Miksi suomalaiset aikuiset miehet käyttävät aivan liian isoja farkkuja?
Lähes jokaisella sellaiset säkit jalassa, persaus roikkuu ja lahkeet lepattaa🙈
Saattaa olla muuten siististi pukeutunut, pikkutakki ja kauluspaita mutta ne hemmetin lököttävät farkut. Silmiä kirvelee.
(Ja ei, en nyt tarkoita tällä sitä että pitäisi olla esim. pillifarkut.)
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Käytin 15 vuotta melko väljiä farkkuja, jotain regular -mallia. Sitten kyllästyin, kun totesin kuinka pljon siistimmät on slim tai skinny -malliset. Edullisestikin (60€) saa hyvää, mm. Selected.
Et sä mitään huomannut. Muotihan tuon sanelee. Kohta ei kaupoista saa nakkihousuja ja taas porukka kehuu kuinka huomasivat miten mukavia löysät housut on jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin 15 vuotta melko väljiä farkkuja, jotain regular -mallia. Sitten kyllästyin, kun totesin kuinka pljon siistimmät on slim tai skinny -malliset. Edullisestikin (60€) saa hyvää, mm. Selected.
Et sä mitään huomannut. Muotihan tuon sanelee. Kohta ei kaupoista saa nakkihousuja ja taas porukka kehuu kuinka huomasivat miten mukavia löysät housut on jalassa.
Juuri näin! Jonkin aikaa oli vaikea edes löytää rentoja farkkuja kaupoista. Toinen toistaan tiukempia olivat, koska muoti.
Hyvin istuvat farkut näyttävät hyviltä. Nuo suorat lököttävät ovat kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ja kestäviä farkkuja ei ole enää saatavilla. Pakko ostaa sen verran isot ettei repeä perseestä.
Melko ontuva selitys, mutta selitys tuokin.
Itse olen löytänyt ihan kestäviä farkkuja eikä ole tarvinnut edes maksaa itseään kipeäksi.
Mukavuudenhalu, niin kuin naisten pukeutumisessakin. Myös vartalon malli, eli lättäpeppu, niin kuin naisillakin. Lättäpeppu ei täytä farkun persusta ja housut näyttävät roikkuvan. Siihen yhdistetään leveät lantion luut, niin kuin suomalaisilla yleensä on, silloin valmis aatteen istuvuus on mahdotonta.
Parhaiten sen huomaa vaikka olisi sopivan kokoiset housut, niin takareisiin tulee laskoksia, vekjejä, miksi niitä haluaa kutsua. Jos vetää selän kaarelle ja työntää pepun ulos, niin laskokset suoristuu.
Farkut on aikuisella miehellä naurettavan näköiset. Kuin kurapuku.
Naiset taas esineellistämässä miehiä ja kertomassa kuinka miesten kuuluu pukeutua.
Aikamoinen paskamyrsky nousisi, jos miehet tekisivät samaa naisille.
Kaksoisstandardien luvattu palsta.
H &M skinny farkut pinnoitetut tai mitkä vaan skinny pinnoitetut on siistit. Ei vaan löydy Suomesta kivijalkakaupasta. eBay tai H &M netistä. Boohoman asoz kaikki loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noin on Kehä 3:sen ulkopuolella? Täällä sisäpuolella en tunnista paitsi päihteidenkäyttäjistä tai asunnottomista samaa. Edes nuoret eivät pukeudu löysiin farkkuihin enää.
No ne ovat tietysti luku sinänsä, mutta kyllä lökäpöksyjä näkee perusperteillä ihan Kehä3:n sisäpuolellakin. Enemmän tietysti siellä ulkopuolella.
Näen näitä lököjä miesten päällä päivittäin töissä ja tekisi aina mieli sanoa, että kysypä seuraavalla kerralla myyjän apua farkkuostoksilla.Trendikkäät nuoret kyllä taas pukeutuvat löysiin, koska pappahousut ovat muotia, mutta en laske heitä näihin tarkoittamiini ”aikuisiin”.
Ap
Monilla on lautaperse ja siksi housunperseessä on löysää. Itselläni on pyöreä pieni sporttinen ja näyttää tiukat farkut hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että tietyissä kehonrakennuspiireissä ja työläistaustaisilla miehillä nuo löysähköt farkut ovat melko yleiset.
Kyse ei ole hinnasta, koska ihan perus-menkkahaukalta saa istuvia farkkuja parilla kympillä.
Ei tarvitse olla pillifarkut, mutta pidän itse hyvinistuvista, esim. tällaiset:
Mikäs herkku se siellä on
Saavatko miehet luvan kommentoida naisten pukeutumista vai lynkataanko meidät edelleen jos joku raukka erehtyy avaamaan suunsa?
#miesvihanäkyväksi
Ei ne "sopivan kokoiset" farkut kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tarkoita? Pillifarkut ovat oikeasti hyvännäköiset. Suomalaisilla miehillä on ihan oikeasti paremman näköiset jalat kuin maailman miehillä keskimäärin. Niitä kehtaisi kyllä näyttääkin.
Tekisi mieli tarkoittaa! Mutta joku käsittää sen tietysti sellaisiksi yltiökireiksi.
Itselläni on joku kummaperversio hoikista mutta kuitenkin lihaksikkaista, vähän länkisääristä jotka on verhottu pillifarkkuihin. Ap
Hienoa, tuohan on melkein kuin minä, olen luullut että hieman käyrät sääret eivät ilahduta kenenkään silmää.. Pidän myös suht. kapeista housuista, ne vain ovat paremman näköiset ja mukavammat jalassa kuin perus- keski-ikäisfarkut. Terv. vanha luistelija.
Ei sovi kirjoitti:
Farkut on aikuisella miehellä naurettavan näköiset. Kuin kurapuku.
Missä korvessa oikein asut, vai oletko muuten vaan lihava keski-ikäinen. Oikean kokoiset (huom.) farkut ovat hyvinkin hyvän näköiset.
Vatsa vs. lantio. Jos ostaa sellaiset että vatsasta ei purista, niin muualta sitten lököttää.
Toisaalta leggingsit henkiset pillifarkut näyttävät useamman miehen päällä lähinnä oudoilta 🤔
No eivät nuo farkut ainakaan Helsingissä hirmu tiukkoja ole?
https://hel-looks.com/20200918_02/
Mun mies käyttää liian pieniä farkkuja. Perse vilkkuu kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Ovat juurikin sopivan tiukat.
Vierailija kirjoitti:
Onpas siinä tyylikäs mies.
Hyviä ja kestäviä farkkuja ei ole enää saatavilla. Pakko ostaa sen verran isot ettei repeä perseestä.