Pillifarkuille pitäisi säätää haittavero niin ne menisi viimeinkin pois muodista
Naisilla menee jalat ja pojilla hajoaa munat kun tunkevat jalkansa noihin kireisiin makkarankuoriin jotka on jo vuosikymmenen ollut so last seson.
Kommentit (17)
Mihin ne menee? Ne jalat, meinaan.
T. nainen pillifarkuissa
Vain Lampaat seuraa muotia vaikka se on typera.
Vihaan tata muotia koska farkkujen ostaminen on niin pirun hankalaa.
Reisissa on jerkkua mutta vyotaro on 32" 180cm/85kg
Parhaat farkut olenkin ostanut Tescosta :O 10£
Ei oleet muodikkaat, muta sopivat
Minulla on niin isot pohkeet että lähes kaikissa farkuissa lahjeen suu on pohkeesta kireä pilli oli darkun malli mitä tahansa. Tästä johtuen suirin osa farkuista näyttää jaloissani typeriltä.
Onko Ap joku katkera tukkijalka? MInä aion esitellä siroja, pitkiä jalkojani edelleenkin pillifarkuissa, olipa av:n muotitietoiset mammat mitä tahansa mieltä asiasta.
Oikean kokoiset pillifarkut ei tiukkaa. Pillifarkut on myös ainoat oikeasti kivan näköiset farkut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap joku katkera tukkijalka? MInä aion esitellä siroja, pitkiä jalkojani edelleenkin pillifarkuissa, olipa av:n muotitietoiset mammat mitä tahansa mieltä asiasta.
Kaikilla ei nyt olekkaan sellaisia anorektikon langanlaihoja sulosääriä kuten sinulla.
Lusin teiniaikani järjettömän leveälahkeisissa lantiofarkuissa ja niitä en enää päälleni vedä. En tajua miksi bootcutmallia tupetaan suomalaisille persjaloille ja usein nimenomaan ylipainoisille. Jos kroppa ei ole mallia gaselli, niin ne saavat näyttämään entistä paksummalta. Suorat tai pillit sopivat paremmin ja ovat käytännöllisemmät talvioloissa, koska ne saa saappaan sisään. Hyi hitto niitä ylipitkiä leveitä kuralahkeita jotka rispaantuivat kengän alle ja aiheuttivat kompasteluja.
Kysyt milloin ne menee pois muodista, mutta kuitenkin kerrot niiden olevan jo "last season". Koita päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei nyt olekkaan sellaisia anorektikon langanlaihoja sulosääriä kuten sinulla.
Oletteko te lihavat naiset oikeasti noin katkeria?
Se että on hoikat nätit jalat ei tee ihmisestä anorektikkoa eikä langanlaihaa. Normaalipainoisilla ne jalatkin on usein ihan hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on hoikat nätit jalat ei tee ihmisestä anorektikkoa eikä langanlaihaa. Normaalipainoisilla ne jalatkin on usein ihan hyvässä kunnossa.
Pillifarkut ovat niin kireitä ettei normaalipainoinen niitä saisi edes jalkaansa, mutta anorektikoille ne onkin juuri alunperin suuniteltukkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti olekaan. Tosin eipä nämä mitkään anorektikonjalat sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on hoikat nätit jalat ei tee ihmisestä anorektikkoa eikä langanlaihaa. Normaalipainoisilla ne jalatkin on usein ihan hyvässä kunnossa.Pillifarkut ovat niin kireitä ettei normaalipainoinen niitä saisi edes jalkaansa, mutta anorektikoille ne onkin juuri alunperin suuniteltukkin.
Niin, siis tarkoitan nyt normaalipainoisilla tätä bmi alle 25. En näitä sinun "kurvikkaita ja reheviä" lylleröitä.
Pillifarkut naisilla on just parhaat!
https://i.pinimg.com/originals/89/de/d6/89ded60d5c5a632f459db01bf928f35…
https://i.pinimg.com/736x/a3/ea/c5/a3eac5a93ee0c97cedf4c96ca0e10d9c.jpg
t. Mies
Nehän on pois muodista, Suomi on vaan jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on pois muodista, Suomi on vaan jäljessä.
No onhan täälläkin uutisissa ollut, että ovat poissa muodita.
Miksi niitä sitten näkee vielä? No, jotkut pukeutuvat itseään miellyttäviin vaatteisiin, eikä sellaisiin mitä muotilehdet hehkuttavat.
Eikö muka kenenkään muun mielestä pillifarkut ole epämukavat? Ja lisäksi pillifarkut sopivat mun mielestäni ainoastaan nuorille. Tiedän olevani vähemmistössä tässä, mutta ihmettelen vain. Vanhemmat pillifarkkuiset rokkarit on tietysti oma rotunsa.
On se todella ennen näkemättömän sitkeä muoti. Aina ennen farkut ovat levenneet ja kavenneet muutaman vuoden välein, mutta nyt 14-vuotiailla on samanlaiset housut kuin äideillään 14-vuotiaina, eikä siinä välissä ole muuta ollut.