Mitä palstanotkuminen kertoo ihmisestä
Mun mielestä tää palsta on etenkin nykyään pelkkå trollien keskus. Asiallisiakin aloituksia on, mutta vähintään 1 trolli pilaamassa ne. Onko tässä järkeä mielestänne?
Onko riippvuus anonyymiin palstaan kovin terve, koska se muokkaa ja vääristää käsityksiä hyvistä ihmisistä. Täällä kukoistaa nettiviha jopa enemmän kuin ylilaudassa.
Nyt en sanonut, että olette huonoja ihmisiä, mutta tämä palsta ei tee varmastikaan hyvää heille ketkä täällå roikkuu koko ajan. Jotenkin surulliseksi mennyt maailma ja näkemys maailmasta.
Monet trollaajat keksivät muka tarinoita ja haukkuvat asuinpaikkoja ja paikkakuntiakin (ei edes omia välttämättä) vaan kiusallaan.
Uskon, ettei ketään kiinnosta ja tää poistetaan. Piti vaan ulostaa tämäkin pökäle.
Kommentit (48)
Just tollaset näkemykset "komppanioista" ja trollien puolustelu on esimerkki siitä mitä tääl ei haluis nähä, raa'aksi ja ihmisarvoa kunnioittamattomaks touhu menny monella, sivistys tollasista kaukana
Törkypostaajia kyl ihan liikaa liikkeellä täl palstal
Toimittaja kuluttamassa työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Maailmasta löytyy tuhatmäärin mielenkiintosempaakin puuhaa kuin pyöriä tällasella sivustolla. Ei voi kun hämmästellä varsinkin niitä jotka jaksaa käydä täällä herjaamassa millon ketäkin. Itse satuin tänne erään googlehaun kautta mutta nyt muualle.
Noin "vahingossa" palstalla käväisseeksi tiedät aika hyvin, mikä meno täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmasta löytyy tuhatmäärin mielenkiintosempaakin puuhaa kuin pyöriä tällasella sivustolla. Ei voi kun hämmästellä varsinkin niitä jotka jaksaa käydä täällä herjaamassa millon ketäkin. Itse satuin tänne erään googlehaun kautta mutta nyt muualle.
Noin "vahingossa" palstalla käväisseeksi tiedät aika hyvin, mikä meno täällä on.
Mua huvittaa tänne vahingossa kävijät. Itse en häpee yhtään kirjoitella tänne. Johonkin piti siirtyä kun il lopetti keskustelu palstansa. Turhan kova sensuuri täällä on mutta anonyymipalstat on suomessa kirotun vähissä.
Mitä tämä, suoli24 ja heppatalli? Siinä ne taitaa olla mihin voi kirjoitella rekisteröitymättä.
Olen siis mies ja senhän pitäisi olla muka noloa kun täällä pyörii. Mun puolesta täällä saisi puhua ilman sensuuria sellaisistakin asioista jotka osa kokee loukkaavina. Ei mitään trollin kestäviä ovia ja sil tappaa.
Palstanotkuja kirjoitti:
Jos meitä notkujia ei olisi niin ette te satunnaisetkaan vierailijat saisi palstailun iloa vaan se kuolisi pois.
Meitä palstanotkujia tarvitaan pitämään tämä foorumi toiminnassa ja takaamaan moderaattoreille töitä 👍
Miten tämä kommentoija on saanut viestin läpi, vaikka käyttää mo-alkuista sanaa? Onko hän itse kyseinen henkilö?
Eihän sitä tarvii käydä tänne kirjottelee jos liian suuri trollien määrä sua kuormittaa, itteäni ei trollit haittaa ja ihan hyvä et saa joskus purkaa vähän tuntojaan millon mistäkin k*späästä joita varsinkin julkkiksis riittää, vois laittaa komppanian eteen monetkin niistä