Vierailija
59/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kultaa ja hautaa maahan. Muista piirtää kartta. PS: tein nettivinkin rahanpesusta.

Yllä kirjoittaa i*iootti joka itse pesisi rahaa joten kuvittelee muidenkin sitä harrastavan.

Vierailija
60/83 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ovela hämäys 😂😂

Luuletteko, että varkailla ei ole mitään kokemusta hyvistä kätköpaikoista? Totta kai ihmiset tunkee tavaransa jonnekin, mistä ajattelee, että varas ei kumminkaan tajua katsoa. Joten varas miettii, mistä asukas ei uskoisi kenenkään katsovan ja etsii sieltä. Ratkaisevaa varmaan on, ehtiikö etsiskellä tarpeeksi nopeasti/kauan, että kätkö löytyy.

En luule mutta niitä vhs-kasetteja on noin 100kpl, että siinähän etsiskelee kaikki läpi. Tai roskiskaapin. Summat on pieniä niin että jos mun satanen viedään Pretty womanin kotelosta niin toivottavasti tulee hyvä mieli.