Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät halua yhden yön juttuja

Vierailija
24.01.2019 |

En vaan ymmärrä miksei naiset halua nauttia hyvästä seksistä.
Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei sinun kanssa. Et vain osaa iskeä naista tai sitten et ole tarpeeksi hyvännäköinen.

Vierailija
2/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteksi että matkin päministeriä mutta öö jostain syystä moni nainen on halunnut hyvin lyhyellä tutustumisella.

Saluunasta sänkyyn ja usein se on jäänyt siihen yhteen yöhön. Monesti se on ollut perjantain ja sunnuntain välinen yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on ihan selvästi muualla, kuin seksissä, jos kerran eivät lähde matkaan. Jotenkin annat itsestäsi luotaantyöntävän vaikutelman. Ei siinä seksitaidot silloin paljon auta

Vierailija
4/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole samanlaisia kuin miehet, seksinkään suhten. Naiselle

ovt muut asiat paljon tärkeämpiä. Esimerkiksi kokonaisuus, turvallisuus,

jatkuvuus. Nainen ei sen enempää ymmärrä miehen yhden yön ihannointia

useimminkaan.

Vierailija
5/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, kyllä mä aikoinani tykkäsin. On tää nykyinen parisuhdekin alunperin yhdenyön juttu, ja sitten toisen ja sitten kolmannen. Sitten käytiinkin treffeillä...

Taitaa ap:lla olla vaan vaikeuksia kysynnän ja tarjonnan kohtaamisen kanssa, ja sehän ei ole yksistään naisten vika.

Vierailija
6/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluais jotain tautimunaa, joka kiertää ympäriinsä?

Minä vapaana naisena annan vain miehelle, jonka jo jotenkin tunnen ja oikeasti haluaisin jotain pysyvää hänen kanssaan.

Hyi hyi pelkille seksisuhteille!!!

Vierailija
7/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?

Millä listalla? :)

Vierailija
8/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi yksi yhdenillanjuttuni ovat olleet paskoja panoja. Jopa mies, jonka kanssa myöhemmin alettiin tapailla ja muuttui myöhemmin hyväksi sängyssä, kun kommunikaatio lisääntyi, oli aivan huono ekalla kerralla. Se yksi, joka oli hyvä ekallakin kerralla, oli poikkeuksellisen taitava ja halukas miellyttämään naista, mutta valitettavasti en saanut siitä irti mitään, koska en nauti seksistä tuntemattomien kanssa: se on ällöttävää suoraan sanoen.

Nykyään olen aikuistunut ja kunnioitan itseäni enemmän, joten en kuvittele minun olevan pakko hakea yhdenillanjuttuja ollakseni ”moderni nainen”. Kun se ei ole minun juttuni, niin turha rääkätä itseään.

Ja Ap vaikuttaa juuri sellaiselta itseriittoiselta mieheltä, joka luulee olevansa mainio pano, vaikka parhaimmillaankin on korkeintaan keskinkertainen ja oikeasti kiinnostaa vain oma orgasmi ja oman egon pönkitys. Näin useimmilla ihmisillä on. Tarkoitus ei ole haukkua Ap:ta, vaan ainoastaan nostaa esille, että ehkä juuri tämä luotaantyöntävä ensivaikutelma on syy, miksi naiset eivät kiinnostu.

Vierailija
9/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole samanlaisia kuin miehet, seksinkään suhten. Naiselle

ovt muut asiat paljon tärkeämpiä. Esimerkiksi kokonaisuus, turvallisuus,

jatkuvuus. Nainen ei sen enempää ymmärrä miehen yhden yön ihannointia

useimminkaan.

Ei ole sukupuoliasia mitenkään. Ei naisten ja miesten seksitarpeet poikkea toisistaan.

Vierailija
10/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. En ole koskaan halunnut, enkä halua vieläkään.

Vierailija
11/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluan enemmän kuin pelkkää seksiä. Seksi paranee mitä paremmin toisen tuntee.

Kuvittele mitä voisit antaa suhteessa AP.

Vierailija
12/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haet yhden yön juttuja? Jos osaat hommasi, he haluavat palata...

Vierailija
13/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena aika hyvän näköinen kaveri ja jostain syystä ystävystyin helposti sellaiset naisten kanssa, jotka alkoi kun kaverilleen puhua siitä kuinka he aikoivat taas kokeilla jotain kundia. Ihan konkreettisesti paikalla olevaakin. Kuvio oli aina sama, etä meidän väliltä puuttui seksuaalinen vetovoima, mutta outo kaveruus vaan syntyi.  "Mitä  mulle tollaista puhutte".

No oman "metsästykseni" kohteet oli sitten aivan eri tyypin naisia..

Vierailija
14/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset valittaa että naiset ei halua toiset valittaa että kaikki naiset tekevät tuota ja menee pilalle ja ovat veteraaneja ton suhteen.

Hohhoijaa. Mikään ei oo hyvä.

Vierailija
15/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitautien poliklinikan kanta-asiakkaiden listalla

Vierailija
16/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nauttinut yhdestäkään yhden illan jutusta, ei niitä tosin ole kuin muutama... itse asiassa yksi ja loput "yhden illan jutut" ovat olleet sellaisia, ettei olla tunnettu kunnolla vaan tapailtu ja menty sänkyyn pari kertaa. Aivan paskaa sekä minun, että miehen osalta sillä seksi ilman tunteita on ollut aika mitään sanomatonta = ei täydellisen tyydyttävää. Toki pitkän kuivan jakson jälkeen se voisi virkistää ja voittaa ehkä joskus masturboinnin, siinä mielessä ymmärrän fwb-suhteet. Mutta oikeasti hyvää seksiä voi saada vain ihmisen kanssa, jota kohtaan on voimakkaita tunteita ja sitä parempaa mitä enemmän toista ja hänen halujaan oppii tuntemaan.

Vierailija
17/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan enemmän kuin pelkkää seksiä. Seksi paranee mitä paremmin toisen tuntee.

Kuvittele mitä voisit antaa suhteessa AP.

Meinasin vastata ensin ivallisesti. Pahus vie ei pysty kun olet oikeassa. Hyvää olen saanut yhdenkin yön jutusta mutta pakko myöntää pitkissä suhteissa olen saanut parasta. Vakavissa suhteissa on kuitenkin yksi vika. Ne raapasee palan sydämmestä. Enkä mä tiedä onko mulla varaa enää raapaista pientäkään palaa?

Vierailija
18/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listalla tyypeistä joista poket varoittavat nais-asiakkaita jos näkevät hänen olevan lähdössä saatille.

Vierailija
19/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sitä lehmää siellä ojassa.

Vierailija
20/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä tuota ap:n väittämää, mutta arvostan toki naisia jotka älyävät pitää sakset kiinni ja siveät ajatukset mielessä. Se tuntuisi olevan valitettavan harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi