Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututko jos joku antaa koirallesi herkun kysymättä?

Vierailija
24.01.2019 |

Lenkität koiraa ja tuntematon tulee kysymättä silittelemään ja antaa jonkun koiran namun.
Miten reagoit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin hemmetisti, koska koirani on niin monelle allerginen, että voisi henki mennä.

Vierailija
2/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Jos tuo ihminen on itsekin koiranomistaja eikä mikään hullun myrkyttäjän oloinen, niin en suuttuisi mutta ihmettelisin mielessäni. Yleensä koiraihmisillä on nämä asiat ja käytöskoodit paremmin hallussa. Minun koirani ei ole allerginen eikä menisi yhdestä naimista muutenkaan pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jos se ei sisällä partateriä tai neuloja.

4/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta. Jos tuo ihminen on itsekin koiranomistaja eikä mikään hullun myrkyttäjän oloinen, niin en suuttuisi mutta ihmettelisin mielessäni. Yleensä koiraihmisillä on nämä asiat ja käytöskoodit paremmin hallussa. Minun koirani ei ole allerginen eikä menisi yhdestä naimista muutenkaan pilalle.

Juuri näin. 

Mun koira sai syödä viimeviikolla naapurin rekulle kelpaamattomat "täytemurot" pois. 

Vierailija
5/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin tai ainakin ärsyyntyisin. Vieraille eläimille ei ole mitään asiaa tyrkyttää mitään herkkuja tai tulla edes paijailemaan omistajalta kysymättä.

Vierailija
6/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, koska mun koira voi syödä käytännössä mitä vaan, mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin jos joku toinen suuttuu, koska ei koskaan pitäisi mennä vieraalle koiralle kysymättä antamaan mitään, tai silittämäänkään, enkä oikein ymmärrä ihmisiä jotka tekee niin. Ei kai kukaan vastaantulevalle söpölle lapsellekaan mene työntämään suklaata suuhun noin vaan?

Vierailija
7/7 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi