Miksi suomalaiset aikuiset miehet käyttävät aivan liian isoja farkkuja?
Lähes jokaisella sellaiset säkit jalassa, persaus roikkuu ja lahkeet lepattaa🙈
Saattaa olla muuten siististi pukeutunut, pikkutakki ja kauluspaita mutta ne hemmetin lököttävät farkut. Silmiä kirvelee.
(Ja ei, en nyt tarkoita tällä sitä että pitäisi olla esim. pillifarkut.)
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mukavat jalassa: ei hierrä, ei kierrä ja helppo pierrä. Näin eksäni perusteli kaksi vaatekokoa isompien housujen käyttöä. Lisäksi oli lihomisen varaa, mikä kyllä loppua kohden tuli tarpeeseen.
Juuri näin. Lihava mies - ei jatkoon. Ei todellakaan.
Minä olen käytännyt jo 5-6v h&m naistenosastolta ostettuja jeggingsejä. On tiukat, mutta jousravat ja pylly näyttää hyvältä.
Koska monilla on niin iso maha että sen takia tarvii ostaa isompi koko. Tämä on aivan totta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käytännyt jo 5-6v h&m naistenosastolta ostettuja jeggingsejä. On tiukat, mutta jousravat ja pylly näyttää hyvältä.
Ja olen siis ulkoministeriössä "töissä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnittelutoimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnittelutoimistossa.
Ulkoministeriössä.
Mjoo Helsingissä on aina näkyvä osa lenkkarijengiä katufarkkujensa kanssa. Tulkaa Turkuun. Miehet käyttävät pääasiallisesti istuvia chino-housuja tai pillifarkkuja. Onko sitten Tukholman läheisyydellä vaikutusta.
Mää käytän verkkareita. T hesaalainen
Isoissa farkuissa on helpompi liikkua ja eivät purista istuessa. Tämmösenä rumana miehenä ei ole väliä miten pukeutuu, rumana sitä pysyy joka tapauksessa. En välitä enää muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero miehellä ei tarvetta esitellä takapuoltaan ja miksi sitten uimahousujen pitäisi ulottua jo kohta polviin?
Heteromiehellä nimenomaan on tarvetta esitellä sitä, koska naiset tykkäävät hyvinmuodostuneesta perseestä.
Perse miehellä on tärkeä elementti seksissä. Naiset tykkäävät paljon oraaliseksistä ja hyväperseinen mies on kuin tarkoitettu tähän.
Hyväperseistä miestä on myös mukava sträpätä ja alistaa.
Siksi naiset ovat niin innostuneita hyväperseisistä miehistä.
Pakaroita pitää saada levittää kunnolla.
Sellainen lörö lihakseton peppu ei ole mistään kotoisin. Sellaista ei voi kimmoisasti levittää tarjolle.
Vierailija kirjoitti:
Ihme muoti nuo tiukat farkut. Perinteinen comfort fit on mukava ja näyttääkin hyvältä miehen päällä:
Se on vartalosta kiinni. Jos on hoikat, pitkät jalat, niin tiukat farkut näyttävät paremmilta ja monet muut taas juurikin niiltä liian lököiltä farkuilta. Miestenkään ei kannattaisi mennä ihan joka trendiin mukaan, vaan miettiä sopiiko ne omalle kropalle. Nyt kun on ollut näitä joggerseja, joiden puntit kapenevat ja ovat hieman vajaamittaiset, niin nekin lyhentävät monen jalkoja entisestään. Ei sovi jos on reitevä ja lyhyehköt jalat. Voi tulla hobbit-vaikutelma.
Ihan tavallisia housuja käytän. Farkutkin on suoraa mallia. Setämiehelle ei pillit sovi eikä kyl rap-housutkaan. Muotiasiat ei enää niin kiinnosta, yleinen siisteys silti kunniaan. Jos se sitten jotakuta häiritsee niin aivan sama minulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero miehellä ei tarvetta esitellä takapuoltaan ja miksi sitten uimahousujen pitäisi ulottua jo kohta polviin?
Heteromiehellä nimenomaan on tarvetta esitellä sitä, koska naiset tykkäävät hyvinmuodostuneesta perseestä.
Perse miehellä on tärkeä elementti seksissä. Naiset tykkäävät paljon oraaliseksistä ja hyväperseinen mies on kuin tarkoitettu tähän.
Hyväperseistä miestä on myös mukava sträpätä ja alistaa.
Siksi naiset ovat niin innostuneita hyväperseisistä miehistä.
Pakaroita pitää saada levittää kunnolla.
Sellainen lörö lihakseton peppu ei ole mistään kotoisin. Sellaista ei voi kimmoisasti levittää tarjolle.
Tässäpä tulikin selitys miksi miehiltä vaaditaan hyvää persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät nuo farkut ainakaan Helsingissä hirmu tiukkoja ole?
https://hel-looks.com/20200918_02/Onpas siinä tyylikäs mies.
Onks nuo hel-looks ihmiset heitetty pihalle mielisairaalasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat elää pinnalla ja kulkea menestyksessä, niin tuo on nykyään se look.
Rikkaat ja menestyneet pukeutuu rohkeasti.
Minun mieheni käyttää saman kokoisia farkkuja kuin käytti 25-vuotiaana ja on nyt 42 ja ehkä 15 kiloa painavampi. Paino ei ole lihasta, ja housut ovat aivan liian pienet, kaivautuu vyötäröllä syvälle lihaan. Miestä itseään ei tunnu häiritsevän, niin en ole sanonut asiasta mitään. Ostin hänelle pitkästä aikaa boksereita. Kokoa XL. Mies loukkaantui ja kehotti palauttamaan, kun kuulemma hän on kokoa M. Eihän niitä voinut palauttaa ja kokeili sitten todeten, että XL oli juuri sopiva koko. Vanhat M-kokoiset oli vaan venyneet ja virttyneet niin paljon että ajatteli yhä olevansa M-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet mielisairaalasta! Mä kyllä nautin noiden katselusta. Suurin osa noista erittäin tyylikkäitä😘 itse parikymppisenä muun muassa duunasin äidin vanutäytteisestä aamutakista uniikit polvipituiset kukkahousut ikäänku talvihousuiks . Koirat kulkee ja karavaani hakkuu vai miten se meni N/51
Farkut joko puristaa istuessa tai roikkuu. Näistä kahdesta pitää valita.