Mitä palstanotkuminen kertoo ihmisestä
Mun mielestä tää palsta on etenkin nykyään pelkkå trollien keskus. Asiallisiakin aloituksia on, mutta vähintään 1 trolli pilaamassa ne. Onko tässä järkeä mielestänne?
Onko riippvuus anonyymiin palstaan kovin terve, koska se muokkaa ja vääristää käsityksiä hyvistä ihmisistä. Täällä kukoistaa nettiviha jopa enemmän kuin ylilaudassa.
Nyt en sanonut, että olette huonoja ihmisiä, mutta tämä palsta ei tee varmastikaan hyvää heille ketkä täällå roikkuu koko ajan. Jotenkin surulliseksi mennyt maailma ja näkemys maailmasta.
Monet trollaajat keksivät muka tarinoita ja haukkuvat asuinpaikkoja ja paikkakuntiakin (ei edes omia välttämättä) vaan kiusallaan.
Uskon, ettei ketään kiinnosta ja tää poistetaan. Piti vaan ulostaa tämäkin pökäle.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Jos omassa arjessaan ei tapaa ihmisiä, joiden kanssa keskustella ja ei esim. halua kuulua naamakirjaan, tämä palsta voi olla henkireikä.
Täällä on mm. jollain tavalla toimiva moderointi toisin kuin esim. Suomi24:llä.
Suomi24 taitaa loppua kohta? Sinne on kuulema tulossa rekisteröintipakko mikä tarkoittaa sitä ettei sinne jää kuin pari nimimerkkiä ja sitten kävijöiden puutteen takia loppuu kokonaan.
Ihmeiden ihme tämä viesti näkyy vaikka se meni siihen harkintaan. Mietin kuitenkin mikä tuossa suomi24 palstan viestissä oli harkitsemisen arvoista?
Musta se ainakin kertoo vaan, että professortien pitäisi kirjoittaa tenttikirjoja, joihin on motivoivaa tarttua.
Koska minulla, palstanotkujalla, ei ole elämää. Tää on yksi kanava täyttää sitä sosiaalista tyhjiötä sisälläni.
Mulla on sosiaalisissa tilanteissa pelkoja, vaikka saankin ystäviä, mutta olen viimevuosina ajautunut henkiseen ahdistukseen ja uupumukseen, joka tekee kaikesta elämisestä vaikeaa.
Siinä mun tarinani. Kyllä täällä varmaan ihan "normaaleitakin" ihmisiä notkuu.
Palstanotkuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite vauvikselle kirjoittelu pitää kelvata aktiivimallin täytteeksi. Yli 10 viestiä päivässä kirjoittaville 9 euron lisä.
Minä NIIN allekirjoitan tämän! Kuin myös sen kansalaisaloitteen.
Ollaan yhteyksissä te toimiston täteihin että nyt löytyi toimiva aktiivimalli. Kaikkihan ne on siellä tätejä sukupuolesta riippumatta. Aktiivinen palstanotkuminen on oikeaa elämää.
Trollit tuovat tylsiin keskusteluihin vähän vipinää ja hauskuutta.
Mut Porvoolaisille tää on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mut Porvoolaisille tää on hyvä juttu.
Porvoo on vauviksen pääkaupunki. Asukkaita satojatuhansia.
Joo tällä palstalla kyllä riittää paljon ilkeämielisiä avauksia ja niille postaajia ja peukuttajia, kertoo paljon.
Maailmasta löytyy tuhatmäärin mielenkiintosempaakin puuhaa kuin pyöriä tällasella sivustolla. Ei voi kun hämmästellä varsinkin niitä jotka jaksaa käydä täällä herjaamassa millon ketäkin. Itse satuin tänne erään googlehaun kautta mutta nyt muualle.
Olen päässyt käsitykseen, että täällä ovat joutilaat tai heillä on jokin epätavallinen syy. Itse olen fyysisesti sairas. Vakava sairaus.
Olen päässyt käsitykseen, että tämä on nimenomaan trollausfoorumi. En ole ottanut tätä tosissani koko aikana.
Tulin tänne joskus syksyllä.
Sääliksi käy varsinkin niitä jotka käyvät täällä vain törkyä levittelemässä eri ihmisryhmistä.
Kerkeän hoitaa lapset kouluun, tehdä ruoan, siivota, lapset koulusta harrastuksiin, käydä itse töissä ja autella isoisääni arjessa. Siinä välissä palstailu on samaa kuin toiselle lehden luku. Ei tähän kerkeä enää enempää sisältöä hankkimaan.
Sen huomaa et kaikil ei oo asiat ihan hyvin itellään kun pitää tänne käydä heittää millon mitäkin oksennusta ja muka hauskaa v1ttuilua muista ihmisistä. Mut ei se oo se ratkasu pahan olon poistoon levittää sitä muidenki päälle tolla tapaa
Trollaajia täl palstalla löytyy ihan tarpeeks, joskus vähän liikaaki. Voi näkyä myös viestien jatkuvas tahallises alapeukutuksessa mitä tehään ihan järjestelmällisesti, vaikka viesti jota peukutetaan ois hyvä, asiallinen ja järkevän olonen. Tolla tavoin sit yritetään viedä mielenkiintoa pois hyviltäkin ketjuilta. Erikseen on loanheittotarkotukseen perustetut ketjut, niitä avauksia saa huoletta alapeukuttaakin.
Pakko sanoo et m o d e t ei oo aina ihan ajantasalla ja hereillä, jos jonkinlaista pökälettä päästetään ulostamaan tänne
Itekin ihmettelen ketä palvelee häijylevien ap:den varjelu täällä, ja ketä on ne jotka viittii niihin postaa
Samaa mieltä, keskustelukulttuuria vois vähän siistiä
Joo kummastelen itekin niitä joilla ei oo ku toisille haistattelu mielessä, turhista trolliavauksista puhumattakaa.
Poistivat palstakohtaisen mod er0innin ja sitten alkoivat hukkua pa$kaan.
Tuota ripulivirtaa tyrehdyttävät rekisterlitymisoakolla.