Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddy housut - last season?

Vierailija
25.01.2019 |

Onko jo menneen talven lumia vai voiko vielä pitää? Ei taida näkyä enää katukuvassa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käytän yhä mun freddyjä. Mukavat jalassa ja istuvat :)

Vierailija
22/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos, että mun peppu on naisellisen kaunis ja pyöreä ihan aina, oli sitten housut jalassa tai ei;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freddyt on tosi hyvännäköset hyvän naisen päällä. Taatusti jokaisen miehen mieleen. Nyt on av-mammat pahemman kerran kateellisia.

🙂

Mun treenattu peppu näyttää hyvältä tavallisissa farkuissa, ei siihen mitään Freddyjä tarvita. Ne on nolot ja tyylittömät. Piste.

Vierailija
24/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat, myötähäpeää aiheuttavat. Seksikkyys pukeutumisessa toimii parhaiten silloin, kun se näyttää siltä että ei ole yritetty liikaa. Freddy-housut kirkuvat kilometrin päähän että "yritän epätoivoisesti".

Vierailija
25/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä freddyt aina naisten reikäset ja likaset verkkarit ja sisähousut voittaa. Puhumattakaan suomalaisnaisten juhla-asusta, eli trikoista.

Vierailija
26/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks entinen työkaveri laittoi AINA freddyt jalkaan, jos työhousut olivat likaiset/kuivumassa. Ja sitten pyöritteli silmiään (oikeasti mielissään) kun miehet katsoivat työmaalla. Ja ne housut olivat kuluneet, nukkaiset, joskus olleet mustat. Kauhea myötähäpeä tuli aina kun näki että taasko noi housut, eikö oikeasti muka ollut _mitään_ muuta vaihtoehtoa 🙈

Vierailija
27/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freddyt on tosi hyvännäköset hyvän naisen päällä. Taatusti jokaisen miehen mieleen. Nyt on av-mammat pahemman kerran kateellisia.

🙂

Mun treenattu peppu näyttää hyvältä tavallisissa farkuissa, ei siihen mitään Freddyjä tarvita. Ne on nolot ja tyylittömät. Piste.

Freddythän on ihan tavalliset farkut. Ei ne mitään avaruusteknologiaa ole. Piste.

Vierailija
28/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dromet paljon paremman näköiset. Täysin mustina voisin käyttää, muun värisinä jotenkin naurettavan näköiset. 

Vierailija
29/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön freddyjä joka päivä.

Mies 29v, 181/94

Vierailija
30/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä freddyt aina naisten reikäset ja likaset verkkarit ja sisähousut voittaa. Puhumattakaan suomalaisnaisten juhla-asusta, eli trikoista.

https://akphoto1.ask.fm/493/404/977/-9996973-1t38lpa-663ho2soq1j53e5/or…

Juu toki👌

Vierailija
31/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙂

Mikäs siinä, jos ”ihan hyvä” on se mihin pyrit.

Vierailija
32/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te mammat olette kommentoimaan toisten vaatteiden käyttöä. Jokainen pukeutuu just niinku itse haluaa. Siihen ei muilla oo mitään märehtimistä.

Vierailija
33/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin lapsellista tällainen so last season -jankkaus. Mitä hittoo se muille kuuluu miten joku haluaa pukeutua. Onko omat aivot hukassa jos joku vaate on so last season ja sitä tarvitsee muille mainostaa?

Vierailija
34/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Uggit on kuuminta hottia tosi fashionisteilla. Ensi talvena sitten ehkä meillä.Nyt äkkiä hommaamaan.Sopii hyvin freddyjen kanssa

Vierailija
35/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat housut mitä on olemassa!

Vierailija
36/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin 6-7 freddyt eri väriä. Ne om jalassa äärettömän mukavat ja XS koko sopii loistavasti tällaiselle hoikalle 156 cm pitkälle, jolle monet normifarkut on liian pitkälahkeiset. Sen peppuosan voi peittää pidemmillä paidoilla kun haluaa olla asiallinen. Ihanan hyvin ne silti istuu jalkojen kohdalta! Uusimmat hankintani freddyistä ovat mustat ecoleather freddyt, jotka näyttää tyylikkäiltä ja seksyiltä esim. vaalean asiallisen sifonkipaidan kanssa. Mulle freddyt on in!

Vierailija
37/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin 6-7 freddyt eri väriä. Ne om jalassa äärettömän mukavat ja XS koko sopii loistavasti tällaiselle hoikalle 156 cm pitkälle, jolle monet normifarkut on liian pitkälahkeiset. Sen peppuosan voi peittää pidemmillä paidoilla kun haluaa olla asiallinen. Ihanan hyvin ne silti istuu jalkojen kohdalta! Uusimmat hankintani freddyistä ovat mustat ecoleather freddyt, jotka näyttää tyylikkäiltä ja seksyiltä esim. vaalean asiallisen sifonkipaidan kanssa. Mulle freddyt on in!

Ja esim neuleiden kanssa freddyt on älyttömän söpöt myös. Esim. sellaiset 90-luvun henkiset neuleet jotka on nyt muotia.

Vierailija
38/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit housut ja sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen. Olen pitänyt juhlissakin sekä ihan vapaa-aikana. Oli sitten muotia tai ei, aion pitää niitä jatkossakin.

Vierailija
39/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käyttää ne, jotka ei jaksa treenata. Kuvitellaan että perse näyttää paremmalta niissä, siksi niitä ostetaan. Siinä syy. :D

Vierailija
40/53 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Freddy-housut of this season.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi