Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hymyilee tuntemattomille naisille

Vierailija
24.01.2019 |

Mies satunnaisesti hymyilee tuntemattomille vastaantuleville naisille siten, että saa heiltä myös hymyn takaisin, jos olemme yhdessä liikkeellä esim. jossain asioimassa. Nämä naiset eivät siis ole asiakaspalvelijoita vaan itsekin asiakkaita. Ei mulle ventovieraat miehet koskaan hymyile. Eli mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin hymyilen ventovieraille miehille! Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, pientä piristystä päivään vain.

T. Nainen

Vierailija
2/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että vain hymyilee. Mieti jos nauraisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin hymyilen ventovieraille miehille! Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, pientä piristystä päivään vain.

T. Nainen

Kaikille vai sellaisille joita pidät seksuaalisesti viehättävinä? Eli flirttiä? Itse en tykkäisi, jos mies flirttailisi muille kun olen hänen seurassaan.

Vierailija
4/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa.

Vierailija
5/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele nyt, jos miehesi irvistelisi vastaantuleville naisille!

Vierailija
6/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran täysiä kaikille päin naamaa!

Huutista!

Vierailija
7/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki tuota. Osasyy miksi heitin pihalle.

Vierailija
8/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että miehesi on komea ja sinä... noh.

Vierailija
9/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on ikuinen haku päällä. Hakevat heikolle minuudelleen vahvistusta vieraiden naisten hymyistä ja toisaalta tuolla toiminnalla halutaan näyttää sulle paikkasi: olisit helposti korvattavissa.

Vierailija
10/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa myös sitä että miehesi on todennäköisesti täysi m*lkku.

Vierailija
11/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että sinä olet tyhmä. Toivottavasti mies ottaa eron tuollaisesta "naisesta"

Vierailija
12/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Luultavasti sinä ap olet kaunis nainen ja se ärsyttää kumppaniasi.

Vierailija
13/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies satunnaisesti hymyilee tuntemattomille vastaantuleville naisille siten, että saa heiltä myös hymyn takaisin, jos olemme yhdessä liikkeellä esim. jossain asioimassa. Nämä naiset eivät siis ole asiakaspalvelijoita vaan itsekin asiakkaita. Ei mulle ventovieraat miehet koskaan hymyile. Eli mitä tämä tarkoittaa?

Se tarkoittaa sitä, että sun mies on pelimies..

P.s. jätä se sika

Vierailija
14/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma, aluksi valitetaan että suomalaiset miehet ovat yrmyjä eivätkä hymyile koskaan, nyt kun joku sellaista tekee ollaan heti pikkarit solmussa kun hymyillä ei saisi muille naisille

Vierailija
15/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastaukset jakautuu aika kahtia. Eli ei tästä ota mitään selvää.

Vierailija
16/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juma, aluksi valitetaan että suomalaiset miehet ovat yrmyjä eivätkä hymyile koskaan, nyt kun joku sellaista tekee ollaan heti pikkarit solmussa kun hymyillä ei saisi muille naisille

No miksei se hymyile myös muille miehille, jos ainoa tarkoitus on levittää hyvää mieltä, eikä flirttailla? Jos miehen flirttailu ei haittaa, niin sitten ei, mutta flirttailua tuo on. Naiset, joille mies hymyilee, lienee nuorehkoja ja nättejä eikä 80- vuotiaita rollaattorimummoja?

Vierailija
17/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Kaikille vai sellaisille joita pidät seksuaalisesti viehättävinä? Eli flirttiä? Itse en tykkäisi, jos mies flirttailisi muille kun olen hänen seurassaan.

Jos mies näyttää sellaiselta että ei voi vähempää kiinnostaa, niin eihän siinä paljon hymyilytä. Mutta en minä ainakaan erityisesti mieti kenenkään seksuaalista viehättävyyttä.

Vierailija
18/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei se hymyile myös muille miehille, jos ainoa tarkoitus on levittää hyvää mieltä, eikä flirttailla? Jos miehen flirttailu ei haittaa, niin sitten ei, mutta flirttailua tuo on. Naiset, joille mies hymyilee, lienee nuorehkoja ja nättejä eikä 80- vuotiaita rollaattorimummoja?

En yhtään ihmettele vaikka sinulle ei hymyillä. Kokeile seuraavaksi hiukan positiivisempaa asennetta.

Vierailija
19/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Luultavasti sinä ap olet kaunis nainen ja se ärsyttää kumppaniasi.

Joo siinä selitys miksi ventovieraat miehet ei koskaan hymyile ap:lle.

Koska se on kaunis nainen.

Tää oli jotain naisen logiikkaa varmaan?

Vierailija
20/33 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Jos mies näyttää sellaiselta että ei voi vähempää kiinnostaa, niin eihän siinä paljon hymyilytä. Mutta en minä ainakaan erityisesti mieti kenenkään seksuaalista viehättävyyttä.

Hymyiletkö naisille ja lapsillekin, vai vain miehille?