Mies hymyilee tuntemattomille naisille
Mies satunnaisesti hymyilee tuntemattomille vastaantuleville naisille siten, että saa heiltä myös hymyn takaisin, jos olemme yhdessä liikkeellä esim. jossain asioimassa. Nämä naiset eivät siis ole asiakaspalvelijoita vaan itsekin asiakkaita. Ei mulle ventovieraat miehet koskaan hymyile. Eli mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen ventovieraille miehille! Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, pientä piristystä päivään vain.
T. Nainen
Hymyiletkö silloinkin, kun miehesi seisoo vieressäsi ja näkee tämän hymyjen vaihdon? Ja siis tarkoitan asiakkaita ja ohikulkijoita - en asiakaspalvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
eri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen ventovieraille miehille! Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, pientä piristystä päivään vain.
T. Nainen
Kaikille vai sellaisille joita pidät seksuaalisesti viehättävinä? Eli flirttiä? Itse en tykkäisi, jos mies flirttailisi muille kun olen hänen seurassaan.
Jos mies näyttää sellaiselta että ei voi vähempää kiinnostaa, niin eihän siinä paljon hymyilytä. Mutta en minä ainakaan erityisesti mieti kenenkään seksuaalista viehättävyyttä.
Hymyiletkö naisille ja lapsillekin, vai vain miehille?
Enemmän varmaan kun miehille, mutta sama pätee heihin jos hän näyttää välinpitämättömältä, v**tuuntuneelta ei siinä paljon hymyilytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Hymyiletkö silloinkin, kun miehesi seisoo vieressäsi ja näkee tämän hymyjen vaihdon? Ja siis tarkoitan asiakkaita ja ohikulkijoita - en asiakaspalvelijoita.
Nuo naiset tiedetään. Alakerran vertikaalihymyä siinä kostutellaan. Aina on kyse libidosta. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Joo
Ärsyttää ventovieraat jotka hymyilee ja tuijottaa.
Ap:n mies on hyväkäytöksinen herrasmies, ja ap itse on kuin petolinnun perce?
Minäkin hymyilen monille ihmisille, oli mies tai nainen. Ero flirtttiin kuitenkin on se, että jätän sen katseen kertaan. Jos olisin sinkku ja flirttaisin miehille, katsoisin vielä perään.
Minusta on kiva nähdä ihmisiä, jotka vastaavat hymyyni. Suomessa tämä on harvinaista herkkua kylläkin.
Täytyy sanoa, ettei itselläni ole aavistustakaan, miten mieheni katsoo vastaantulevia naisia,hymyileekö vai ei. Enhän minä sitä näe, kun kävelen rinnalla tai jopa pari askelta edellä.
Tosi herrasmies.
Onhan se ihan naurettavaa ja epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan bongailla muita ja flirttailla toisille samalla kun oma kulta kulkee vierellä. Vähemmästäkin tulee arvoton tai vihainen olo jos ollaan yhdessä liikkeellä ja toisen silmät vilkkuvat koko ajan muille.
Alkeellista käytöstä. Mulla on sen verran itsekunnioitusta että en katsele ukkoa joka tuollaista tekee. Saa mennä niiden muiden luo jos kerran niin kovasti kiinnostaa. Samanlaista kunnioitusta osoitan miehelle itsekin.
Ollaan sitten vaan kaikki naama vitu*lla toisillemme.
Höpsis saahan sitä hymyillä, mutta miksei voi hymyillä kaikille ihmisille - siitä tulee muille mukava olo. Itse olen juuri sellainen hymytyttö.
Hymyily kohdistuu ainoastaan kauniisiin naisiin. Ja naiset hymyilevät takaisin. Ei tunnu kivalta.
Nuorena sanottiin kauniiksi - lähes tulkoon kaikki keiden kanssa olin tekemisissä. Nykyään olen rupsahtanut ja vanha enkä hymyile vieraille enkä juuri edes katsokkaan muita, kunhan hoidan asiani.