Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miehet, miten käyttäydytte jos haluatte muutakin kuin seksiä?

Vierailija
24.01.2019 |

Ikuisuusaihe, mutta olis hyvä saada selvyyttä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti tosi paha kysymys.

Katsos, kun sellaisessa oikeassa ihastumisessa/rakastumisessa myös haluaa kovasti seksiä(läheisyyttä) siltä ihastuksen kohteelta.

Toki sen sitten yrittää peittää, jottei se vakavastiotettava kumppaniehdokas pelästy/ärsyynny ja pidä sinua vain seksiä vonkaavana idioottina.

Eikä tunteitaankaan saa liian vahvasti näyttää, ettei se pelästy, että tää on joku naimisiin haluava lahkolaishullu, joka pistää mut paksuks samantien.

Mulla on just nyt sellanen tilanne päällä...Miten käyttäydyn....Hmm...En tiedä miten käyttäydyn. Yritän vaan hillitä kovimpia tunnepuuskia ja olla cool, calm&collected. 

Sit vast ku pääsee vakituisemmin iholle halailemaan kahden kesken, ni voi paljastaa, että "Lälläspöö. Minäpäs olenkin rakastunut suhun. Tiihiihii!"    (Tai ehkä tota ei kannata sanoo viel tuolloinkaan....)

Vierailija
2/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyn lattialle parkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurisssa ihmetellään "mä haluan panna. Mä haluan panna!. Yyyyh... mä haluun panna anna mun panna".

Vierailija
4/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muuta kuin seksiä.

Vierailija
5/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti tosi paha kysymys.

Katsos, kun sellaisessa oikeassa ihastumisessa/rakastumisessa myös haluaa kovasti seksiä(läheisyyttä) siltä ihastuksen kohteelta.

Toki sen sitten yrittää peittää, jottei se vakavastiotettava kumppaniehdokas pelästy/ärsyynny ja pidä sinua vain seksiä vonkaavana idioottina.

Eikä tunteitaankaan saa liian vahvasti näyttää, ettei se pelästy, että tää on joku naimisiin haluava lahkolaishullu, joka pistää mut paksuks samantien.

Mulla on just nyt sellanen tilanne päällä...Miten käyttäydyn....Hmm...En tiedä miten käyttäydyn. Yritän vaan hillitä kovimpia tunnepuuskia ja olla cool, calm&collected. 

Sit vast ku pääsee vakituisemmin iholle halailemaan kahden kesken, ni voi paljastaa, että "Lälläspöö. Minäpäs olenkin rakastunut suhun. Tiihiihii!"    (Tai ehkä tota ei kannata sanoo viel tuolloinkaan....)

Nyt oli kyllä sekä fiksu ja valaiseva että hauska vastaus😂❤️-ei ap

Vierailija
6/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron vatsaa ja totean että aika pitkä aika siitä kun viimeksi olen syönyt.

M

Vierailija
7/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisuusaihe, mutta olis hyvä saada selvyyttä.

Miksi?

Vierailija
8/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurisssa ihmetellään "mä haluan panna. Mä haluan panna!. Yyyyh... mä haluun panna anna mun panna".

"Jos teet lumityööt niin harkitaan" Äijä panee tokmannin lippispäässä ihannnoissaan.

Vierailija
9/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät miehiä homogeenisena massana? 

Vierailija
10/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys pakottaa kysymää, että miksi oletat että kaikki sinua lähestvät ja tai muutoin kohtaamasi miehet haluaisivat ensi-sijaisesti seksiä? - Kyllä minä ainakin harmistusin, jos minun (miehenä) oletettaisin aina ajattelevan  tai käyttäytyvän kohtaamieni naisten läsnäollessa niin, että  arvioiisin heistä jokaista enemmän tai vähemmän potenttiaalisena seksikumppanina. Ja vasta tämän "arvioimiseni" jälkeen saattaisin kiinnostua (tai olla kiinnostumatta) naisesta sitten muutoin.     

Vierailija
11/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on kuumetta yli 38 astetta tai yrkkätauti niin silloin en välttis halua. Normi päivänä terveenä se kaksi kertaa on ok eikä tarvi turvautua omaan kivaan. Nyksä onnistui siinä parhaiten, valitettavasti ajan myötä se tavallinen hyytyminen.

Kuitenkin aika hiton kova saavutus. Pitkästi yli vuoden ettei kertaakaan tarvinut yksin. Kuinkahan löytyy varattuja miehiä jotka voi kehua samalla? Mainitaan nyt sekin että olen työtön että rahalla en voinut intoa lisätä.

Mä taidan olla aika seksihullu vaikken turkulainen olekkaan?

Vierailija
12/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä. Eihän se nyt tolla lailla paru, kun kerran haluaa MUUTAKIN kuin seksiä. Vaan varmaan jotenkin, että "Yyyh... mä haluun panna... mut mä haluun kans, et sä jäät sen jälkeen kainaloon köllimään, että voidaan tutustua kunnolla... yyhyy!"

Vierailija
13/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys pakottaa kysymää, että miksi oletat että kaikki sinua lähestvät ja tai muutoin kohtaamasi miehet haluaisivat ensi-sijaisesti seksiä? - Kyllä minä ainakin harmistusin, jos minun (miehenä) oletettaisin aina ajattelevan  tai käyttäytyvän kohtaamieni naisten läsnäollessa niin, että  arvioiisin heistä jokaista enemmän tai vähemmän potenttiaalisena seksikumppanina. Ja vasta tämän "arvioimiseni" jälkeen saattaisin kiinnostua (tai olla kiinnostumatta) naisesta sitten muutoin.     

Siksi varmaan oletetaan, kun hyvin monet miehet ovat tuollaisia, ikävä kyllä.

Vierailija
14/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten ja omien havaintojeni perusteella miehet tuntuvat kyllä tietävän ensitapaamisella jo, tuntevatko vetoa ja jos eivät tunne, eipä se siitä muutu. Enemmän yleensä naisten juttu sellainen pikku hiljaa katselu tai yhtäkkinen havahtuminen, että voisihan ton kanssa olla muutakin kuin kaveri.

Vierailija
15/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten ja omien havaintojeni perusteella miehet tuntuvat kyllä tietävän ensitapaamisella jo, tuntevatko vetoa ja jos eivät tunne, eipä se siitä muutu. Enemmän yleensä naisten juttu sellainen pikku hiljaa katselu tai yhtäkkinen havahtuminen, että voisihan ton kanssa olla muutakin kuin kaveri.

Kyllä minulla muuttuu, jos vain nainen on älykäs ja prinsessalinnat on hylätty, niin nam. En enää jaksa naisia jotka eivät tiedä mitä haluavat, tai mitä ovat yleensäkin asioista mieltä, ilman että nuo tarvitsee lukea jostakin blogista.

Vierailija
16/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun naisena lähtee ajattelemaan niin jos mies on ollut oikeasti kiinnostunut niin sen on ollut alkuun vaikea panna, kai ne potee suorituspaineita jos oikeasti haluaa miellyttää ja tehdä hyvän vaikutuksen.

Parissa viikossa se tosin on kadonnut :D

Mutta mulla ainakin on olleet todella kilttejä ja kultaisia, halunneet saada viihtymään ja nauramaan.

Yks mies on jopa sitkeästi jaksanut kieltäytyä moneen kertaan kun aina koitin hiprakassa lähennellä ja vielä kun päästiin touhuun niin tarkisteli että olenko varma ja haluanko oikeesti. Oli oikeasti vanhan ajan herrasmies vaikka oli vasta päälle parikymppinen.

Kaikki on myös kyselleet että mitä he vois tehdä paremmin ja pitäneet huolta et nainenkin on tyytyväinen.

Vierailija
17/17 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No öö, tolleenhan miehet toimii. Eka kelataan et panisko, jos joo, niin sit kelailee et jaksaisko tota tipua/kurppaa/haahkaa kattella kauemminkin, jos joo, niin siittä sitte seukkailemaan vaan. Iisii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän